Мобільні оператори - шахраї

Тема у розділі 'Простофорум', створена користувачем Nick Wolf, 20 лют 2012.

  1. Nick Wolf

    Nick Wolf Місцевий

    Авто:
    VW Passat 1.8GL
    Клубна карта:
    000015
    Знаю особисто багато випадків, що бігли платити і наївно шукали потім на чеку код розблокування. То дід старий, бо завтра дочка повертається з моря, а на компі "таке"... То студентка, то сусід... А якщо таке вчинить дитина, яка шукає реферати, то ще й дістає від батьків за ці "сайти". Адже МВС пише, що вони користувались тими сайтами, тому віра в МВС у батьків залізна. МВС ж не бреше, не?

    Так само і тут з мобільними шахраятами - навіщо мені сидіти ото і виписувати який київстар чи хтось інший поганий? Та поки не зачепило добряче, поки не вкрали разом зі всіх телефонів більше 100 грн., і не через невміння користуватися, а надурняка, та ще й як в знайомих таке почалося, то чого я маю сидіти і дивитися на це все і мовчати? Кум, брат, сват не працюють в київстарі і не платять мені за мовчання. А якби працювали, то в першу чергу би за таке дістали! Мабуть, тому і не працюють. І у владі нікого немає з родини, інакше би вже всі мозги ми їм повиносили за таке "пакращеня".

    Стосовно 111 без * та # - ось що це за свинство і падла така придумує такі короткі номери? Або 109 - 15 грн. за ОДНУ хвилину розмови, сильно довго, мабуть думали ті маланенажери, щоб таке учудити. Все їм "мала".
     
  2. Nick Wolf

    Nick Wolf Місцевий

    Авто:
    VW Passat 1.8GL
    Клубна карта:
    000015
    Ще два номери пріпейд Київстар пішли в мене спати. Одним не користувався з 7 березня 2013 р., коли почало знімати в рахунок абонплати навіть той залишок на рахунку, який менше абонплати.

    Раніше було зручно поповнювати так, щоб абонплати залишалось лише на робочі дні. Але київстар просік фішку і почав знімати всю суму з рахунку, коли вона менша абонплати. Хвилини нараховував, але користуватись ними і загалом номером можна було лише тоді, коли поповниш аж на 40 грн. Я два рази поповнював, а потім мене це дістало, бо телефон якби службовий, на вихідні абсолютно не потрібний, а воно абонплату знімає.

    Пише всюди, що номер дійсний до березня 2014 року, але відновити користування ним мені буде коштувати 16 грн. - у смітник. Інший номер така сама ситуація, дійсний до грудня 2013 року, але ситуація один в один - у смітник. Останній раз користувався ним в кінці лютого 2013 року. Так само почали абонплату знімати і тоді, коли всієї суми абонплати недостатньо на рахунку, і я так само кинувся того поповнення. Дурістіка - зміна правил на ходу, без будь-якого попередження клієнта.

    Ось так київстар зменшує свою абонентську базу. Якби він не знімав нагло абонплату, коли недостатньо для неї коштів і не нараховував ті непотрібні хвилини, бо не можна скористатися ними без поповнення на 40 грн. - мол рахунок то у Вас в нулях, то ще б користувався тими всіма номерами, бо на роботі потрібний зв'язок. Але зараз заробляє інший оператор, раз київстар тупо хоче зменшити клієнтську базу. Флаг їм в руки! А київстар загалом - у смітник.
     
  3. tarasic

    tarasic Початківець

    Авто:
    Ракета
    Ще класний розвод придумали і виробники мобільних телефонів.Я колись купляв новий телефон самсунг,бізнес-класу.Ну звичайно в перший день я його всі функції перевірив і т.д. і зайшов в меню - ігри.Там було 5 ігор від самсунг,з їхнім логотипом і я вибрав першу гру і запустив її.Почалась гра,я пройшов перший тур і тут появилось повідомлення,що для дальшої гри потрібно придбати гру за якусь суму грошей.Ну я звичайно нажав,що ні, не хочу купляти і вийшов з цього меню.Проходить декілька днів і в мене немає на рахунку грошей,я в шоці,бо початок місяця і на рахунку має бути приблизно 120 грн.Я телефоную оператору,що то за "пиріжки з кремом",а вона мені каже,що я відсилаю кожен день по два смс на якийсь там номер.Я в неті знайшов інфу про цей номер і виявляється це номер сайту з ігрою,яка є встановлена в мене на телефоні з заводу.Я звичайно розізлився,що мене "піпкають в повну" і написав свої претензії до компанії самсунг, і я там побачив,що не один такий,що піпкають багатьох.Вони мені відписали,що ігри вони не встановлюють а робить це компанія,яка займається продажем телефонів самсунг на Україні,коротше "впали на мороз".Я питаюсь чому смс висилаються самі, а вони кажуть,що то ігра реєструє мене автоматично в системі,щоб я щось там виграв.Коротше брєд повний,я навіть не сподівався,що така велика компанія буде красти гроші по наглому.
    Вирішив цю проблему удаливши усі ігри з телефону і все,спокій.
     
  4. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Є ще один недолік смартфонів, про які багато, мабудь, і не чули. Всі знають що провайдер пропонує інтернет послуги по своїй сімці, але в той час як для старих телефонів, потрібно налаштувати і вибрати профайл контент провайдера, то в смарфонах такого немає і все йде через один профайл дата обміну.
    Короткий приклад, ви отримали ММС, так щоб його переглянути телефон ввімкне дата канал, чемно завантажить його для перегляду, але... не виключить його назад, то ж ваш смартфон, особливо сервіси які висять за кулісами (такі як Карти, Маркет для андроїда), будуть собі помаленько цей канал використовувати, і вам за послуги інтернет прийдеться розплачуватися. Добре що Лайф зараз присилає СМСку що на даний момент ви користуєтесь інтернетом за таким то тарифом, київстар та інші цього не роблять...
     
  5. WANTED

    WANTED Місцевий

    Авто:
    VW Golf mk2 1.8 GU Pierburg 2E2 1991, Fire and Ice remake
    Катри, чи маркет, чи інші системні програми, які працюють у фоновому режимі споживають дуже мало трафіку. Та і краще мати якусь прогу, яка буде автоматично "вбивати" вибрані фонові програми, але якщо немає тафіку в тарифному плані, то краще взагалі видалити всі настройки на інтернет і ммс і обов"язково подзвонити до оператора і відмовитись від "автоматичних корегувань налаштування інтернету". І ще є така ху...ня, як паралельна інтернет сесія, її нажаль неможливо відключити, тому потрібно час від часу під час перебування в інтернеті "вбивати" всі інші програми, які можуть працювати з інтернетом.
     
  6. Nick Wolf

    Nick Wolf Місцевий

    Авто:
    VW Passat 1.8GL
    Клубна карта:
    000015
    На лайфі немає паралельної інтернет сесії, жоден з їх операторів кол-центру, з ким я спілкувався, а я це люблю робити часто, навіть не чув про таке. Ще ні разу мені не знімало лівих коштів, а я і в аська, і в опера, і в наві одночасно. Чого я і почав воювати з київстаром - все ж почалося з тих паралельних сесій.

    Дійсно, лайф у випадку користування поза проплаченим інтернет-пакетом, ну ось скінчився він, відразу кидає СМС з попередженням. А київстар гаратав за це гроші за замовченням.

    Щодо дзвонити до оператора київстару і відмовитися від автоматичних корегувань налаштувань - це все тим оператором, київстаром тим грьобаним, "забувається" за пару тижнів і ти знову сам на сам з тими самими проблемами.
     
  7. Nick Wolf

    Nick Wolf Місцевий

    Авто:
    VW Passat 1.8GL
    Клубна карта:
    000015
    Увага! Відтепер не діє ніяке відключення "АКЦІЇ" продовження номера по зазначеній комбінації (про таку "акцію" я писав у пості #9). Тому за два місяці до закінчення терміну дії номера Ви маєте отримати СМС про попередження закінчення дії номера. Але зазвичай СМС не приходить, а відразу тупо знімається майже 16 грн. з Вашого рахунку або весь залишок, якщо на рахунку менше 16 грн. і Ваш номер продовжує дію аж... на 1 місяць за такі гроші.

    Щодо самого терміну дії Вашого номера - також не завжди спрацьовує ця кінцева дата. В мене на двох телефонах, які були на абонплаті, Київстар тупо зняв залишки і відключив ці номери, хоч термін дії в них був набагато більше тих двох місяців. Щоб їх поновити, за кожен треба було оплатити по 16 грн., я писав про це вище. Причина - мол не було ніяких вихідних дзвінків, і їх не гребе, що там були кошти на рахунках, і що номери мали термін дії ще огого скільки місяців.
     
  8. KIT

    KIT Аксакал

    Авто:
    ВАЗ 21013
    Клубна карта:
    0011
    ахах, так це практично мій заробіток :) друзі несуть пиво, щоб не паритись, а клієнти несуть пиво, щоб нікому не розповідав. хоч що тут розповідати - розповсюджена вірусяка, тай усе..
     
  9. Nick Wolf

    Nick Wolf Місцевий

    Авто:
    VW Passat 1.8GL
    Клубна карта:
    000015
    Хтось знає чому київсрак блокує номери, не вказуючи причини? Фінансово номер був постійно на хорошому балансі. Причина блокування, як вказали кози з київсраки, це порушення ст. 38 Закону України “Про телекомунікації”. Детальнішу інформацію не надають.
     
  10. KIT

    KIT Аксакал

    Авто:
    ВАЗ 21013
    Клубна карта:
    0011
    [OFF]мовчіть люди, не кажіт нічого!!! тому холівару ніколи не буде кінця!!![/OFF]
     
  11. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    ця киів срака недавно вкрала 40 грн...... злий був як чорт, але вже пройшло
     
  12. holubets

    holubets Місцевий

    Авто:
    OPEL Vectra 1998 1.8 X18XE, VW Jetta 1987 1.6 EZ була
    Клубна карта:
    000095
    Ти часом номер не засвітив в "екстремістській діяльності"?

    Стаття 38.
    Права операторів, провайдерів телекомунікацій
    1. Оператори телекомунікацій мають право на:
    1) здійснення діяльності у сфері телекомунікацій відповідно
    до законодавства;
    2) отримання ліцензій відповідно до цього Закону;
    3) отримання номерного ресурсу;
    4) планування та розвиток власних мереж;
    5) установлення тарифів на телекомунікаційні послуги, що ними
    надаються, крім тих послуг, тарифи на які регулюються державою
    відповідно до цього Закону;
    6) присвоєння телефонних номерів споживачам у межах
    виділеного оператору номерного ресурсу та задіяння персональних
    номерів у порядку, встановленому національною комісією, що
    здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації;
    { Пункт 6 частини першої статті 38 із змінами, внесеними згідно із
    Законом N 2392-VI ( 2392-17 ) від 01.07.2010 }
    7) з'єднання телекомунікаційних мереж, що знаходяться в його
    власності або користуванні, з телекомунікаційними мережами, що
    знаходяться у власності або користуванні інших операторів,
    відповідно до цього Закону;
    8) скорочення переліку або припинення надання
    телекомунікаційних послуг споживачам, які порушують правила
    надання і отримання телекомунікаційних послуг, або на відключення
    кінцевого обладнання споживача, якщо воно не має виданого в
    установленому законодавством порядку документа про підтвердження
    відповідності вимогам нормативних документів у сфері
    телекомунікацій, у порядку, визначеному цими правилами;
    9) відключення на підставі рішення суду кінцевого обладнання,
    якщо воно використовується абонентом для вчинення протиправних дій
    або дій, що загрожують інтересам державної безпеки;
    10) зупинення діяльності у сфері телекомунікацій відповідно
    до цього Закону і в порядку, встановленому ЦОВЗ та узгодженому з
    національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері
    зв'язку та інформатизації;
    11) установлення телекомунікаційного обладнання в
    приміщеннях, що належать їм на правах найму, з дозволу власника
    приміщення;
    12) інші права, передбачені законодавством України та
    договорами про надання телекомунікаційних послуг.
    2. Відключення кінцевого обладнання підрозділам Міністерства
    оборони України, Служби безпеки України, Служби зовнішньої
    розвідки України, Державної служби спеціального зв'язку та захисту
    інформації України, Міністерства внутрішніх справ України,
    центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та
    реалізує державну податкову і митну політику, центральних органів
    виконавчої влади, що забезпечують формування та реалізують
    державну політику у сферах цивільного захисту, пожежної і
    техногенної безпеки, захисту державного кордону, з'єднувальних
    ліній служб екстреного виклику здійснюється в порядку
    ( 607-2004-п ), встановленому Кабінетом Міністрів України. { Частина друга статті 38 із змінами, внесеними згідно із Законами
    N 3200-IV ( 3200-15 ) від 15.12.2005, N 3475-IV ( 3475-15 ) від
    23.02.2006, N 3748-VI ( 3748-17 ) від 20.09.2011, N 5459-VI
    ( 5459-17 ) від 16.10.2012, N 406-VII ( 406-18 ) від 04.07.2013 }
    3. Провайдер телекомунікацій користується правами,
    передбаченими частиною першою цієї статті, за винятком прав,
    передбачених пунктами 2, 3, 6, 7 частини першої цієї статті, а
    також має право на підключення технічних засобів до
    телекомунікаційної мережі оператора відповідно до законодавства.
    { Частина третя статті 38 із змінами, внесеними згідно із Законом
    N 3566-VI ( 3566-17 ) від 05.07.2011 }
    4. Провайдери телекомунікацій здійснюють діяльність у сфері
    телекомунікацій на підставі договору з оператором телекомунікацій
    - резидентом України та копії ліцензії цього оператора на
    відповідний вид діяльності у випадках, передбачених законом.
    ( Статтю 38 доповнено частиною четвертою згідно із Законом
    N 1876-IV ( 1876-15 ) від 24.06.2004 )
     
    Останнє редагування: 19 лют 2014
  13. Nick Wolf

    Nick Wolf Місцевий

    Авто:
    VW Passat 1.8GL
    Клубна карта:
    000015
    Саме ця стаття і прийшла по смс та у відповіді на усне звернення. Але причини що саме конкретно не вказали. А я візьми і напиши письмове звернення з дом. адресою. Ще й паспорт дав скопіювати. Ну нічого, прорвемось, тепер то вже точно.
     
  14. Nick Wolf

    Nick Wolf Місцевий

    Авто:
    VW Passat 1.8GL
    Клубна карта:
    000015
    Після двох місяців марудної письмової тяганини київсрак дописався до того, що цей номер, який вони без причини заблокували, мені зовсім не належить. Хоча колись він в мене був на контракті, а тепер я маю стартовий пакет, який отримав при переході з контракту. Тобто формально і направду номер я не вкрав, не знайшов, а реально його купив. І перший раз, оформлюючи та сплачуючи за контракт, і другий раз - при переході з контракту, я за це платив. На жаль, чеку при переході з контракту не було, тому що оплату я здійснював в терміналі київсраки.

    Ну а раз номер мені не належить, бо якби обслуговувався знеособлено, я не маю ніякого стосунку до цього номера. У зв'язку з цим пояснювати, чому це вони відключили мій номер, київсрак не будуть. Поновлювати чи переоформлювати його на мене навіть на контракт вони також не будуть, бо номер заблоковано. А чому заблоковано - причин не скажуть, бо номер мені не належить. Порадили купити інший стартовий пакет, на що я їх послав подалі.

    Нікого ні до чого не закликаю, щоб тут не говорили про якісь холівари. Для себе роблю наступні висновки.

    1. Обмежити до мінімуму користування та роздавання знайомим та колегам по бізнесу (що набагато важливіше) інших номерів, які є власністю київсраки, і які мені якби не належать. Бо в будь-який момент номер, по якому мені дзвонили знайомі чи колеги, може отримати в користування зовсім інша людина. Три моїх інших номери, які були бандитськими методами обнулені та заблоковані київсракою до того, зараз успішно перепродані іншим людям. Мої знайомі в шоці від такого, бо дзвонять за старою звичкою, а трубку піднімають зовсім незнайомі люди, ще й матюкаються на це.

    2. Ті номери, які я ще маю, і хочу добиватися якоїсь правди в разі такого ж чи подібного блокування, потрібно оформити на себе через паспорт. Здається, без контракту тут ніяк не обійтися, з відповідними абоннарахуваннями й іншою обов'язковою пургою.

    3. Шукати якийсь вихід з ситуації, коли ти як клієнт для надавача послуг пусте місце - патове витрачання часу та нервів.

    З того всього я обираю найпростіше - почати забувати, що існує київсрак.
     
    • Подобається Подобається x 1
  15. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
  16. rusmaks

    rusmaks Місцевий

    Авто:
    VW T5 1,9 TDI, Golf II 1,6TD JR '84, Passat B4 1,9TDI 1Z '96 - був
    Клубна карта:
    000065
    Я трохи з ними "срався" в лютому, але як завжди я "тіпа" був не правий.:cool:

    А питання стояло в тому, що я закидаю 70грн. кожного місяця і за це отримую безкоштовні хвилини і т.д., і завжди за 3 дні до початку нарахувань тих хвилин мені приходили СМС по те, щоб я перевірив свій баланс.
    І так кожного місяця 29 числа у мене нові нарахування, а я завжди 27-28 закидаю гроші(раніше цього не роблю, щоб не "спиздили" мягко кажучи), і от 28 лютого я закидаю гроші(а попереджувальні СМС про "перевірте баланс" не було, але я ж памятаю що до 29 у мене строк) і собі майже до вечора спілкуюся по всіх майже операторах, бо не переживаю, і знаю що у мене ще там часу ого-го. І тут ще думаю перевірю скільки в мене є ще вільного часу на інші оператори, і тут "пріплилі"....повний нуль і я цілий день спілкуюсь по повній програмі.
    Корочє кажучи виною у всьому цьому це лютий місяць, який має 28 днів і о алілуя Київстар не розробив у цьому місяці попередження за 3 дні по СМС, і у мене в цьому місяці нарахування відбуваються 28 числа, а не 29(оскільки його в цьому році немає). Але ж вони дбають про клієнтів, і їм тяжко було зробити(подарувати-перенести) мені нарахування наприклад на 01.03. Це повний "піпець"...Одним словом МУДІЛИ.
     
  17. Nick Wolf

    Nick Wolf Місцевий

    Авто:
    VW Passat 1.8GL
    Клубна карта:
    000015
    Дякую, але я пас. Якщо офіційні відповіді не допомогли, і вони не бояться ні розголосу, ні чорта, то чим допоможе якийсь представник... А ситуація дійсно патова і заставляє багато над чим задуматись щодо цього мобільного оператора. А шкода, а дарма.
     
  18. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    ну це не "якийсь представник", а цілком офіційний. Відповідальний за зв'язки з громадськістю у Львівській області

    galaxy SIII
     
  19. Cherepaha

    Cherepaha Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3, 1989
    Клубна карта:
    000484
    Та всі вони "відповідальні"... Я вже з різнимим компаніями (представниками) спілкувався, зокрема "Воля" (ще "похлєще" Київстара), коли їх припераєш до стінки вони кажуть "в нас такі правила, ми по них працюємо". Тобто правила відразу написані під них, і їх ніхто не поміняє, а ті всі оф. представники тільки для того, щоб згладити незадоволення людей, і втримати абонента на якнайдовший термін. От така моя думка...
     
  20. holubets

    holubets Місцевий

    Авто:
    OPEL Vectra 1998 1.8 X18XE, VW Jetta 1987 1.6 EZ була
    Клубна карта:
    000095
    Я особисто нікого не захищаю, але мобільний номер телефону, яким ви користуєтеся дійсно вам НЕ належить, а належить компанії, яка надає вам послуги. Це пояснюється нашим законодавством. Тобто телефонна компанія купляє в НКРЗІ номерний ресурс(номери телефону) і після того може надавати ці номери користувачам в оренду. Телефонна компанія відповідає будь-яку діяльність по цих номерах. Тобто якщо буде помічено незаконну діяльність з цих номерів, то компанія має повне право відібрати назад цей номер.
    Щоб цього не сталося, то на цей номер має бути підписаний контракт, тобто приватна особа бере на себе відповідальність за усю діяльність по цьому номеру. Відповідно якшо шось і сталося, то є паспортні данні особи на кого зареєстрований номер.

    Ще є варіант створення бази телефонних номерів, з можливістю зміни оператора, який їх обслуговує(так як є в Польщі). Тобто ви за собою прикріплюєте номер, і з ним можете ходити від одного оператора до іншого. Але знову ж потрібно заключати відповідний договір на цей номер зі спеціальною організацією.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)