бо це не мій прямий профіль. просто маю досвід в силу власної цікавості, потреб і бажання начальства змінювати профіль і заробляти гроші на всьому. мобільні оператори - шахраї. хто порадить адекватний пакет київстар (потрібно досить універсальний, бо повно друзів маю на Лайфах, Білайнах і Джусах) Знаю, що гугл рулить і в Київстара є сайт, але не хочу бути жертвою мілкого шрифту в кінці договору
Білайн і Джус то і е КС. Краще почитай на сайті, і підбери оптимальний, Вся Країна наприклад, я ж не прочитаю твої думки що саме ти хочеш, скільки говориш і скільки готовий витратити.
кхм-м.. говорю мало, наразі вкладаюсь в 30 грн / місяць. шось я підозрюю, що Київ не запропонує мені ніц кращого..
Власне, вся проблема полягає в тому, що те, що написано на їхній інтернет-сторінці, і те, що пропонують в салоні якось дивним чином не конче збігається... Якщо про мене йдеться, то я чітко окреслила свої потреби: - до України приїжджаю рідко, тому не хочу пакету, в якому треба платити за кожен день.
Новий жах від київстар Купляєте скретч-картку поповнення, стираєте код, а при спробі його ввести телефон пише - сервіс тимчасово недоступний. Дзвоните до оператора, а він каже - Ваша картка не активована, зверніться в місце продажу. Ви приходите туди, а там нічого не знають і не хочуть знати. Причому, куплялося 4 штуки підряд. Три поповнення пішло нормально, а четверте з таким нюансом. І що тепер робити? В мене лише одна думка - київстар і далі думає про мої гроші, як би то побільше видурити. Я в шоці. Скоро будуть красти вже при поповненні прямо на пункті. Буде писати, що рахунок поповнено, а насправді потім знову буде мінус або нуль в кого як. Навіть не знаю, що то далі робити, чи то не пора викидати мобільні картки київстару...
вже не памятаю, коли купляв картку поповнення. коритуюсь оплатою через інет з допомогою платіжної зарплатної картки
Викидай))))), і обовязково проведи обряд цілоспалення)))). Щоб той злий Київстар вже перестав красти гроші.
Не таке вже й смішне те, що говорить Nick Wolf про Київстар. Я залишила картку лише задля номера, який усі мої друзі знають. Не поповнюю і нікуди не дзвоню з нього. Гривня за хвилину - це не для мене! А чим більше буде таких Nick Wolf-ів, тим скоріше Київстар задумається, що, можливо, він щось не так робить...
Не сперечаюся, але до того центру ще треба доїхати (читай - видерти зі своїх справ і планів мінімум годину), біля нього ще треба запаркувати (це межує з містикою), за той паркінг заплатити, а потім іти оглядати ті "доброзичливі" обличчя. Тьфу!
Ви як маленькі діти одні відмазки http://kyivstar.ua/kr/mm/service/centers/ вибирайте любий центр і гайда туди.
В інформаційно-сервісному центрі потрібно писати заяву. Я вже тих заяв писав... на кожен випадок. Толку з них. Лише в перший раз повернули всю суму, яку захапали. Останній раз з вимоги повернути дійсно несправедливо зняті 40 грн. повернули лише 10, і то після другого звернення. Я не для того тут пишу, щоб мені давали якісь "поради", насміхаючись. Просто застерігаю інших: купили картку поповнення - поповніть нею мобільний відразу біля продавця, бо може статися, що Ви дасте хабара тою карткою, а податківець (чи будь-який інших захланий український чиновник) не зможе собі поповнити і амбец Вашому бізнесу
Слух, кожен приймає рішення сам! Я вже другий раз поїду до "Фільмана", щоб гади переробили окуляри, за які я їм заплатила 650 грн., а вони накосячили і раз, і вдруге. Але за номер Київстару не поїду! Мій час занадто дорогий, щоби я витрачала його на тих, що там за прилавками стоять і заздалегідь ненавидять кожного, хто прийшов з іншою метою, ніж віддати їм свої гроші. ІМХО!
Паркінги наразі безкоштовні якбихтопитав! Кожен продавець несе відповідальність за проданий товар! При наявності чеку можна його грузити, не ти маєш їхати в німеччину до виробника Фольквагену і вимагати наприклад перепрошивку комп*ютера, а звертаєшся безпосередньо до продавця! У випадку з скретч-карткою також! Якщо картка не активована - грузиш продавця! Ще існує книга скарг та пропозицій + відділ справ споживачі (пишеш заяву) + сан епідем станція (пишеш заяву, що покусали щурі в магазині) + пожежна служба (пишеш заяву, що йоб...ло током і валив густий дим) + можна продовжувати далі. Перед тим попереджаєш, що "хлєбанеш крові" магазину в разі не адекватного відношення до Тебе як покупця. Ходять слухи, що існує вже не мало підробних скретч-карт, які реалізуються через магазини.
Ось тому я і застерігаю. Всього-навсього інформую колег по клубу. Що робити з проблемою, це вже інше питання. На разі вдалося вирішити малою кров'ю. Але раз я натрапив на цю проблему, то НЕ поінформувати спільноту НЕ можу, щоб інші це мали на увазі та пильнувалися.
Так але Ви наголошуєте що КС вкрав Ваші гроші і хочете викидати карту. І назва теми мобільні оператори шахраї!.
Якщо така велика компанія як КС не може навести лад з продажем свого товару, щоб покупець не мав ніяких проблем при купівлі, до прикладу, карток поповнення, чи щоб з рахунку вже в наглий просто спосіб не крали гроші різні провайдери-посередники (а КС тут ні при чім?), то куди ще можна віднести ці повідомлення? Лише в тему шахрайства, бо це чергове кидалово від них. Якщо це не так, нехай представник КС зі мною зв'яжеться, поверне всі нечесно вкрадені ними кошти назад на мої рахунки мобільних, про що я неодноразово писав листи на деревню до литовченко (судячи з відповідей та результатів), і я напишу тут, що я був неправий чи напишу, що все повернули, просто сталася технічна помилка чи т.п. Ось конкретно запитання до Shpuganich- Ви представник КС?
Ні я не представник КС. Але пропрацював там 3 роки. Поясню ситуацію з картками. Вона взагаліто напевно унікальна і є тільки в нашій країні. Бо тільки у нас люди можуть займатись вгадуванням кодів поповнення і їм це вдається. Тобто я купив картку нову запаковану але якийсь товариш до того підбором цифр вгадав все таки код поповнення , вона звичайно використана. Що я роблю телефоную до КС вони кажуть код використаний але не на мій номер тобто використав хтось інший, я з чеком іду в точку продажу і як вище описав Кіндер їзджу їм по мозгам бо саме вони а не КС!!!! продали мені використану карту. Де тут шахрайство мобільного оператора? Як раз КС зробив що коли Ви 3 рази невірно вводите код карта блокується щоб менше бавились тим підбиранням.
Все це добре, але я картки поповнення купляю лише в фірмових магазинах київстар. Ніяких базарів, ніяких точок продажу, ніяких терміналів. Ось в тому і прикол. А додаючи весь попередній негатив, який я отримав від КС, сміло кажу, що це не просто чергові негаразди чи технічні проблеми. Як так - три картки з чотирьох ввелися нормально, а четверта з тої упаковки неактивована? Як таке може бути? Нехай працюють чесно і підтримують свою репутацію чесного оператора, і тоді я такі проблеми, якби вони виникали, заніс би у дійсно технічні несправності. А коли біля них годуються сотні так званих провайдерів, які напряму можуть знімати гроші з моїх мобільних рахунків (і твоїх, і будь-кого, хто користується КС), а останнім часом і сам київстар знімає відразу за будь-що по 10-15 грн. з надуманих причин, то що це за робота? І ще й не вибачаються, я вже не кажу про повернення як вкраденого, так і компенсації. На звернення ж приходять пусті відписки. А комітет захисту прав споживачів розповідає казки, що вони не можуть повпливати на цього монстра. Треба звертатися у частотнагляд, а там ще гірша ситуація, чим в захисті. І знову маленька людина сам на сам з монстром-корпорацією. Хіба це норма?