Читаю я цю тему і читаю, і врешті-решт увірвався терпець ! Мушу написати ! Я користуюсь мобільним зв'язком з жовтня 1999року. Придбав, ще тоді, за 50$ (якщо не помиляюсь) стартовий пакет ВАSЕ. Користувався тим номером до червня 2004 року, щоправда змінював завжди тариф на вигідніший. З 2004 по 2006 UМС - безлімітний. З вересня 2006 - Київстар і дотепер теж. Зараз на тарифі "Спілкуйся без меж", де за 130грн./міс. надають 50год. на КС і 5год. на інші мережі. Для дзвінків по Україні вистачає з головою ! Ще жодного місяця я не перевершив цей ліміт ! Для дзвінків за кордон використовую послугу СтарСвіт - 2грн./хв. у не бізнес-час. Хватає з головою ! Смс-ки в цьому пакеті на КС безкоштовні (є їх 500шт.) і також надається 250мб трафіку безкоштовно ! (зручно для смартфону) Смс-ки на інші мережі платні (недорогі). Отже, в середньому на КС в місяць я витрачаю 150грн. (не враховуючи те, що часто дзвоню за кордон - але це, окремо). Якістю послуг задоволений на 200% ! ! ! За весь час, що користуюсь мобільним зв'язком, мене жоден оператор не обдурив, і не вкрав мої гроші ! ! ! Тому мені дуже дивно читати отут, ці "плачі Ярославни" ! ! !
юзаю лайф. все чесно і прозоро. витрачаю 15грн\місяць)) бо реально в робочий час маю халявний стаціонарний телефон
У мене теж є лайф(тіліфон з 2ма сім), і офісний тіліфон під рукою також і чесно до недавніх пір вірив що все чесно і прозоро з тим лайфом, доки не ввімкнув інтернет, знаючи що приходила СМСка про те, що в день не повинно знімати більше ніж 15 грн в день. І виявилося що за день з 40грн на рахунку залишилось лише 5грн. Та не дуже переживав, оскільки я юзав інет лише раз на пів року, то не страшно, але "абідна аднака".
Відповідь Ярославни: А чи приходило вам, хлопці, до голови, що комусь це може бути невигідно, бо, перебуваючи на терені України сумарно днів 60 (і не підряд), комусь не виплачується платити 1800 грн. в рік за ті 60 днів (з ваших слів - по 150 грн. в місяць). А, якщо вибрати пакет "Класичний", то там хвилина розмови коштує понад гривню... Це так - до прикладу. Можуть бути також інші варіанти (не пишу смс-ок, не користуюся інтернетом через телефон, не маю халявного стаціонарного, не дзвоню щодня, не хочу, щоби в мене крали мої ж гроші і ще купа різних дрібних нюансів). Тому вважаю, що писати тут, що мобільні оператори - пай-мальчікі, а всі, хто ними незадоволений - шмаркливі ідіоти, - не конче ок! Висловити свою думку треба, але часом варто прислухатися і до чиєїсь. Люди не просто так пишуть, що в них зникають гроші з рахунку, а вони не хочуть із цим миритися. Думаю, це той же варіант, як в іншій темі ми писали про користування компом і врешті хтось написав, що той, хто не вміє працювати з компом, не має права взагалі на роботу (образно кажучи). Комусь підходить годувати своїми кровно заробленими ще й сусіда, а комусь такий варіант не грає... Тому не треба всіх міряти однією міркою... ІМХО!
Моя сестра перебуває в Україні протягом року не більше 60 днів. Тому не користується послугами українських операторів мобільного зв'язку ВЗАГАЛІ. І це нормально. До речі, пані Чортопхай, а кого це Ви називаєте "шмаркливими ідіотами" ?
Всі хочуть і рибку зїсти і на ровері покататись, купіть собі европейського мобільного оператора який дуже лояльний з дешевим роумінгом і т.д., який буде охороняти Ваші гроші. Нажаль українські монстри нічого кращого чим зараз є не запропонують.
Rulеs, +1 ! ! ! Во, нормальний тариф від КС : http://www.kyivstar.ua/km/mm/mobile/tariffs/homenetwork/basic/#prepaid
http://www.kyivstar.ua/km/business/mobile/tariffs/homenetwork/business_20/ або оцей дешево і сердито для юридичних осіб заплатив 240 грн. на рік і з головою хватить набрати до друзів на КС.
Shpuganich, всі давно вже зрозуміли ху із тут з київстар. Хлопці, а йдіть но запитайте скільки заяв про зайво/нечесно/обманно/помилково і т.д. на день реєструє простий представник київстару на своєму сервісному пункті і прозрієте від такої "чесності" київстару. І це заяви тих людей, які знають що і куди писати, або яким увірвався вже терпець. А скільки пенсіонерів чи піонерів, чи просто зайнятих людей ще цього не робить, а пробачає ті 5-15-50 грн., бо не знає, що можна повернути їх, або й не знає, як от тут пишуть, за що ж знімає, вважаючи це прикрою разовою помилкою, або взагалі не думає навіть на секунду, що таке можливе? А якщо ті 5-15-50 грн. та й помножити на кількість абонентів київстару, то що за сума вийде? Я особисто в грудні подав дві заяви, відстоявши кожен раз по годині в черзі, бо занадто багато "мудригеликів" таких як я, розкусили роботу київстару. Кожен, хто стояв в тій черзі, кого питав, то лише через крадіжку грошей київстаром з рахунків... Лише прихлебал у київстару яко "контент-провайдерів", які будь-якими правдами і неправдами витягують кошти з рахунків мобільних, є біля тисячі. Якщо не вірите, цей список легко знайти в інтернеті. Будь-який "пук" на короткий номер, навіть випадково набрані 555, бо не заблокував малий клавіатуру на мобільному, тягне відразу зняття з рахунку 15-50 грн. А коли ти собі сидиш в інтернеті по домашньому вай-фаю, то взагалі неясно, за що ті контент-провайдери крадуть твої гроші, навіть при заблокованій відправці СМС на короткі номери. Та про що говорити, кожен обирає собі те, що його найменше обдирає. Так от, я від київстару відмовився вже по максимуму. Маю лише два телефони на київстарі, один з них спеціально залишив, щоб дивитися, на що ще київстар хитровидупується з думкою про мене, тобто про мої гроші, які і так фактично в нього вже. Це ж як віртуальний рахунок десь на якомусь сайті оголошень. Вроді гроші ще є, але реально то вони вже давно не наші. Лише питання часу та хитрожопості як їх забрати з мого якби "рахунку" на їхній... І пишіть що хочете, але правди нікуди діти. Правильна позиція - повідомляти всім користувачам мобільного зв'язку, і зокрема, Київстару, що вони МАЮТЬ ПРАВО не лише знати, куди гроші вкрало, але й повертати їх назад. І чим більше буде такої інфи в користувачів, тим швидше буде порядок хоч тут. А чим більше будуть займати позицію захисту будь-якого надавача послуг, бо там працює його брат/сват/кострубат чи сам він особисто, тим гірше буде всім користувачам тих послуг. Невже не ясно? То подивіться де зараз UMC. Так само починав красти гроші і дуже непрозоро працював. То саме буде і з київстаром, якщо не зупинить такої агресивної здирницької політики.
Ще раз напишу. Жодного разу, жоден оператор моб.зв'язку (починаючи з 1999 року) не вкрав з мого рахунку жодної копійки. Ні Київстар, ні UМС, ні NеtСоm (теж користувався). Натомість в моєї сусідки-пенсіонерки регулярно "крадуть", і вона їх клене-проклинає. Пробував бабці допомогти. Так ось, дзвонить хз на які номера, тариф був ще з хз якого року, дорогий ! От тобі і маєш, грабіжницький КС ! Більшість людей, які не вміють підібрати собі тариф і не вміють користуватись телефоном і послугами оператора нарікають, що гроші "десь пропадають". До речі, КС вже давно належить норвезькій компанії Теlеnоr.
Палiть картки КС бо це все вiд нечистого)))). Просто навала на КС ображених. Як вони ще працюють))). Вcix напарили)))).
Ну в мене тариф 10 коп за 1 хв. Номер десь з 1996, чи трохи пізніше вже і не памятаю. По телефону тільки дзвоню і то тільки по Україні. На заграницю інший телефон. В ніякі акції не бавлюсь ... все що пропонують відкидую в принципі. Тут справа не в грошах, а в тому що пробують з когось лохів робити і роблять, якщо людина не противиться. От тут виникла думка, як самому вести паралейний облік своїх дзвінків... тре над якоюсь міністанцією- адаптером подумати, щоб мій компютер облікував бо до киівстарівського щось не дуже є довіра. Та й взагалі, як точно працює київстарівська програма то напевне тільки програміст знає. І ще одне - не існує програм без помилок в принципі
А ти думаєш це спасає? Всі телефонні номери, які мав на київстарі, всі зареєстровані у цій системі. І що з того? Ну побачив, що в серпні вкрало без жодного вихідного СМС з мого номера 16 грн. з податками за ВХІДНЕ СМС з номера 4120 і що далі? Ну написав скаргу і що далі? Смішні люди бувають, чесне слово. Якщо в тебе одного так все добре складається, це не значить, що у всіх так. Я мав багато телефонних номерів київстару на різних тарифах. На одному - жодної проблеми. На іншому - постійні менінгіти. Але почав вивчати це питання, і виявилося, що не я один такий. А коли підключив всі телефони в сім'ї до мій київстар та порадив всім знайомим це зробити, просто прозрів. Тепер лише встигаю скарги писати. Десь повертають кошти, десь потрібно писати ще раз і ще раз. Але після того випадку не подарував київстару та їх лохо-партнерам ще жодної гривні. А не, передостанній раз написав, що нехай за ті гроші, які вони вкрали, куплять собі хоч грам совісті. Ось чекаю, коли буде 30 днів від часу подання тої скарги, щоб діяти далі. Цікаво, що на цей раз відпишуть. А ця система "мій київстар" - вона не робить честі тому київстару, бо лише таких наївних, як я, вона і тримає ще на тому київстарі, той гребаний "мій київстар". Ти собі думаєш фіг два, раз я бачу, що там порушення, то це вже плюс для київстара, ой який прозорий оператор. А подзвоню я 466 і мені все повернуть. Ага, фіг два. Пишіть скаргу. А напишу скаргу. І що? А ніщо. Та й чекати до початку наступного місяця, поки там напишуть результати попереднього це ж яку пам'ять треба мати, що в мене першого числа минулого місяця десь пару гривень чомусь стягнуло, а потім ще п'ятого числа десять грн. І це все треба пам'ятати, потім чекати наступного місяця, все це звірити і лише тоді писати скаргу. А за цей час вже ті гроші прокрутилися і відбилися. Та ще й далеко не факт, що їх тобі повернуть. Якби не ця система, думаю, більшість "обізнаних" давно би кинулися того оператора і вже би мали давно номери іншого оператора. І всіх знайомих би перетягнули. Так що все в них продумано до дрібниць. Почали люди багато скарг писати? Садять у сервісний центр дівку, яка починає затягувати процес прийняття, щоб черги були, починає придиратися те не так, сьо не ось так. До того сидів хлопець, то старався ще допомогти. Може і звільнили, бо забагато скарг прийняв Час покаже, чи київстар - всіх нас, чи залишиться з такими фанатами, як дехто. Нічого, думаю, коли ми вичерпаємось, дійде черга і до Вас. Я також колись був оптимістом після переходу на київстар від UMC. Всі прозрівають, і Ви колись так само спотикнетеся
Для юридичних осіб - гарне таке уточнення. А що робити простим особам? Тим більше ніякий тариф не гарантує махлювання грошима на тому тарифі. То пільгові хвилини забуде нарахувати, і ти по повному тарифу наговориш собі всі гроші, то чисто випадково поміняє щось чи хтось точку доступу до інтернету на дорогущий ВАП, а то й просто 555 натиснеться випадково і пішло поїхало. Та не, то все бред. Допоки буде існувати та шпана яко контент-провайдери при київстарі, або поки київстар не введе по замовченню заборону на СМС та/або дзвінки на короткі номери та не прибере свої переадресації з кожного другого-третього сайту на відправку тих СМС тим контент-провайдерам, немає в тому київстарі чого сидіти. Невже важко нормальним СМС-запитом уточнювати у власника рахунку мобільного номера: А чи бува це не Ви хочете зняти зі свого рахунку за повну херню, яку Ви не замовляли, 50 грн.? І варіанти відповідей: 1) Ні, не я, пішли ви на ххх разом з вашим контент-провайдером таким то. (по замовченню) 2) Так, я такий бовдур і готовий віддати всі гроші з рахунку. (підтвердити два рази). І на жаль, альтернативи немає - або мобільний в топку, або боротися, а на це треба час, гроші, нерви, час, знову гроші і купа здоров'я. Хоча б витримати ту дівулю, яка по півгодини одну заяву приймає...