Мобільні оператори - шахраї

Тема у розділі 'Простофорум', створена користувачем Nick Wolf, 20 лют 2012.

  1. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    перескакуйте на лайф. всередині 0 без плати за зєднання і абсолютно без жодних щомісячних платежів. бабки треба тільки для дзвінків назовні
     
  2. rusmaks

    rusmaks Місцевий

    Авто:
    VW T5 1,9 TDI, Golf II 1,6TD JR '84, Passat B4 1,9TDI 1Z '96 - був
    Клубна карта:
    000065
    а що робити коли 95% телефонних дзвінків на київстарі?
    Я не думаю, що мені з лайфа буде вигідніше телефонувати.

    Якби всі на одинь день(я би потерпів і декілька) "забили болт" і не телефонували в мережі, було б цікаво щоб вони говорили.
     
  3. holubets

    holubets Місцевий

    Авто:
    OPEL Vectra 1998 1.8 X18XE, VW Jetta 1987 1.6 EZ була
    Клубна карта:
    000095
    Думаю, що їм було б однаково, оскільки переважна більшість тарифник планів з абонплатою, то свої гроші вони б і так заробили.
     
  4. Nick Wolf

    Nick Wolf Місцевий

    Авто:
    VW Passat 1.8GL
    Клубна карта:
    000015
    Ага, звісно, особливо коли сам київстар всіляко замовчує цю інформацію. Немає описано змін, які реально відбувається, ні на сайті в тарифних планах, ні по смс, ні на особистих сторінках користувачів. Консультанти також якісь накручені з того питання, видно в їх рядах скоро буде скорочення.

    Цитую, джерело не хочу рекламувати, можна запросто знайти в інтернеті.

    "Ми не хочемо розкривати цю інформацію після торішнього конфлікту з Антимонопольним комітетом", - заявила директор з корпоративних зв'язків компанії Київстар Жанна Пархоменко.

    "Втім, активне просування нових пакетних пропозицій призвело до погіршення фінпоказників компанії. За січень-вересень 2012 р. її EBITDA впала на 4,7%, до 632 млн дол, а середній щомісячний дохід з одного абонента (ARPU) - на 2%, до 42,3 грн, при зростанні абонентської бази на 2%, до 25,2 млн. "У 2013 році керівництво "Київстару" отримало вказівки від акціонерів забезпечити зростання фінпоказників, нехай навіть на шкоду абонбазі", - сказав <джерело в керівництві> причину підвищення цін".

    Тобто покращення вже вчора, але шановний клієнте, фіг ти дізнаєшся, поки ми з тебе не зіб'ємо купу бабла. Тому моя порада - бути зараз напрочуд ощадним щодо користування мобільним київстаром та частіше заглядати у свій рахунок. *111# на разі ще не здогадались відмінити з думкою про всіх нас.

    А колегам, які сіли на абонплату - дружня порада кинутися того ровера чим пошвидше, як і контрактів від київстару. Маю недобру чуйку на це. Хіба би вже зовсім Вам край прийшов без київстару, тоді все одно думайте про альтернативи.

    П.С. Щодо коштів, які обманним шляхом київстар викачав з трьох телефонів моєї сім'ї - прийшли відписульки, місце яких у прокуратурі, що, мабуть і буду робити. Бо це чистої води шахрайство у моїй ситуації.

    Реально падіння київстару на очах, і я не здивуюся, якщо скоро турки прикуплять і його, і зроблять там все безкоштовно, як у Лайфа :) Щодо мене особисто, то ходжу поки з лайфом також, перевіряю якість зв'язку там, де буваю, бо мені критично мати постійно інтернет на мобільному. Як тільки переконаюсь, що покриття лайф стало краще, а таки стало краще, так відразу почну міграцію всіх і кожного до них. МТС-УМС відпадає, бо колись повело себе нічим не краще, ніж мастодонт сьогодення.
     
  5. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    Колись ніби збиралися дозволити залишати номер при зміні оператора.
    Ту фігню вже впроваджено в життя?
     
  6. Nick Wolf

    Nick Wolf Місцевий

    Авто:
    VW Passat 1.8GL
    Клубна карта:
    000015
    І до теми з незалежних досліджень, цитую.

    "В «Київстарі» у тарифному плані «Економний» значно завищена маржа. «Хвилина дзвінка всередині мережі коштує 25 копійок при загальновизнаній собівартості всередині мережі один цент, тобто маржа становить 200%. До речі, тарифікація дзвінків похвилинна, що дасть оператору ще відсотків тридцять маржі при коротких дзвінках. Йдемо далі. Дзвінок на зовні - 85 копійок. При ставці інтерконекту 35 копійок це 150% маржі. Але і цього мало - інтернет GPRS 10 грн / Мб. Логічно, а навіщо біднякам інтернет?"

    Ну інтернет без пакетів це давно ясно, що ціна бредова. І вже точно відомо, що тариф єдина ціна зріс з 25 коп. до 35. коп. за 1 хвилину, а плата за з'єднання сягає 50 коп. За інші тарифи збираю потрохи інформацію, але шоковані будуть всі користувачі київстару, адже все робиться з думкою про них. До речі, друга хвиля збільшення тарифів - з 5 лютого, так що не радійте, кому ще не прийшло СМС-щастя-попередження про зростання тарифу.
     
  7. Nick Wolf

    Nick Wolf Місцевий

    Авто:
    VW Passat 1.8GL
    Клубна карта:
    000015
    Ще вроді на розгляді. А мастодонти сильно лобіюють, щоб не ввели це, інакше я б давно відмовився від київстару. Номер - це єдине, як я думаю, що ще тримає всіх невдоволених у київстарі, тому собаки будуть гризти горло всім, щоб не ввели дозвіл залишати номер.
     
  8. FasT

    FasT Місцевий

    Авто:
    був - VW Golf II 1.3i '90
    VW Scirocco mk2 1.6 EG '82
    Клубна карта:
    000038
    Не єдине!
    Лайф з його якістю зв'язку та постійними збоями у роботі взалі не варіант.
    А про МТС з його доісторичною білінговою системою, яка живе "своїм життям" я взагалі мовчу.
    Я прихильник якісного зв'язку і мене дратує коли телефонуючи до когось на Лайф я чую його через слово.
     
  9. andsag

    andsag Active Member

    Авто:
    vw 2 1.6
    Клубна карта:
    000412
    я перестал пополнять кс, оставил только на прием, завел мтс (внутри бесплатно, наружу 0.25)- расход денег сократил с 200 до 40 в месяц- поэтому пнх кс(ссори) .
    особенно добивало начисление по абонплате с 00 до 03 ночи- пару раз попадал
     
  10. rusmaks

    rusmaks Місцевий

    Авто:
    VW T5 1,9 TDI, Golf II 1,6TD JR '84, Passat B4 1,9TDI 1Z '96 - був
    Клубна карта:
    000065
    Користуюсь 2 операторами, Київстар та МТС. На першому вже 10 років та практично 95% дзвінків, на МТС тільки родина(до 5 номерів).
    Так от, придбав я собі телефон на 2 сімки(мікро) ну і вирішив поміняти(замінити) картки. Почав з МТС(в центрі). Заміна безкоштовна, але потрібно дозвонитися до оператора та попросити заміну в онлай часі, щоб ця заміна відбулася відразу, тому що якщо через оператора(у них в офісі напряму), то блокується номер на добу. Після моїх старань дозвону(та менеджера МТС) з мого номеру телефона, а це тривало майже 1 годину:diablo:, оскільки всі оператори на лінії були дуже зайнятті(мабудь "сєкаса" на телефоні займались) я вирішив, що ну його на хєр не хай блокують.
    Після дозвону напряму з офісу мене запитали чи я маю "ксіву", чи знаю 5 останніх номерів(куди дзвонив), і тут почалось продолженіє "балєта".
    Із моїх названих 5 номерів(це основні) я на протязі останнього місяця спілкувався тільки з двома, тому я не можу здійснити заміну сімки, а ті номера з якими я спілкувався просто були так по справах, і я їх просто не записував. Ця епопея продовжувалась ще мабудь 40 хв. при цьому я ще говорив з трьома операторами(які була щасливо послані :girl_angel:).
    Після цього я передзвонив по 4-рьох номерах(шукав хто ще у мене є), поговорив про погоду, про те який чудовий МТС, і далі знову до оператора. І О БОГ МІЙ, дівчинці на дроті хватило моїх названих 3-рьох номерів, і мені замінили картку.
    І як потім вияснилось, що блокування мого номера не відбувалось на добу.
    Після цього я побажав міцного здоровя всім працюючим менеджерам, і непрацюючим хто був присутній в офісі і поїхав у Київстар.
    У Київстарі це все зайняло у мене 5-10хв., і здерли ".укі" з мене за заміну картки 21 грн з копійками.
    Так от, і як ви думаєте який у мене в цей день був настрій(бо це все почало відбуватися о 9-00 ранку).

    Чому я користуючись майже 10 років їхніми послугами, і викидаючи немалі кошти, маю тратити свій час, і нерви.....
     
    Останнє редагування: 1 лют 2013
  11. FasT

    FasT Місцевий

    Авто:
    був - VW Golf II 1.3i '90
    VW Scirocco mk2 1.6 EG '82
    Клубна карта:
    000038
    Заплатив звичайно, але думаю нерви та час потрачений у МТС обійшовся дорожче, особисто для мене це виглядає саме так.
     
  12. holubets

    holubets Місцевий

    Авто:
    OPEL Vectra 1998 1.8 X18XE, VW Jetta 1987 1.6 EZ була
    Клубна карта:
    000095
    З приводу операторів колл-центрів, то дуже знайомий з тою всьою системою. Сам працював 3 місяці у колл-центрі Аірбайта, і зараз знайома працює в колл-центрі МТС.
    Отже до чого я веду: Ті колл-центри проектують хворі на голову люди. Бо реально оператор, до якого ви додзвонилися майже нічим вам допомогти не може. Єдине це може надати якусь загальну інформацію чи оформити заявку при складнішій проблемі. А за будь-яке слово не по інструкції досить серйозно карають.
    З іншого боку добрі коники викидують і клієнти, які навіть не можуть часами прочитати смс.

    А причиною всьому є менеджери компаній, які створили цей бардак, які піднімають ціни у тарифних планах, і яким неможливо висловити своє "ФЕ".
     
  13. KIT

    KIT Аксакал

    Авто:
    ВАЗ 21013
    Клубна карта:
    0011
    істіну глаголішь. в лайфівський кол-центр дзвонив, спитати дрібницю, то оператор (молоденька дівчинка) спереживалась.. добре шо я адекватний і не бикував, а просто спитав (я знав шо це у них збой в системі, хотів поцікавитись коли пофіксають і чи то в них з у сіма клієнтами, чи у мене), заспокоїв і побажав гарного вечора, а є ж і довбодятли! (в мене колишня в КИЇВСТАРівському колцентрі працює, розказувала..).

    + оперетор немає права використовувати слово "аварія", чи сказати що оператор заганяється, чи ше шось.
     
  14. holubets

    holubets Місцевий

    Авто:
    OPEL Vectra 1998 1.8 X18XE, VW Jetta 1987 1.6 EZ була
    Клубна карта:
    000095
    Знайома розказувала ситуацію. Коли були перепади температури, то на одній базовій станції, яка стояла на межі областей замерзла релейна антена, через яку здійснюється зв'язок з іншими базовими станціями і відповідно велика територія залишилася без зв'язку. І прийшлося перед клієнтами відмазуватись, не вживаючи слово "аварія".
     
  15. Nick Wolf

    Nick Wolf Місцевий

    Авто:
    VW Passat 1.8GL
    Клубна карта:
    000015
    Мова не йде про операторів, про негаразди з обладнанням. Ми всі живі люди, переживаємо, боїмось втратити роботу (мабуть), робимо помилки. Техніка також ненадійна, бо біл гейтс ввів поняття "багфіксити" (скоро вже літаки та космічні кораблі почнуть багфіксити, а не робити відразу на совість). Це все зрозуміло, і не про це хочеться сказати.

    Мова йде про захланість власників компанії та недолугий дійсно ніякий менеджмент тим всім бардаком. Як можна писати, що тарифний план має необмежений термін дії, а потім його взагалі скасовувати. Не міняти ціни в ньому, вже нехай хоч так, а просто скасовувати тарифний план, про який ще місяць тому писалося і на сайті, і на стартовому пакеті в уомвах, що він має необмежений термін дії. І нагло переводити людину на тарифний план з абонплатою, при цьому попередили СМСкою, о велике дякую. За тиждень, поки телефон був виключений (і СМСка ніяка не прийшла звісно) абонплата зжерла всі гроші. То де ж та трахана думка про нас від київстару???
     
  16. Shpuganich

    Shpuganich Місцевий

    Авто:
    Volkswagen Golf2 1.8 PB AUG GTI 89 р.в.
    Компанія залишає за собою право змінювати умови послуг та акцій які вона надає якщо Ви з цим згодні активуйте стартовий пакет. Не злорадствую думаю п.Микола Ви з цим нажаль нічого не вдієте. Просто побережіть свої нерви, такі реалії. Компанія буде завжди діяти як вигідно їй, а не Вам нажаль це правда як грубо воно б не звучало. А Вам залишається тільки пристосовуватись до її умов або шукати щось краще. Ще раз наголошу нікого не захищаю просто кажу реально як воно є.
     
  17. ENERGY

    ENERGY Місцевий

    Авто:
    Була Jetta II 1985 1,3 HK 2Е3
    З завтрашнього дня на мому Діджус Прориві абонетська плата становитиме 2,15 грн/день. Якби я кожного дня робив купу дзвінків було б не так обідно, але я рідко дзвоню по "чужим" номерам. Вирішив переходити на інший тарифний план (частково ради експеременту) без абонентської плати, без плати за зєднання і обовязкових поповнень (ці три поняття для мене найбільші зла), правда змушений залишатися з Київстаром далі - не хочу міняти номер (. Краще буду платити за те що наговорив, а не за те що мій оператор КС.
     
  18. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    Який тариф ти вибрав?
     
  19. ENERGY

    ENERGY Місцевий

    Авто:
    Була Jetta II 1985 1,3 HK 2Е3
    Легкий = 10/20 коп на КС+діджус, 70 коп на решту. Для частих але коротких дзвінків на київстар доволі вигідно.
     
  20. Nick Wolf

    Nick Wolf Місцевий

    Авто:
    VW Passat 1.8GL
    Клубна карта:
    000015
    Плата за з'єднання є?

    До теми - може хтось знає, якою програмою на андроїді можна заблокувати відправку смс на короткі номери? Дістав цей київстар, ну що не сайт, то оновити або оперу, або жмоперу. Я то розумію, що не можна оновлювати, але не всі знайомі можуть з цим розібратися. Тим більше ті контент-провайдери дуже вже хитро маскуються, лиш би гроші виманити. Деколи безневинний лінк відразу заставляє телефон відправити смс на короткий платний номер. А потім дивишся в рахунку за місяць, а там смски по 12-15-25 грн. на ті кляті короткі номери. Найбільше зло бере від того, що в інеті люди сидять по вай-фаю, і до чого тут цей довбаний київстар з його херачними контент-провайдерами, ну ніяк не ясно.

    Хто на лайфі в інтернеті - також маєте такі проблеми? Також купа контент-провайдерів пасеться біля того?
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)