Руль такий був, рідний. Моя трудяжка на будівництві і причіп - компенсація за некуплений колись універсал
Ну.... Ну... Passat 2.8 VR6 (AAA) 174 Horses Passat 2.9 VR6 (ABV) 184 Horses S6 C4 (AAN той шо 2,2 куба) 230 Horses S6 C4 (AНК той шо 4,2 куба) 326 Horses
По технічних даних Пейс з 2.8 справді не дотягує до 230 PS, які на той час ставили на S2 / S4 / S6 - тут Ауді мала б бути швидша і реактивніша ) але Пейса теж як на ті часи треба поважати - в 1990 році 2.8 двигун з 174 мустангами - теж Америка була ) S-line B3
Із останнього так перевзув авто на літо та перебрав стартер + замінив втулку в корпусі кпп. тепер крутить гарно і без шумів. Наразі перебираю редукторний стартер, буду ставить замість прямого. Скжу ще таке, що втулка стандартна по каталогу вже непідходе бо вал стартера має знос, замість 12мм. він вже 11,7, тому була закуплена заготовка мідно-графітна і батько мені проточив в потрібний розмір, а саме довжина 14мм., внутр.діам. 11,7мм., нар.діам. 14мм.