не міняй доки не розвалиться повністю. якшо міняти, то тільки на оригінал або зі шроту. причому, в мене стоїть зі шроту з бензинового двигуна, ціна шось 200 чи 300 грн і все добре. не задоволений білштайнами був, дуже жосткі. Почитав в неті, вирішив взяти сакс, бо мягші. Але то був шок, реально 10к, може навіть менше, водійська стійка вся потекла..
точно не памятаю. Супертурінг здається... зараз батькові віддав машину, поїхав на відпочинок, потім в понеділок одразу я на море. При нагоді загляну і скажу, самому цікаво. Брав в Юри "Камататоз" тому думаю не підробка
Всім привіт, не зміг створити тему, тому спитаюсь тут) Хочу придбати VW Passat b5 1.8 не турбований, 2000р.н. з АКПП. Можливо хтось підкаже чи варто? Якщо так, порадьте сервіс або людину, яка розуміється і зможе повністю оглянути машину перед покупкою? Буду радий стати членом Вашого клубу)
Чужі теми засмічувати не варто. Поглянь - є цілі розділи де новачки можуть створювати теми. Та й тем про покупку авто тут є... аби пошуком навчився користуватись.
нині дійшли руки до амортів. морти сакс, код 170 811. Брав в Юри "каматоз", де брав він - хз. Аморти вмерли на третій місяць користування - потекли. Я забив болт і їздив майже півроку. Не стукали, але пливли, як американська машина 70-х. Отже, так як з літа, після мінікапіталки двіжка, крім масел і колодок ніц не робив, вирішив трошки навести лад. Мене на то підштовхнула, моя срана рейка, яка від моменту покупки авто робила мені розум і на зиму, вирішила собі позакусувати. Нуашо, стук мав, виперті сальники мав, спалені насоси мав, закусування не мав. Коротше виріщила вона ту історичну несправедливість. Одним словом, поїхала моя рейка, в київ до людей, які відомі досить і Львові. Заодно з нею поїхала ще одна рейка, яку ставив бу, яка проїздила рік і попрощалась з сальниками. В києві винесли вердикт, в тій, де потекли сальники закінчився вал, а в моїй - корпус. Зліпили з двох одну, замінили всі сальники. приїхала рейка, помимо рейки, купив нові амортизатори. Купив монро, так як гарантувати чесність саксу було б безглуздо, так само як і каяб (палився я шо на одних, що на других) вирішив поставити дешевші - монро. Помимо цього, замінив два прямі важелі, стійки стабілізатора, жабку педалі тормоза і ше дрібниці до речі, стосвоно ричагів. Зліва, стояв оригінал бу зі шроту за 300 грн, справа swag новий. Померли двоє одночасно. Шротывський через порваний пильник, а сваг бо прийшов його час. Зробив для себе висновок, тепер варта купляти бу. Але всетаки, на цей раз купив все нове, бо час піджимав.
Але основна суть посту - рейка. Приїхала чиста, гарна. Ставлення, оперативність, комунікація на 5+. промив насос, кожен шланг в системі був знятий і помитий. поставив рейку, прокачав систему. І курча, руль знову тугий. Руль був тугий на моїй першій рейці. Руль був тугий на шротівській рейці, з моїм насоом, потім з бу насосом. Руль був тугий на реставрованій в перший раз рейці з повністю новим насосом (спихав то на некомпететність майстрів, рейка ж підхрущувала) І знову, йоптвм, руль знову тугий! Прокачано добре, даю газу зусилля на рулі не міняються. Жижа не піниться, не булькає. Залита зелена жижа фебі. Одним словом, треба то вирішити. Може хтось знає і може шось підказати? не хочу знову проходити шлях з новим насосом, який не міняє ситуацію, як було раніше.
Ніяких. Хіба в крайніх положеннях керма трішки Шо я поняв. Проблема може бути в самому насосі - редукційний клапан чи як його. Потрібен сервіс чи людина, яка може поміряти тиск, який дає сам насос. В самих шлангах чи на рейці, може бути якийсь клапан чи що? може я щось пропустив і його загадило
Підпишуся на тему, самому цікаво. Цікаво бо в кантріка руль завжди був тугуватий, і завши мріяв про крутіння одним пальцем. Тобто якщо надибаєш майстрів які міряють тиски ГУР насосів - ділись контактами.
ГУР-сервіс, вул. Квітова 10 (бічна замарстинівської). СТО ГурСервіс, Львів, Квітова 10 Там колись жаба наша з форуму реставрував рейку і ГУР перевіряли. Тиск вони міряють на насосах і мають обладнання для цього. Відгуки про них находив як погані так і хороші. Так що сказати щось про компетентність майстрів не можу.
Відпишусь по гур. Відкрив схему своєї системи. Побачив шо на рейці є клапан, в виді болта. Купив новий оригінальний клапан. Купив новий насос гур. Все злив, помив. Встановив бачок гур з змінним фільтром. Залив рідину почав прокачувати завів авто і о радість, все чудово, руль легкий. І через секунд 10, оп і знову тугий. Шо там ше може бути, фіг його знає. насос новий рейка перебрана клапан замінений. Одним словом, проблему я не переміг(
Дуже давно нічого не писав, бо впринципі не було що. Машинка їздить і радує. Треба було їхати на море, вирішив я довести косяки перед поїздкою. Ну і псіханув. Замінив всю задню ходовку, аморти, пружини і все супутнє. Не міняв тільки сайленти балки. пружини взяв каябу, аморти монро. Не знаю чи не зробив дурницю, але дасться чути. Замінив патрубки і фланці антифризу, залив антифриз. Провів діагностику кондиціонера і дрібниці по ходовій. І поїхав собі на море. Поїхав на арабатку, не сподобалось, вернувся на чорне море. Їздив з дівчиною. Деталі поїздки напишу окремим постом, можливо комусь буде цікаво) Отже, наїздив 3500 км) проте не без пригод. Перше, по-дорозі назад, в Києві мав отакий прикол. Знав б, що в'їде остання а8, помив б обовязково
Деталі прості. Центр Києва, перекритий для репетиції параду, це все було вчора. Їду в тянучці я, і по-суті зразу стаю. Попереду мене 4 екіпажі поліції і регулювальник, який пропускає авто направо. І тут в мене вїжджає дама на а8, на заборонений жест регулювальника. При 4 екіпажах поліції. Ясна річ вона винна, ше тихонько запитала в поліцейського про це. Ну думаю приїхав... Вийшов, сказала, ой ой ой, зараз дзвоню своєму водієві чи чоловіку, нічого робити не буду і бла бла. ну, я вже бачу варіанти. перший європротокол, який мені не підходить взагалі, маю їхати на львів, хз шо внеї за страхова. Залишається два інших, знову ж таки поліція, оформлення дтп і розібратись "на місці" приїхав водій, точніше водійка. Сідаю я в ту а8, а то такий корабель шо просто. машина, як я поняв в максималці, роздільний задній диван, лонгн. кароч топжир) ну і каже. я б хотіла європротокол, але моя страхова має проблеми по виплатах і бла бла я кажу, не підзодить такий варіант, їду на львів спішу, або на місці або копи. Каже, окей, жавай на місці, яка ціна. Ну кажу, два елементи під покраску і витяжку, 300 баксів і розїхались. Чесно кажучи, можна казати було і більше, але вже 16 година, хочу додому. говорить окей. на шо я відповідаю, ну то добре, чекаємо. Вона така ні ні, я вже маю. ДІчтає гаманець, в гаманці така пачка баксів, шо мабуть два моїх пассати там, дає і на тому кінець. І тут вилазить шеодна проблема. здасть назад вона, закоцає ще більше. Поїду я, також закоцаю її. І тут, помогли добрі Київські водії, які просто...взяли і перенесли моє коритце. Витер сліди аварії і поняв, постраждала лише дверка і що якби не дві царапини, вмятину можна було б просто витягнути... Ну, зате буде нагода повиправляти всі кузовні нюанси)
Стосовно поїздки. Їхав вдвох з дівчиною. Витрати на паливо, зїдали більше половини бюджету відпочинку. Поїздом/автобусом не варіант. тут на допомогу прийшов всм відомий сервіс блаблакар. Штука справді дуже кльова. Взяв двох пасажирів, так як поїздка перша в мене, поставив найнижчу ціну і поїздка зі Львова до Києва мені стала в 200 грн). В столиці вирішив затриматись на два дні, хотів до Яника в гості і просто погуляти. Одним словом, хто має нагоду чи бажання, варто виділити один день, чи навіть спеціально поїхати до Межигіря. Маєток, територія правді вражає. Після цього гуляти по міті було вже не цікаво взагалі) Далі, знову блаблакар поїздка до Херсону, яка вийшла мені в 260 грн. З Херсона вже своїм ходом на арабатку. Не сподобалось взагалі. Море більш менш, але інфраструктура і розваги страшний совок. День побув, вирішив їхати в Залізний порт. З житлом я промахався, бо шукалось наосліп і терміново. Хто хоче туди їхати, раджу шукати чим далі від набережної і люкс. Ціни на люкс, кондиціонер, вай фай, душ, холодильник і тд в номері, можна знайти від 250 грн з людини. Совку, якшо не хотіти - не буде. Цього року, відкрилось купа нових закладів. Дівчина відзначила, що пасти і тд всі мегасмачні, правильно зготовані бла бла. Ціни на харчування, сама крута страва, що ми їли, запечене курча з картоплею і соусом в районі 140 грн. Нині в нас таке схоже бачив, то вже хотіли 250). Якшо не шикувати, їсти простіше, то простий обід можна в 60 грн вкластись. Ціни як в нас, фрукти дешевші. Стосовно дальше від пляжу, залізний порт вночі живе. Дискотеки, тусовки і бла бла. Особисто я люблю спокій, на пляж їздив ітак автомобілем, бо не хотів на центральний. Від місця проживання до пляжу машиною до 5 хвилин. Якшо хочеться ввчере випити на набережній, то враховуючи шо я жив досить дальше, то 15 хвилин пішки, або взяти собі недотаксі. Катаються там такі електро тук-туки, як в індії, заїжджають прямо на набережну. Море було чисте, медуз практично не було. Стоїш на глибині по шию, бачиш рибок і видно ноги) Останні два дні спортилось правда... Назад їхав в умань. Хотів ще завітати в Софіївку, знову блаблакар, правда один пасажир, 330 грн. З умані на наступний день на київ, знову двоє людей по 130 грн і з києва вже взяв також двох, по 400 грн. Але сталась дтпешечка, люди не хотіли чекати, мусів їхати до рівного пустим, де знову підібрав людей. Одним словом, пробіг загальний близько 3500 км. На паливі зекономив більше половини суми. Якби задався ціллю, могли б вийти взагалі символічн гроші. Наприклад їхати з ЗП одразу в Київ і звідти брати інших і на Львів і тд.