Згоден, С5 дуже м'яка та комфортна машина, я їздив на 2.8 кватро - вона так шикарно їде, що я аж у захваті був від неї. Хотів навіть собі таку брати, але її треба на газ ставити так як мені її расход геть не сподобався. А ціна на С5 залежить від року, стану, пробігу та комплектації. Я дивився на http://avtobazar.ua/ недавно і щось не бачив 10-11 тис за таку тачку, це досить велика ціна за такий кузов, може тільки одна чи дві такі попадались. А так за 7-8 можно знайти, в залежності від ріку та всіх інших нюансів.
Вона в всьому "трішки". Трішки дорожча, комфортніше, складніша. А проблеми з роспредвалами, коробками... Але апарат потужний. Особливо 2.5 132 квт. Це здається після 2003 року пішли
За 8 буде в ідеалі. Але люди бачуть тільки своє і не орієнтуютсья по цінах. В них є тільки "моя машина і хочу стільки". Це ж нічого що 211 мерс з 2005 року вже за 12 можна підбирати. А тут С5 2000 року... На мою думку 2000 рік ауді вишак має коштувати 7500 дол. В мене з-під носу в Нд забрали СуперБ 2002 року за 6700. На шкірі, 1,8Т, підігріви, механіка, не крашена... Просто хлопці підійшли до неї на 5 хв скорше...
Обідно мабуть. Ну на авторів таких цін нема. Цікаво скільки реально мій пассат має коштувати, враховуючи що він переобраний. Я не робив там хіба стартер, двигун і коробку) Тьфу тьфу тьфу І по дереві тричі Ахахах
Одиниці з тих, хто шукає собі авто, оцінить цю всю роботу. Решта скаже, що ти молодець але ринкова ціна рулить (((((
1.8 t на супербі галімий двигун. Троє з трьох знайомих власників 1.8т були не задоволені тим двигуном, аж до поки не продали суперба. Надіслано з мого HTC One M9
На основі оцінки трьох не знайомих між собою власників я зробив єдиний висновок і тут його висказав. Хто собі шукає таке авто, чи то двигун, нехай вибирає самостійно, гуглить, читає форуми... Надіслано з мого HTC One M9
в мого швагра такий двигун на В5-му пасаті 98 року. Пробіг десь 350 тис. (купував з 120 тис.), проблем - жодних. Стоїть ГБО 4-го покоління (досить давно). Знаю, що була замінена одна катушка запалення, якийст трійник (розгалужувач) на шлангах з антифризом (це все, що відноситься до двигуна).
Скажу тобі так. Більше тобі ніж 6000 ніхто не дасть і то як повезе, та й враховуючь те що він битий в задницю. В франківську торгувався за пассат Б5 2002 року. Пропонував 6500, він віддавав за 6700. На рахунок мотору 1,8Т. Це ж аналогічний двигун з пассатовським. Я на такому відїздив 3 роки після закарпутців. Крім масла там нічого не міняв... Двигун як двигун...
Я це чудово усвідомлюю. Тому продавати машину не планую. хіба як набридне остаточно. Да ладно. 1.8т, один з найкращих двіжків шо були в пассаті. Якби суто зараз шукав бензиновий пассат чи суперб, то однозначно з ним. Треба також враховувати наприклад, яке лили масло до того, як відносились до машини і тд і тп. Ато зараз, купляє людина бу машину і вона в нього сипиться. Потім крики, вай машина гівно, така то марка гівно, більше ніколи не сяду. А попередній власник, купляв саме дешеве масло, китайські запчастини і тд і тп. На перший погляд машинка жива, а по-факту починає сипатись Трійник той, то болячка б5. Теж в себе міняв Я і не плекаю ілюзій, що мені за нього відвалять. Хоча, відверто кажучи пропонували мені за нього тижня 2 тому 6500, то ше на мертвій рейці. Поки продавати не хочу, бо альтернатив за ті гроші по-комфорту, вмістимості для себе не бачу. якщо колись, в нашій "крутій" країні шось змінитися і я зможу докинути нормально, то брав б с5 2.5 тді 132 квт. Шось новіше, якось стрьомить
6500 це жирнюща ціна. Треба було скидати. За ці гроші купити А6 - елементарно. А в твому випадку - гроші на ремонт пассата, який постійно викидає нові болячки - пішли б на А6. В інтернеті їх по 7000-7500 валом і всі торгуються. 500 збити на ціні в теперішній час - шо два пальці об асфальт
воно то так. Але бу авто, завжди лотерея. Тут хоча б знаю, що де і як. Та і після покупки, по-любому треба вкинути 200-300 дол на очевидні речі. + якшо міняти, то на шось цікавіше. 2.5 тді, 132 квт за 7500 врятлі буде. Він вже перебраний, там нема чому ламатись)) тьфу тьфу тьфу. Болячки-болячками, а власник після мене буде щасливий) На ріа вона втак періодично висіла Воно то все класно. Але старше 2010 ітак машину не приженеш. І як би я не любив ауді і бмв, я їх новіших 2004 року не куплю точно
Питання таке. На трасі, коли різко треба прискоритись відбувається наступне: натискаю на газ майже до упору, обороти ростуть, ніби як щеплення буксує, але потім різко падають машина підхвачує і так пару раз, в залежності від того як жати на газ. відео додаю: . Був в Юри "кум", скинули помилки, то пропало. Поїздив пару днів, і все по новій. Запаху щеплення нема, та і якби то було воно, то обороти б не падали. Шо то ще може бути? Турбіна в мене з змінною геометрією, можливо в ній справа? Полазивши по неті, толком нічого і не знайшов. Буду вдячний за корисні поради І ще, замінив я кермову рейку. Все ж таки, задоволення коли вона справна) замість зеленої рідини, залили атф. І помітив, на холодну руль крутиться буквально одним пальцем, але на гарячу вже важче і чується підвивання насоса. В неті однозначної відповіді, що краще атф чи зелена жижа нема. Хочеться вже повного фен шуя, шоб гідрак працював коректно, можливо таки варта знову то все прочитсити і залити оригінал?
Вимучила та машина трохи мене, але вже добив нарешті! Отже, по-провалах. Завіз машину до Юри в Солонку на чистку геометрії турбіни, хоча впринципі симптоми були не зовсім ті, що стосуються геометрії. Ніде не бачив, щоб писали про провалля в тязі. Але менше з тим, Юра відкурчував 1 гайку більше дня. Мабуть історія про неї буде ще довго розповідатись)) Тубріна закисла просто ужас. Почистили геометрію, помилок на компі немає, виїхав на трасу....те саме. Настрою взагалі 0. На наступний день, після поради Юри, вирішив покататись по трасі і дати під зад машині. І нарешті це сталось! Кожного разу, провали менші і менші! Пару кілометрів проїхав на максималці, і провали пропали)). Сподіваюсь я закінчив з тою напастю. Сьогодні, замінив ще насос гідропідсилювача. Міняв рідину 3 рази, кожного разу зливав срібну стружку.Поняв, що насосу кирдик придбав на шроті бу за 900 грн, свій згодом відвезу на реставрацію. Такшо, по-техніці все зараз чіча ляля (тьфу-тьфу-тьфу, 3 рази по-трьом видам дерева)