Нічого поки не продаю. Як машина не продасться поставлю собі. Ричаги не памятаю, знаю точно, що якісь верхні і прямий нижній живий
Підніму трохи тему, на мабуть одному з найсумніших питань, яке собі задають автомобілісти. В особливості дизелісти. Замітив, що недавно, в районі місяця, почала машинка важко заводитись на холодну (зимою в ті всі морози ночувала на вулиці, заводилась супер). Коли всетаки заводилась, диму було дофігіще. Масла вона завжди підбирала, від заміни до заміни до літри. Це впринципі і не дивно було, при моїх пробігах і стилі їзди і при тому, шо завжди підсирало з кришки підона. Ну так от, почала вона важко заводитись, на початку диміла. Почав з маленького, замінив заправку (завжди заправлявся на тій, що біля дому) залив майже повний бак окко пульс дизель. На наступний день завелась нормально, диму не було і я видихнув. Але було тепло, машина стояла на сонці Сьогодні он знову, завелась важко, в заторі в центрі помітив дим, синюватий. Був в Юри солонці на діагностиці. кут запалення - ок тнвд - ок форсунки - ок Компресію поміряти не вийшло, міряли картерні гази чи як там. Ну по словах Юри - краще ніж міряти компресію, тут теж все ок. Ніяких емульсій і тд на кришці маслозаливної горловини немає Антифриз в нормі Отже, мені морально готуватись до найгіршого? які в кого будуть ще думки
Гадаю, що якимось чином антифриз попадає в камери згорання. А, отже можливий варіант, що це ласти загортаються в прокладки гбц - це в кращому випадку. В гіршому, може бути десь мікротріщина в самій гбц, але це менш ймовірно. Але все ж таки, перш ніж лізти до гбц, я б поїхав ще кудись на перевірку кута запалення. Синюватий дим - то погано. Але, він також може бути від кута запалення, при запусканні двигуна.
якщо погано заводиться на холодну то свічі розжарювання, перш за все, треба дивитися. Синій дим буває не тільки від попадання антифризу в камеру згоряння, а і попадання масла в камеру згоряння. Я б радив спочатку перевірити свічки, потім, якщо вони справні, їхати міряти компресію, а не картерні гази. На головку це не схоже.
Свічі нові, перед зимою всі 4 поставив нові. Розхід масла збільшився. Отже, капіталці бути! через тиждень почну, опишу вартість і тд. Компресію поміряю з понеділка. Але, якщо розхід масла, то наскільки я поняв, компресія може бути і в нормі? Чи я помиляюсь?
ти хочеш капіталити увесь двигун? Якщо вже на таке вирішив, заміни кільця, на тис 50 повинно вистачити. Ти і так збирався продавати авто, краще скинь у вартості авто на капіталку ніж капіталити, а потім продавати. Тобі це не окупиться. В мене в першому цилінді була раковина в гільзі, відповідно масло попадало в камеру згоряння, і там же була найменша компресія.
Нині поїду поміряю компресію, дасться чути. Воно то так, але ніхто не купить авто з проблемним двигуном, хіба ціну спускати дальше нікуди. Та і я не вмію так. Люблю коли все працює
Вкинути зараз дол 600-800 в мотор і потім знов ставити за 6500 чи вже дорожче? Смисл? Краще продай за 5500...
В мене не все так критично з тим мотором. Більшість взагалі б сказала, що я домахуюсь) Почну з сальників клапанів і поршневих кілець. Думаю на тому мало б все закінчитись. Ну, вона висить за 5500 вже з нового року. чесно, я хз, що людям треба. Пів машини перебрано, нюанси по косметиці, найдешевша у львівській області. Але крутять носом і бігають з прибором. Особливо радують кадри, які кажуть, ой, а в вас тут шпаклівка. Я кажу, ой, а ви оголошення не читали? два задніх крила РОБЛЕНІ. Вони чомусь всіх і стрьомлять я хз, закрадалась думка, що 5500 і то задофіга, але морально не готовий віддати дешевше повністю справний і не парящий мозг автомобіль. п.с. Рейка зараз в ідеальному стані, після 5000 км, хрускіт як і казали практично зник Коротше таке, кому треба той і купить.
раніше якось не задавався питанням ціни на ці авто, помоніторив на авторіа і трохи приофігів. Люди і по 8500 ставлять. Думаю якщо скинеш до 5000, продасиш точно. Бо то мінімун ціна на укр реєстрації
а який тоді сенс?) ланоса купити?) Я за 5к краще сам буду їздити, схарили мене ті продажі, поставлю за 6. Якби ше була така потреба в продажі Таки так. До речі, можна номер телефону? я як памятаю, то ти займаєшся продажем запчастин на личаківській? Мені набагато простіше підїхати туди ніж постійно возитись на зелену
я недавно продавав квартиру жінчину. Скажу ж досвіду. Люди не готові чути правду люди шукають десь підвох. Моя порада така (з досвіду) наберись терпіння, всього глубоко не описуй, дай ціну на 1000 дорожчу. Полюбасу найдеться покупець, і якщо людина дійсно хоче купити ти це будеш бачити, то тоді деталізуй і спускай ціну. Людей реально стрємає те, що ціна низька. Це все з мого власного досвіду.
Знімав недавно з обліку свого пасата (доручення закінчилось і чувак прозрів....), так от, йому терміново потрібні були кошти - віддав за 2900$!!! (були деякі невеличкі нюанси по кузову)
Кут добрий, пкревіряли. Антифриз не зникає. Зняли нижні патрубок турбіни, за 30 тис, може ложки 4 столових масла витекло. Так і буде. Буквально нині дізнався, що товариш знайомого, якого ч знаю заочно, декілька тижнів тому віддав прадо за 7к. Також терміново потрібно було гроші. Якби мені запропонували за 2900 пассат, я б зразу забрав. Але так яомксь щавжди канає комусь іншому(
Дякую Нароботі щавал, не вийшло заїхати і залишити машину. На дизельсервісі сказали поміряти компресію 1100 грн, то не задофіга? Крім того, юра "кум" казав, що дуже сенсу іі міряти нема, так як об'єм картерних газів норм,а те що масла хаває, може компресію підняти. Я в тому далекий, хз як воно. Я б всерівно поміряв. Може хтось поділиться контактами де можна в межах львова то зробити за більш адекватні гроші?