В колеги А7 2011, 3л тді 150кват, передній привід, акп (кста, допомагаю йому її продати), то при динамічній їзді по місту ±8л..
Працює. Але наскільки я поняв треба чейнджер чи проводку під нього, якого в мене немає. і ціна 100 баксів. Десь чув раніше, що чи припаюють чи що, аукс вихід. Знаю, поки тим не запарююсь. З понеділка заміню вентилятор, аби можна було повноцінно користуватись кліматом і спроую розібратись з поплавком, аби ккоректно показувало запас палива в баці
Нічого не потрібно. Просто підключаєш ятур в штатне гніздо магнітоли під СД-ченджер і все. 100 баксів коштує з блутус модулем. Звичайни десь баксів 50.
от і я шукаю людину, яка мені таке зробить) Паяльника в руках тримати не вмію Дякую. Мені товариш замінить. Треба пошукати. Бо шось всі шо я бачив 90 - 100 баксів.
Вітаю з покупкою. Колись в друга була така з таким двигуном. давав покататися. На мому пасаті після неї як на ровері їдеш....
Дякую! машинка справді їде дуже добре) проїхав вже оріжнтовно 1500 км. Політ нормальний) ніяк не виберусь загнати на сервіс аби поміняти вентилятори і глянути ходову. Нині їздив на а6с5, 1.8т. Цікаво порівняти. Ауді більш комфортніша, місця в салоні більше, їде плавніше. БМВ, жорсткіша, точніша, в салоні сидиш "плотно", сидіння кращі, але ями більше обїжджати треба)
Файна машинка! Вітаю! Свого часу, я теж заморочився удосконаленням музики, особливо коли до того юзав Піонєр на sd, флеху, диски мп3. А пересів з Г2 і того звичного не було. Самий оптимальний варіант, щоб не заморочуватись пайкою був yatour. Ціна на алі 50у.о. І чесно, так і не дійшли до того руки. Вже звик по місту радіо слухати, а за містом СD диски (не мп3). Доречі, записав собі на ноуті 4 штуки дисків по 20 треків яких хотів і все, запхав за козирки і цього більш ніж достатньо. Будучи меломаном, можна і 10 дисків записати. Якийсь період продовжував моніторити на олх чейнджер, але дав собі на спокій. В козирьках ховаєттся 4 диски, в чейнджкрі - 6. Який зміст? Це звісно, якщо в тебе є сд-ром.
як там, що нового? цікаво ж. теж задумуюсь над якимось класичним культовим авто, зважую всі "за" і "проти"...
Якраз нині завбрав машину з сто. То підведу підсумки мінімальні. Зараз міняв, масла в коробці, редукторі. Три сайлентблоки, гальмівні шланги, один важель, сальники всі по коробці, вискомуфту. По прайсі казати не буду) Стосовно цін на запчастини, нічого критичного нема. Ходова рівень того ж пассату. Машина складна, хоче нормальних запчастин і гарного догляду. Якщо запустиш просто роздіне. Любить якісне масло, людські фільтра. Їжджу кожен день, пробіг в тиждень орієнтовно 400 км. Враження, ну перші схожі на: "якого фіга ти то купив, менше місця як в пассаті, немає ніодного підстаканника, жре багато". А потім, втягнувся і зрозумів, за що її люблять. Харизматична рядна шістка дає шикарні емоції. Задній привід для мене тепер пріоритет. Прийшов до висновку, що навіть якшо б продавав, то альтернатив для себе не бачу. В темі не пишу, бо машина їде і радує, не підводить. Пассат мозги парив явно більше. Одним словом задоволений. Тьфу тьфу тьфу) З неприємностей, то хіба в листопаді тріс бачок антифризу. Замінив бачок з кришкою. Ну і сигналка нештатна, треба було звикнути. Якщо хочеш якесь таке авто і бмв, купи е34. З запчастинами поки ще все норм, гарну знайти теж реально.
подобаються е34, е46, e39, лексус іс 200 (перший випуск) і мерс w202. все задній привод ) наразі визначаюсь і збираю гроші ) може ше шось сподобається, та і Г2 - досить культовий (ну тільки не такий "простий" як в мене) )
На всіх їздив. Е46 недавно. Подобаються 330 і 330Д. Але після е39 не хватає комфорту, жостка. Місця мало. Якби були кращі дороги, то дуже кул. лексус іс200, товариш шукає. Класна машина. Правда сидів, а не їздив. 202 мерседес, сподобалась. Дуже добротна машина. Ціни гуманні. Але ржавіє. Постійно якісь рижики. Ну з вагу, так шоб кайфувати то онлі кватро/синхро. А так, якшо машина вихідного дня то я б взяв е34/е39 540. Зря боявся великих обємів.
Отже. Підійшов рік катання на машині. Можу підбити підсумки володіння мрією. За цей час проїхав 16 000 км. І вийшло. Заміга всіх рідин в всіх системах. Дрібниці по ходовій в виді стійок стабілізатора не буду рахувати. З грубшого. Вся система охолодження, термостат, помпа, всі роліки і ремні. Всі амортизатори, задні пружини, наконечники. Всі гальмівні шланги, всі гальмівні трубки. Машинка дорога, дуже дорога. Докладні ціни викладати не буду, але для розуміння один амортизатор 2000 грн вискомуфта 2000 грн Все решта дрібниці. загальні витрати на авто (без врахування палива, без врахування дрібниць типу схід/розвал і так далі) - 27 395 грн. Амортизація на 1 км виходить - 2 грн. Рухаємось далі)
далі, що не влаштовує, так це стан кузова. Болючі місця, низи дверей і мене торкнулись. Значить заміна дверей. Не подобається як працює кермова рейка, хочу андроід магнітолу.