Мої роботи по VW Scirocco GT'82

Тема у розділі 'Наші авто', створена користувачем mixonoff, 7 вер 2008.

Статус теми:
Закрита.
  1. CheFISH

    CheFISH Місцевий

    Авто:
    Scirocco GT II
    Клубна карта:
    000042
    ООО!!! ААА!!! а мені механізм на капот ))))))))))))))
     
  2. Solaris

    Solaris Аксакал

    Авто:
    VW Golf Mk2 RF->9A H&R -40-100
    Місько ти тру ;)
     
  3. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Довго мовчить, точно щось тре...
     
  4. mixonoff

    mixonoff Місцевий

    Авто:
    VW Scirocco GTI'82 KAMEI, Skoda Fabia ' 07 1.2
    Клубна карта:
    000422
    Та багато чого напишу, тіко проміжні роботи не хочу показувати. Красоту наводжу під капотом
     
    Останнє редагування: 14 січ 2010
  5. mixonoff

    mixonoff Місцевий

    Авто:
    VW Scirocco GTI'82 KAMEI, Skoda Fabia ' 07 1.2
    Клубна карта:
    000422
    Вже скоро... Чекайте в квітні...
     
  6. mixonoff

    mixonoff Місцевий

    Авто:
    VW Scirocco GTI'82 KAMEI, Skoda Fabia ' 07 1.2
    Клубна карта:
    000422
    Останнє редагування: 18 кві 2010
    • Подобається Подобається x 4
  7. vitOK

    vitOK Місцевий

    Авто:
    Audi a4 b6 18T quattro
    а шо за дрыгун???
     
  8. mixonoff

    mixonoff Місцевий

    Авто:
    VW Scirocco GTI'82 KAMEI, Skoda Fabia ' 07 1.2
    Клубна карта:
    000422
    повний, жирний, неслухняний інжектор на 110 коней, код EG. Але не зовсім 110, трохи більше...
     
  9. Volodumur

    Volodumur Місцевий

    Авто:
    VW Jetta II GT 2,0(ABF)))
    Михайло маладца))))
     
  10. mixonoff

    mixonoff Місцевий

    Авто:
    VW Scirocco GTI'82 KAMEI, Skoda Fabia ' 07 1.2
    Клубна карта:
    000422
    Пластмасові кріплення для салону та інше

    Може комусь знадобиться. Це на базарі на перфецького біля ДАІ продають. Всілякі пластмасові кріплення для салону. Мені багатио раз потрібно було всілякі мєлочушкі і кожен раз потрібно було згадувати що є на стенді. Вже останній раз не стерпів і фоткнув повний перелік.

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    • Подобається Подобається x 1
  11. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    абаснуй :)
     
  12. mixonoff

    mixonoff Місцевий

    Авто:
    VW Scirocco GTI'82 KAMEI, Skoda Fabia ' 07 1.2
    Клубна карта:
    000422
    сікрет сікретний
     
  13. Franko

    Franko Active Member

    Авто:
    Vw Scirocco GTX'83 1.8 JN
    Сорі, Михайло, продам я тебе...
    Він вже турбіну докручує до мотору) поки ви тут штани протираєте)))
     
  14. mixonoff

    mixonoff Місцевий

    Авто:
    VW Scirocco GTI'82 KAMEI, Skoda Fabia ' 07 1.2
    Клубна карта:
    000422
    На справжньому треку в Latvia

    [​IMG]
     
    • Подобається Подобається x 3
  15. Victorlas

    Victorlas Місцевий

    Авто:
    Seat Leon 1.6 2006, были Mitsubishi Lancer WAGON 9 1.6 ГБО 2007, VW Golf 2 1.3 MH Solex2108 1987
    Це круто!!!
     
  16. Kam@toZ

    Kam@toZ Місцевий

    Авто:
    VW Jetta 2 1.8 RF 2e2
    KHS DH 50 Fetish
    Клубна карта:
    000088
    Гарненький відок....))))))
     
  17. mixonoff

    mixonoff Місцевий

    Авто:
    VW Scirocco GTI'82 KAMEI, Skoda Fabia ' 07 1.2
    Клубна карта:
    000422
    Ну що ж колеги. От зібрався з силами написати про пророблені роботи котрі тривали понад 7 місяців.
    Що було в моєму автомобілі до переобладнання:
    -двигун 1,5 JB 70 к.с. на карбюраторі 2B5 (котрий по ідеї мав давати 7-8 к.с.)
    - триступінчата коробка автомат
    - гальма передні невентильовані 239мм
    - гальма задні барабанні
    - головний гальмівний циліндр 20мм
    - калхозний вихлоп
    - вічно перегріваючий радіатор

    [​IMG]
    (от таке було)

    [​IMG]
    (процес демонтажу підкапотного стар'я закінчено)

    Що змінилось після переобладнання.
    В підкапотному просторі залишилось від старого двигуна тільки акумулятор.

    - двигун 1,6 EG GTI, повний інжектор з системою Bosch K-Jetronic, 110 к.с., знятий з ніби спортивної машини для кільцевих гонок, машина в минулому була визнана найкращим VW Golf MK1 в Латвії на виставці Autoexotic. Двигун був у розібраному стані, майстер-моторист вживив поршні з колінвалом в блок від Audi 80. БУли замінені всі вкладиші, сальники, кольца на поршнях, ну все що треба замінити при капіталці, помальовані порошком шківи та кришки. Я чемно обкатав блок 800 км. Заливаю масло Motul 6100 10W40.

    Голова трохи дороблена, в ній підігнані впускні та випускні канали, забрані заводські шви та забраний лишній метал навколо клапанів, згладжені кути. Поверня відшліфована але не полірована. Поліровані впускні та випускні клапани. Встановлена дросельна заслонка з великими дросельними заслонками від 5-ти ціліндрової AUDI, відповідно підігнаний колектор впускний, розточений впускний канал. Ще в Латвії встановлений був розподільчий вал ГРМ, по словам бувшого власника вал має підйом клапанів стандартний для GTI але фаза коли відкритий клапан збільшена. Від цього валика коней не добавляється але є прибавка крутного моменту.
    Двигун тестувався на динамостенді в Латвії та видавав чистими 110 коней. По ідеї це так і є по стандартним характерстикам для двигуна 1,6 EG, але цей двигун часто і новим, із заводу не додавав 5-10 процентів сил на відміну від новішого 1,8 DX 112 к.с., котрий відрізнявся стабільністю параметрів.

    В ГБЦ також замінні втулки направляючих клапанів, також всі можливі розхідники.

    - Вприск стоїть ніби стандартний, але РУД (регулятор управлющего давления), стоїть від 5-ти циліндрової AUDI і по ідеї мав давати більш багатшу суміш у всьому діапазоні оборотів, на практиці не підтвердилось. Не вдалось поки збагатити суміш більш від стандарту, ще на малих оборотах вдається гвинтом СО збагатити паливно-повітряну суміш , а вже на середніх і високих йде перехід до стандартної суміші. Буду шукати інший РУД та намагатись його налаштувати.
    - Стоїть фільтр нульового спротиву, але використовувати його не дуже здорово для двигуна, тому я його ставлю тільки на "великі свята".
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]


    - механічна коробка 020 2Y з такими характеристиками : головна пара 3.67, 1-ша 3.45, 2-га 2.12, третя 1.44, четверта 1.13, п'ята 0.91.
    Замінив всі сальники та залив туди нового масла Castrol. Кулісу перебрав, помив, замінив частину втулок, але по ходу треба всs втулки та ричаги міняти.
    - Нове зчеплення з корзиною 210 мм


    [​IMG]
    [​IMG]

    - замінен вся паливна магістраль. Встановлені погружний насос та підвісний з усіма приблудами від 16V. Відрегульвав показник рівня палива.



    - заміна ступиць під великі гранати

    - передні вентильовані гальмівні диски Zimmerman 256 мм, супорта від версії Scirocco GTX 16V (перебрані, помальовані порошком), колодки Ferrodo, замінені гумові трубки

    - задні гальма дискові та ступиці від Seat Toledo 16V + супорта Pasat B4+ колодки TRW Road house, замінені троси ручного гальма, замінені гумові трубки та стальні також.

    - головний гальмівний циліндр (ГТЦ в народі) від Scirocco GTX 16V, тобто 22 мм, вакуумний підсилювач також не маленький;

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    - задній та передній стабілізатор рачигів та балки;
    - передня нижня К-подібна розпірка;

    [​IMG]

    - педальний вузол від 16V з пружинним підсилювачем зчеплення;

    - передні пружини -30 мм німецької фірми http://www.fintec-federn;

    [​IMG]
    [​IMG]

    - оригінальний масляний радіатор від GTI котрий відкривається при 110 градусах;

    - новий водяний радіатор AVA (фірма кажуть не ахті, але далекі поїздки витримав, перегрівів не було, максимальна температура масла була 115 градусів на треку в Познані, ні разу не закіпіла, температура повітряна треку була аццка);

    - полегшений маховик. Вагу не міряв але він дійсно легший за стандартний. На фотках навіть видно;

    - повністю нова та закошена під оригінальну GTI вихлопну систему від дешевого польского виробника POLMOSTROW. Проблема цих глушників що вони зсередини дуже ржавіють через накопичення конденсату. Тому ще новими я просверлив дірки в банках і залив туди по 150-200 грама масла трансмісійного, для того щоб внутрішня поверхня при першому прогріві покрилась масляною водостійкою плівкою. Друга пробема це те що ті глушики всередині набиті скловатою, а вона з часом просочується різними продуктами згоряння та гальмує вихлоп, тому кожних 2 роки треба міняти. Ззовні вони ніби стійкі до корозії, але для впевненості я їх помалював декількома шарами фарби. Ще встанвлені "штани" від GTI;

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    - повністю перероблена підкапотна електрика. Мотав проводи сам, вийшло не ахті, але зате надійно;

    - поставив на ближнє світло ксенон 6000К. Знаю що багато подумає - "от лобуряка, буде сліпити зустрічних", але я не вступав на граблі а просто скопіював модель ксенону в Ілгмара котрий собі поставив, там такий прикол що колба зверху прикрита щитком котрий не дозволяє світити вверх. На протязі 3000 км ні одна машина вночі мені не мигнула через те що я сліплю;

    -по салону, перемалював панель з білого на чорний бо дуже блікувало. І ще підремонтував передні сидіння. І стрілки на спідометрі та тахометрі помалював в червоний :), підігнав спідометр щоб показував реальну швидкість а не із "запасом" як вони люблять. Відновив роботу економайзера, котрий тепер показує розхід палива на всіх передачах (дуже корисна штука).
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]



    По запчастинам та за розуміння Велике Дякую хорошим друзям Ілгмару з Латвії, Олегу М., фірмі Exist.ua, моїй терплячій дружині

    Велике спасибі цьому "донору" за чудові та рідкісні запчастини
    [​IMG]
    (VW Scirocco GTX 16V 1986 року)

    Ще в планах встановити 2 нових прибори в салоні - тиск масла та вольтметр та встановити тільки но куплений обвіс KAMEI, встановити регульовану підвіску та передню верхню розпірку стаканів, "павук" та накінець-то встановити собі гідропідсилювач керма. Ага, ще перешити кришку багажника і якусь мінімальну акустику поставити.


    [​IMG]
     
    Останнє редагування: 24 сер 2010
    • Подобається Подобається x 3
  18. mixonoff

    mixonoff Місцевий

    Авто:
    VW Scirocco GTI'82 KAMEI, Skoda Fabia ' 07 1.2
    Клубна карта:
    000422
    [​IMG]

    Вчора сфоткав. Красива зараза така!
     
    Останнє редагування: 24 сер 2010
    • Подобається Подобається x 5
  19. petroМ401

    petroМ401 Початківець

    Авто:
    VW Golf Mk1 DX-motor
    Красавец!! Слів нема , люблю так ті сірки! А обвіс KAMEI на ньому буде простоооо(в мене такий був) от тільки він іде без накладок на арки
     
  20. mixonoff

    mixonoff Місцевий

    Авто:
    VW Scirocco GTI'82 KAMEI, Skoda Fabia ' 07 1.2
    Клубна карта:
    000422
    [​IMG]
    Кусок номера валяється зліва. Аццка цуко-мойка
     
    Останнє редагування: 21 вер 2010
    • Подобається Подобається x 2
Статус теми:
Закрита.

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)