Допишу. Не знаю як і чому хтось не завівся, проблеми можуть бути не лише в солярі. Вчора залив майже під завязку анп, біля арсену на сихові. в 22 00 машину поставив на подвірї, в 12 дня, нині завівся за 5 сек. Ніяких присадок, ніяких окко і шелів. Трішки помаслав, завелась тай поїхав. Мінералка в салоні замерзла) Брат також на б5 дизель, укрнафта - не завівся, ні вчора ні нині. Їздив помагати заводити.
виявилось що АКБ здихає, радує що причина швидко знайшлась))) Тепер питання: який бренд вибирати з нормальним співвідношенням ціна/якість?
TOPLA - хороший якісний словенський акумулятор за ненайвищими цінами. Поставив собі 73А на Пассата - вже 3й рік немає проблем ніяких з ним + з тим акумом мені на Зеленій (автобазар, де був куплений) дали папірець на безкоштовну діагностику акума і споживання енергії при працюючому двигуні і в стані спокою - їздив на вул. Полтвяну на таку діагностику. Топлою задоволений і рекомендую.
Погоджуюсь топла саме "це" у відношенні ціна\якість. Хоча... минулого року поставив собі Hummer бо так хлопаки з зеленої сказали... привезли і поставили, та ще й старий забрали за хорошу знижку.
Підтримую Топлу. Задоволений. Користуюсь таким вже другим 3-ій рік, попередня Топла відмаслала 5 років. Рекрмендую.
топла +. попередній теж був топла з 2010 року- замінив місяць тому, сподобався дуже. Зараз купляв на зеленій найнижча ціна де не дивився 1800 грн, 74А. три роки гарантії, плюс за старий дали 400грн. але казали брати синій -кажуть сильніший від червоного.
8 років тому був на селі,- в хмельницькій області і було -32 градуси. Завівся але коли їхав то зупинявся кожних 500 метрів. Шукав антигель, купив на шеловській заправці, а коли прочитав то взагалі офігів бо діє тільки в теплому гаражі, тоді нах. мені той антигель???? Навмисно у всіх заправках різних виробників перечитував інструкції і в усіх діє тільки в теплому гаражі!!!! Потім якось спілкувався з дальнобійщиком, а він порекомендував (бо сам так робить) розбавляти на 10 л солярки 0,5 л бензину. Тоді я цим зацікавився і знайшов в підручнику VWB2 автомобіля (в оригіналі на німецькій) що німець рекомендує, якщо навулиці нижче -15 на 10л соляри 1л бензину! Якщо Їду на село то так вже роблю сім років. Завіся навіть при -37 і заради цікавості знімав фільтр соляри а соляра яка була при заправці така ї є навіть літня тобто не парафіниться!!!!!
Питання по темі, чи хтось пробував врізати тен на 12 вольт в піддон картера для підігріву масла??? І чи варто таке спробувати бо якраз маю знімати піддон і як мінімум раз на місяць їзджу на село на 2-4 дні, а там передуває через греблю до -20...38. Для цього маю додатковий акумулятор або на крайній випадок блок живлення на 12вольт.
самоколхозити, думаю не варто, щоб машина не згоріла. А взагалі-то, то про таку штуку чув ще років 10 тому, коли служив в Білій Церкві, то там співслуживець такий девайс купляв для ВАЗ-2106. Погугли в неті, може шось таке знайдеш. Якщо воно підігріває масло в піддоні, то двигуну значно легше шатати поршньовою групою.
Масло тре правильне заливати а не колгоспом займатися. І що тобі той тен допоможе? Думаєш тепле масло помпа швидше прокачати зможе - фіг там. Ну розігрієш в піддоні, а далі? В каналах все одно вязке і холодне... Але можеш спробувати тен поставити і гріти ним пару годин мо і що з того вийде крім того що посадиш акум. Трішки фізики: тре нагріти 3 л оливи, теном потужністю хоча б 250Вт (12 вольтовим Карл! - 250/12=20.2А год і то в ідеалі, не враховуючи ККД нагрівача), Теплоємність масла 1680 тобто щоб підняти температуру 1кг масла на 1 градус тре 1680 Джоулів. Тобто нам тре наприклад нагріти масло на 20 градусів, відповідно тре затратити 1680Дж * 3кг * 20 = 100800 енергії. Переведемо скільки на це ват потрібно... Е=N*t 100800=250*t, t= 403сек, це майже 7 хвилин! Формули з підручника фізики для ідеального нагрівача, сталого тиску і початкової температури. В реальності це буде 10хв а то і більше...
Шановні колєги, потрібна порада відносно наступної ситуації: Приїхали родичі з далека на Опелі Астра 1.4 (G) бензин (без газу), коли температура опускалась нижче -5 -- не заводилась. Поїхав з нею до інжекторщика - Андрія біля Китайської стіни (перевірений майстер) - кинув на комп'ютерну діагностику, зняв насос, зняв трубку, яка йде від бака до форсунок - вона навіть не продувалась - діагноз: примерзла вода, відповідно висновок - була заправка неякісним бензином (ОККО Карл!) - срань з тої трубки вийшла після простою в теплому гаражі + купа срані вишкрабали з бака (!). Настанови майстра, коли я забирав в нього заведену при -10 машину - поміняти фільтр паливний, оскільки, в ньому може бути теж срань + залити присадку для бензину, щоб ліквідувати залишки води \ льоду в баці паливній системі... Фільтр купив, питання: яку присадку порадите, де її купити і в якому порядку це краще зробити: спочатку міняти фільтр, потім присадку лити, чи навпаки - на старому фільтрі залити присадку, щоб воно пропало всюо фігню ? Наперед вдячний
Я б сказав купити 2 фільтри, на першому новому прогнати присадку а на другому най їздить. Присадку не пораджу
Рома, ну ти ж дорослий, вода чи будь-яка срань нікуди просто так не щезне. Якщо я правильно зрозумів, то роль тієї присадки - це змусити воду пройти ч/з всю систему і опинитись в будь-якому стані на кінці вихлопної....? Так чи ні? Думаю, що у відношенні 50/50 = допоможе/зашкодить. Фільтр під заміну це однозначно, а от вода (срань) в баці, це вже мабуть треба знімати бак, ну або вмикати мізки і якоюсь фігньою висмоктувати, щоби бак був сухий та чистий, тоді знову ж новий фільтр і гойра. Щодо ОККО, в даний час з настанням морозів лию дизельний puls, також добавляю присадку, ту що взяв у @RaZoR (може він має щось для бєнзи, попитай). Так от я заводжу свого Г2 і всьо пучком, але ні в якому разі не рекламую ОККО, вище вже писав, що до пульса заправщик рекомендував присадку при -20, хоча заявлено -32 без присадки. Ба більше, заправляюсь не те що на одній мережі, а на конкретній АЗС, бо відгуки про них не ахті. Приміром сьогодні на Варті попався пост про заправку ОККО по дорозі на Буковель, найди почитай, там їх ху#сосять + комєнти людей.
це мабуть ідеальний варіант буде, для першого етапу мабуть дешевий фільтр варто взяти. Загалом від майстра поступила інфа, що все крім KNECHT MAHLE - це погані фільтри, казав, що навіть не береться промивати форсунок, якщо на машині не один з вищезгаданих фільтрів.
саме так - зі слів майстра - присадка малаб розбавити воді \ лід з бензою і кінцевою точкою тих всіх складових малаб бути вихлопна в ідеалі
без присадки їздити не рекомендовано, якщо в бензі є вода, а вона сама не змішується з бєнзою а є окремим шаром, то коли той водяний шар засмокче бензонасос то двигуну може прийти капець разом з гідроударом. Адже вода не згоряє а компресія рідини вимагає набагато міцніших циліндрів і поршнів...
Я б так не ризикував, як би мав дорогу машину. Хай чистять бак, думаю доступ існує, щоби не знімати, або чимось висмоктують, лиють нову бєнзу, новий фільтр і в путь.
Я собі лив ізопропиловий спирт (такий собі дідівський спосіб))) - він розчиняється з водою, і та суміш з бензою. Чи допомогло - хз. П.С. але в мене карб і старий двигун
Про те що ОККОвська бєнза може замерзати при великому морозі писано вже не раз і ненаодному форумі втому числі і нашому. З чим вони бадяжать ту бєнзу - хрєн їх знає. Будьте обережні.