Морози. Проблеми, наслідки, та їх вирішення.

Тема у розділі 'Інше', створена користувачем kym, 2 лют 2012.

  1. wvB2

    wvB2 Початківець

    Авто:
    vwB2 1985р 1,6TD SB
    Ну, по-перше, що до масла, то якщо колгоспом називається масло 5W40 шелл - тоді перепрошую!!!
    По-друге, інколи навіть на пару градусів - вже ефект!!!
    По-третє, я ж написав про два варіанти підключення: акумулятор або зовнішнє живлення 12 вольт. Думаю, що краще попередньо трішки підігріти, а ніж гріти факелом чи лити воду наближену до теплої, чи маслати стартером, і дай Боже якщо до кінця зимового сезону цей стартер доживе.
    Враховуючи що у дизеля після заміни масла чи напів, чи повної синтетики (мовчу за мінералку,) вже масло чорніє після 300 км пробігу, а це думаю всім відомо що сажа, тоді я вже мовчу коли набігло 5000 км (хоч я повну синтетику завжди міняю при 10000 км). Так от сажа добавляє густини маслу незалежно від марки а особливо при мінусових температурах!!!
     
  2. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Ставити чи не ставити то то не мені вирішувати, я просто навів аргументи не на користь живучості акумулятора при такім розкладі. Ну і чи заведеться машина в найменшій мірі залежить від масла, імхо, я б краще паливопровід грів а не картер.
     
  3. ROS

    ROS Аксакал

    Авто:
    Renault Espace 2.0; Opel Vectra B 1.6; Toyota Celica GTi 1.8; Honda Dio 35; ІЖ Ю; Тула
    Клубна карта:
    000035
    Вчора таки завели товариша дизельну Ветру Ц дцті, стояла від Нового року. Поміняли паливний фільтр, без результатно, а потім двома фенами гріли магісталь від фільтра до форсунок. Після 20хв., дизель ожив. Поїхали на АЗС і хлюпнули 2,5л бензи, сьогодні зранку завівся з півтика! Отакево!
     
  4. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    То Коммон Райл. Він сухої соляри боїться як вогню. На скільки соляри вляли бензини.
     
  5. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    @kym , може чули щось щодо такого?:
    - бувалі далекобійники радили до солярки добавляти двохтактне масло, то що на бензопили дають. Кажуть мотор файно працює.
    - щоби не замерзала соляра, добавляти гальмівну рідину.
    Може щось чули за таке?
     
  6. ROS

    ROS Аксакал

    Авто:
    Renault Espace 2.0; Opel Vectra B 1.6; Toyota Celica GTi 1.8; Honda Dio 35; ІЖ Ю; Тула
    Клубна карта:
    000035
    В баці було десь 40л. соляри.
     
  7. ROS

    ROS Аксакал

    Авто:
    Renault Espace 2.0; Opel Vectra B 1.6; Toyota Celica GTi 1.8; Honda Dio 35; ІЖ Ю; Тула
    Клубна карта:
    000035
    - Двохтактне масло мої колєги доливають в свої автівки регулярно: МБ МЛ270 і Віто. 20гр.масла на 20л. соляри. Двигун працює тихіше!
    - За гальмівну чув, але незнаю таких хто користується і пропорція!?
     
  8. bodya999

    bodya999 Active Member

    Авто:
    AUDI 80(B3) 2.0(½ 3A, ½ AAD) '91
    короче, можна зробити висновок, що найкраще це 1л бензи на 10л соляри +-
     
  9. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    не радійте що завелась... значить там парафін розчинився в бензині.
    Десь 60 г. на л. Може і забагато. . Солярка мусить змазувати плунжера насос форсунок... як тільки перестає змазувати, плунжера починають тесати металічну мікропилюку. Ця мікропилюка через обратку попадає в бак, а з баку знову на форсунки. Фільтра цієї мікропилюки не лапають. Коротше чим більше їздити тим більше накопичується мікропилюки. І якийсь момент форсунки дають клина - причому всі. Потім щоб поставити машину на колеса треба міняти бак паливопроводи, насоси... коротше все де була солярка з мікропилюкою, бо як стара мікропилюка попадає на нові форсунки то те саме як піску насипати. Там усюда мікронні допуски. Бензин в солярці розчиняє парафін - а парафін якраз є змазуючою субстанцією. Ви розбавили соляру на 6%. Фіг його знає то багато чи мало. Чи там залишився парафін для змазки, чи ні То би з якимось хіміком проконсультуватись . Вже пару раз відновлював авта від їзди на сухій солярці. Навіть можу стверджувати що PD форсунки більш стійкі до сухої соляри ніж CR. Якщо перші витримали дві каністри то CR тільки одну. Але клина дали і ті і ті.
    Я б радив у тій соляру концентрацію розбавлення зробити 2-3% і взагалі як тільки буде можливість виляти в канаву або віддати Дізелю... його трактор не зауважить бензини.)))) Завеликий ризик.
    Про гальмівну то взагалі дурдом... Основою гальмівної є вода... Який дурак буде розбавляти соляру водою
     
  10. VWDRIVER

    VWDRIVER VWMANIAC

    Авто:
    VW CADDY MAXI GTD 2012 180bhp
    Ну якщо масло - ще куди не йшло ( хоча нащо масло в соляру, якщо в камері всеодно є трохи масла...) То бензин - це повне знущання... У нас одна біде - погане паливо...
     
  11. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Так-так, Кум слушно говорить і хєрні не порадить.
    Тому, якшо шо, то можу навіть сам під'їхати і забрати. ;)))))
     
    • Подобається Подобається x 1
  12. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    До речі я пробував цю мікропилюку магнітом лапати. ЇЇ магніт не бере. видно вона настільки дрібна що втратила свої металічні властивості. Тобто це навіть не мікростружка, а щось ще дрібніше... Але в машині яка зїздила дві каністри сухої соляри дно баку, стінки все було в цій мікропилюці
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)