Ну, по-перше, що до масла, то якщо колгоспом називається масло 5W40 шелл - тоді перепрошую!!! По-друге, інколи навіть на пару градусів - вже ефект!!! По-третє, я ж написав про два варіанти підключення: акумулятор або зовнішнє живлення 12 вольт. Думаю, що краще попередньо трішки підігріти, а ніж гріти факелом чи лити воду наближену до теплої, чи маслати стартером, і дай Боже якщо до кінця зимового сезону цей стартер доживе. Враховуючи що у дизеля після заміни масла чи напів, чи повної синтетики (мовчу за мінералку,) вже масло чорніє після 300 км пробігу, а це думаю всім відомо що сажа, тоді я вже мовчу коли набігло 5000 км (хоч я повну синтетику завжди міняю при 10000 км). Так от сажа добавляє густини маслу незалежно від марки а особливо при мінусових температурах!!!
Ставити чи не ставити то то не мені вирішувати, я просто навів аргументи не на користь живучості акумулятора при такім розкладі. Ну і чи заведеться машина в найменшій мірі залежить від масла, імхо, я б краще паливопровід грів а не картер.
Вчора таки завели товариша дизельну Ветру Ц дцті, стояла від Нового року. Поміняли паливний фільтр, без результатно, а потім двома фенами гріли магісталь від фільтра до форсунок. Після 20хв., дизель ожив. Поїхали на АЗС і хлюпнули 2,5л бензи, сьогодні зранку завівся з півтика! Отакево!
@kym , може чули щось щодо такого?: - бувалі далекобійники радили до солярки добавляти двохтактне масло, то що на бензопили дають. Кажуть мотор файно працює. - щоби не замерзала соляра, добавляти гальмівну рідину. Може щось чули за таке?
- Двохтактне масло мої колєги доливають в свої автівки регулярно: МБ МЛ270 і Віто. 20гр.масла на 20л. соляри. Двигун працює тихіше! - За гальмівну чув, але незнаю таких хто користується і пропорція!?
не радійте що завелась... значить там парафін розчинився в бензині. Десь 60 г. на л. Може і забагато. . Солярка мусить змазувати плунжера насос форсунок... як тільки перестає змазувати, плунжера починають тесати металічну мікропилюку. Ця мікропилюка через обратку попадає в бак, а з баку знову на форсунки. Фільтра цієї мікропилюки не лапають. Коротше чим більше їздити тим більше накопичується мікропилюки. І якийсь момент форсунки дають клина - причому всі. Потім щоб поставити машину на колеса треба міняти бак паливопроводи, насоси... коротше все де була солярка з мікропилюкою, бо як стара мікропилюка попадає на нові форсунки то те саме як піску насипати. Там усюда мікронні допуски. Бензин в солярці розчиняє парафін - а парафін якраз є змазуючою субстанцією. Ви розбавили соляру на 6%. Фіг його знає то багато чи мало. Чи там залишився парафін для змазки, чи ні То би з якимось хіміком проконсультуватись . Вже пару раз відновлював авта від їзди на сухій солярці. Навіть можу стверджувати що PD форсунки більш стійкі до сухої соляри ніж CR. Якщо перші витримали дві каністри то CR тільки одну. Але клина дали і ті і ті. Я б радив у тій соляру концентрацію розбавлення зробити 2-3% і взагалі як тільки буде можливість виляти в канаву або віддати Дізелю... його трактор не зауважить бензини.)))) Завеликий ризик. Про гальмівну то взагалі дурдом... Основою гальмівної є вода... Який дурак буде розбавляти соляру водою
Ну якщо масло - ще куди не йшло ( хоча нащо масло в соляру, якщо в камері всеодно є трохи масла...) То бензин - це повне знущання... У нас одна біде - погане паливо...
Так-так, Кум слушно говорить і хєрні не порадить. Тому, якшо шо, то можу навіть сам під'їхати і забрати. ))))
До речі я пробував цю мікропилюку магнітом лапати. ЇЇ магніт не бере. видно вона настільки дрібна що втратила свої металічні властивості. Тобто це навіть не мікростружка, а щось ще дрібніше... Але в машині яка зїздила дві каністри сухої соляри дно баку, стінки все було в цій мікропилюці