Мотор,проблеми з маслом!

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем peGas, 17 тра 2007.

  1. Scirocco GTi

    Scirocco GTi Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 1,8i 1986 р.в. EW 112 л.с. 5ст КПП, VW Scirocco 1,8i 1984 р.в. DX ? л.с. 5ст КПП
    Відповідь: Мотор,проблеми з маслом!

    +1. Сальники під заміну.
     
  2. Scirocco GTi

    Scirocco GTi Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 1,8i 1986 р.в. EW 112 л.с. 5ст КПП, VW Scirocco 1,8i 1984 р.в. DX ? л.с. 5ст КПП
    Відповідь: Мотор,проблеми з маслом!

    Вкладиші є ще на проміжковому валу(він траплер крутить). Але вони практично не виходять з ладу. Так що у роботу, яку тобі робили повинна була бути чистка масляних каналів на колінвалу. Бери авторитетного парубка(краще з розмірами 2*2 ;-) ) і їджай на сервіс щимити уродів.
     
    • Подобається Подобається x 1
  3. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Відповідь: Мотор,проблеми з маслом!

    Все дуже просто - після заміни кілець без розточки машина їде гірше і масла бере більше - є поняття еліпсу циліндрів. (Хто не знає - шиліндри стираються не рівним кругом) Тому для притирки нових кілець потрібен час. Після обкатки збільшиться компресія, зменшиться споживання масла і виросте динаміка. Так було у всіх машинах, де я просто міняв кільця.

    Щодо диму - чорний дим це свідчення недостатнього згоряння і може бути викликаний неправильно виставленим запалюванням або невідрегульованою сумішшю. Виставляється просто. Хоча в п'ятницю з глушника Пегаса я бачив тільки пару. З масляним димом цього не поплутєш.
     
    • Подобається Подобається x 1
  4. peGas

    peGas Аксакал

    Авто:
    Peugeot 307 2.0 XS '05
    Клубна карта:
    000008
    Відповідь: Мотор,проблеми з маслом!


    диму ніякого нема, навіть після довгої стоянки.
    1 фото виклав
    2 часу не мав поїхати шоб перевірити


    Тепер до самого цікавого! масло перестало попадати!!!!!!!!!1
    Тепр нове питання шо то було? і чого воно само пропало?
     

    Вкладення:

    • IMG_0616.jpg
      IMG_0616.jpg
      Розмір файлу:
      30,6 КБ
      Переглядів:
      329
  5. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Відповідь: Мотор,проблеми з маслом!

    Пегасе, ти мене вибач, але я з тобою чуть пізніше точно поганяюся!!! Ну підніми свої підсліпуваті оченята вище на 1 пост і подивися що писав тобі Скірокко! Ти ж навіть дякував за той пост!!!
    :sad: складається враження що те що тобі радять і говорять на форумі - це все в пусту. Того всього ти не сприймаєш бо ти заклопотаний своїми проблемами.
     
    • Подобається Подобається x 1
  6. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    Відповідь: Мотор,проблеми з маслом!

    Свічки нормальні (правда, дещо збіднена суміш, але криміналу нема). Сліди ужору масла відсутні, на різьбовій частині слідів підтікань з під клапанної кришки не замічаю також.
    пи.си. таке враження, шо на 92 їздиш ;)
     
  7. Scirocco GTi

    Scirocco GTi Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 1,8i 1986 р.в. EW 112 л.с. 5ст КПП, VW Scirocco 1,8i 1984 р.в. DX ? л.с. 5ст КПП
    Відповідь: Мотор,проблеми з маслом!

    Він мабуть вже й забув, що прочитав той пост і подякував Ореста. :)
    ЗІ Курка теж має, моє ІМХО, таку ж пам*ять. Іде, збирає хробаків. Глянула в один бік, нічого гарного не побачила, глянула у другий бік і забула що було с попереднього боку. :) Нічого особливого, Пегас. То так, нотатки на полях. Шутка гумору. :) Не ображайся. але чути співклубників і пам*ятати, що вони пишуть обов*язково! :)
     
  8. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    Відповідь: Мотор,проблеми з маслом!

    По моєму пегасу пофігу шо ви пишете , йому тре шоб ви прийшли до нього і зробили машіну
     
  9. peGas

    peGas Аксакал

    Авто:
    Peugeot 307 2.0 XS '05
    Клубна карта:
    000008
    Відповідь: Мотор,проблеми з маслом!

    я то читав, Скіроко писав шо масло може жерти але не попадати в корпсу повітряного фільтру!!!!!!!!!! Я ж не питався чого масол жерол а чого воно туди попадає!!!!!!!!!!!!!!!
    плюс питання стояло чого йшов чорний дим, на зїзді того не було але я не одноразово замічав ЧОРНИЙ ДИМ не білий не синій ЧОРНИЙ!!!!
    Я Уважно прочитва всі дописи і мені на них не пофіг!!!!!


    Шо означає збіднена суміш?
    а з чого такі враження? я на ОККО (кульпарків-володимира)заправляюся 95 , то ти мені радиш поміянти заправку?
     
  10. peGas

    peGas Аксакал

    Авто:
    Peugeot 307 2.0 XS '05
    Клубна карта:
    000008
    Відповідь: Мотор,проблеми з маслом!

    Якшо машина бере масло то означає шо воно попадає в корпус повітряного фільтру? а запалення в машиін самонаставляється?
    Ну якшо так то вибачте за то шо я того не знав
     
  11. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    Відповідь: Мотор,проблеми з маслом!

    :))
     
  12. peGas

    peGas Аксакал

    Авто:
    Peugeot 307 2.0 XS '05
    Клубна карта:
    000008
    Відповідь: Мотор,проблеми з маслом!

    перепрошую....
     
  13. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    Відповідь: Мотор,проблеми з маслом!

    Масло може попадати в камеру згорання через вбитість сальників клапанів або маслозйомних кілець, тоді воно буде горіти з бензином, і буде ужор масла+димок, степінь ужора і концентрація диму прямо пропорційна вбитості перечислених вище залізяк-резиняк.
    В корпус пов. фільтра масло може попадати через вентиляцію картера в наступних випадках: забита ця сама вентиляція, про шо я в цій темі, сцуко, раза три вже писав...або через зношеність компресійних кілець вихлопні гази прориваються в картер і тиснуть з нього масло через вентиляцію в повітряний фільтр...ТАК ЯСНО???
    упалпацтол, так, звичайно, ремені і хомути самопідтягуються, ходова саморемонтується, а колеса самонакачуються...
    ні, синку, це фантастика...
     
  14. peGas

    peGas Аксакал

    Авто:
    Peugeot 307 2.0 XS '05
    Клубна карта:
    000008
    Відповідь: Мотор,проблеми з маслом!

    ти не поняв питання, в мене питання чому воно само пропало??????
    ти написав шо чорний дим може бути через вбитість сальники клапанів і кольц, ну вони ж самі не могли перетворитись з вбитих на нормальні?
    так само з запаленням. В мотор ніхто ен ліз, ніхто нічо не робив! Я ж писав зробив ремонт двигуна, дуколи почав зявлятись дим і масло попадало. ви мені назвали причини через шо воно так було. А зараз мене цікавить з якого чуда воно перестало? до мотору ніхто не ліз.
     
  15. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Відповідь: Мотор,проблеми з маслом!

    Тобі ж сказали - КОЛЬЦА ПРИТЕРЛИСЬ. Запалювання тут нідочого - воно в тебе відать нормально стояло.
    Марк казав "через зношеність компресійних кілець вихлопні гази прориваються в картер" а з допису Скірокко можеш зробити висновок, що "через непритертість компресійних кілець вихлопні гази прориваються в картер, оскільки є зазори."
     
  16. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    Відповідь: Мотор,проблеми з маслом!

    Я такого неписав, я писав про синьо-білий дим, і про проблеми з сумішшю (якшо чорний). Не плутай кисле з твердим.
    Я тобі написав симтоми, шоб ти міг зробити висновок, з якого боку і в якому напрямку шукати проблему. Заочно продіагностувати двигун не можу, сорі я не кашпіровський.
    Якшо в тебе було погано і само стало добре-значить двигун самовідремонтувався...короче, Пегас, тобі вже написали більше, ніж треба для проведення діагностики, ти далі хочеш шоб за тебе ше все зробили.
    А перевірити кут запалювання стробом не так вже і важко, при цьому я б подивився на мітки ГРМ, оскільки двигун розбирався, і наскільки я зрозумів, не найкращим спеціалістом в галузі автомеханіки...міг шось і наплутати.
    Так шо, Пегас-вперед до роботи, адміни закривайте тему.
     
  17. peGas

    peGas Аксакал

    Авто:
    Peugeot 307 2.0 XS '05
    Клубна карта:
    000008
    Відповідь: Мотор,проблеми з маслом!

     
  18. peGas

    peGas Аксакал

    Авто:
    Peugeot 307 2.0 XS '05
    Клубна карта:
    000008
    Відповідь: Мотор,проблеми з маслом!

    каротче шось я забагато харюсь і забагто питань задаю, з мотором все гуд. тему можна закрити
     
  19. KIT

    KIT Аксакал

    Авто:
    ВАЗ 21013
    Клубна карта:
    0011
    Відповідь: Мотор,проблеми з маслом!

    Ні, не закривайте!!!

    Вчора моя мама, дала мені повозитися на 2х літровій Джетті!
    (дописи про враження у темі "відгуки про Бору"...:)):mrgreen: :mrgreen:

    Поїздив я, з пів годинки. Всмислі добре поїздив, всмислі швидко (траса на 402 метри всеж таки!) Часто розкручував двигун до 5,5,-6 тис.
    Потім зупинились (тре було прибрати в машині, долити води у бачок для скло-омивачів, загалом дрібниці), я захотів провірити рівень/стан масла.
    (ІНФА після зупинки пройшло не більше 20 хв!) Рівень масла був нижчий мінімальної позначки, але стан нормальний! Це нормально??? Машинка відкатала 5 тис миль на цьому маслі. Я розказав мамі, вона трохи злякалась і сьогодні докупила масла і зразуш долила. АЛЕ!!! У нас була синтетика 5W-50, а вона долила теж синтетику 5W-40, оба одної фірми тільки різна назва (нове якесь "Раллі...") Це дуже погано??? Бо на мою думку вони "не погризуться".

    І ще Треба перевірити рівень масла при холодній машині і лишнє злити????

    Сорі звісно, але мені тіко 16. Я тільки вчуся...:oops: :roll:
     
  20. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    Відповідь: Мотор,проблеми з маслом!

    Якшо на гарячій було менше мінімуму, і долили не більше 0.3-05 л, тоді зливати нічого не треба. (Між мін. і макс. як правило 1 л, на 1.8-2.0)
    На майбутнє: рівень масла дивишся на холодній машині на рівній поверхні, коли двигун гарячий і після серйозних динамічних навантажень, то все масло не встигло стекти в картер, і рівень тобі правильний не покажеться, так як частина об*єму масла залишилась в каналах і на поверхнях робочих деталей. Хоча, мін. мав би бути і на гарячому двигуні, хіба шо ти реально шміру їй давав.
    На всяк випадок перевір на холодному, більше ніж 3/4 між мін. і макс. по щупу теж не є гут, особливо для сальників клапанів.
    Якшо захочеш злити лишнє-трубка від капельниці+20кубовий шприц через заливну горловину або щуп.
     
    • Подобається Подобається x 1

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)