мотори g60

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Dron, 14 бер 2009.

  1. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Я би дивився в бік збільшення його оборотистості - зняття відсічки, організація постачання більшої кількості суміші (напр. шляхом зміни паливних карт в блоку керування, благо форсунки в тебе керуються електронно) і його здорової роботи до 9000 обертів. Легенький колінвал, легкі шатуни (якщо не помиляюся відсутність гідрокомпенсаторів) та поршні мали би сприяти цьому.
    Не згідний. В цих двигунах стоять найгорбатіші розпредвали, тому вони топові в своєму об'ємі. А хід поршня майже не збільшує потужності, він більше впливає на крутний момент і зміщує пік потужності в нижчий діапазон обертів, що зовсім не є добре для швидкого розгону чи драгу. Найбільша потужність досягається збільшення об'єму двигуна за рахунок збільшення діаметру поршня а не довжиною його ходу. Це золоте правило.
     
  2. petroМ401

    petroМ401 Початківець

    Авто:
    VW Golf Mk1 DX-motor
    Тоді поясни мені, дле чого на всі спортивні мотори ставлять саме такі колінвали зі збільшеним радіусом кривошипа, може вони щось неправильно роблять???
     
  3. Solaris

    Solaris Аксакал

    Авто:
    VW Golf Mk2 RF->9A H&R -40-100
    тоді для початку постав 1.8!!!!
     
  4. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Гідрокомпенсатори -є. Наскільки я розумію зменшення мас веде до більшої "прийомистості" двигуна(конячок це недобавляє). Збільшення подач палива веде до більших обертів, та розходу пального, звісно коней 5-10 це додасть, але якою ціною? 15-20 л/100км?(легше купити БМВ).
    До збільшення потужності веде:
    1- збільшення степіні стиску, а це більш якісне пальне(ціни як в європі , а якість як в ..опі)
    2- збільшення обєма(розтачувать блок 1,3 здається нікуди)
    3- збільшення коефіцієнта наповнення(встановлення компресора).

    Якщо я в чомусь помилився - критикуйте:)
    А взагалі звісно хотілосяб потужніший двигун -але маємо те що маємо, з цього і виходимо.
     
  5. petroМ401

    petroМ401 Початківець

    Авто:
    VW Golf Mk1 DX-motor
    dima1405 в твоєму випадку можна почати з встановлення повітряного фільтра нульового опору, поставити випускний колектор 4-2-1 і прямоток. В загальному це тобі додость орієнтовно 15 к.с.
     
  6. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Я вибачаюсь але
    це що таке? Якийсь спеціальний?(Багато раз зустрічав в дописах, але незнаю який він)

    petroМ401 твій допис по 3 пункту, дякую!
     
    Останнє редагування: 25 бер 2009
  7. golf2

    golf2 Active Member

    Авто:
    vw golf 2 1.6 JP diesel
    народ креще ставити двигун з більшим об*ємом, і підвищити ступінь втиску(шліфанути головку ) на 98 бензин, машина буде їхати шо дурна
    ане займатися всякими фільтрами нульового опору
    поставити на другого гольфа двигун 1,8 2,0 2,8 2,9
    і не парити собі мозги
    всеодно 1,3 не взує 2,0 двигун
    а про ті фільтри я взагалі мовчу(нєфіг гробити мотор):hi:
     
  8. petroМ401

    petroМ401 Початківець

    Авто:
    VW Golf Mk1 DX-motor
    Переважно всі стандартні вип. колектори йдуть чавунні , колектор 4-2-1 зварений з труби . Тобто з мотора виходить 4 труби , потім сходяться в дві і відповідно тих дві в одну (якшо постаратись можна зварити). Завдяки такому колектору мотору легше "видихати". У чавунних після відливу внутрішня поверхня створює більший опір випускним газам .
     
  9. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    petroМ401 дякую за пояснення!

    golf2 я розумію що поставивши 2,0 двигун можна уникнути даного питання. а якщо купити ферарі то взагалі забути про форум:) Я намагаюсь знайти рішення для двигуна 1,3 і я такий не один.

    Доречі "(шліфанути головку )" фахівці нерекомендують, а метал знімають з блока(голову шліфують бо її простіше замінити, і шліфувати)
     
  10. RomanoDaVinchi

    RomanoDaVinchi Новачок

    Авто:
    vw passat G60Syncro
    я продаю мотор коробку комп"ютер проводку редуктор і турбіну ( поломану) за 550 у.о. місто Луцьк. т.8 - 066- 079 - 85-22
     
  11. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    Той мотор без компресора не набагато потужніший за 1.3
     
  12. golf2

    golf2 Active Member

    Авто:
    vw golf 2 1.6 JP diesel
    але слабший за простий 1*8
     
  13. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    приблизно 75 коників
     
  14. golf2

    golf2 Active Member

    Авто:
    vw golf 2 1.6 JP diesel
    хіба ставити головку іншу
     
  15. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    і блок також
     
  16. golf2

    golf2 Active Member

    Авто:
    vw golf 2 1.6 JP diesel
    наскільки я знаю шо тіки гоновку(на продаж)
     
  17. Dron

    Dron Новачок

    Авто:
    golf 3 1.8 mi
    а 2 тіпа брати вапще не треба з ньго ніякий гоночний монстир не вийде чи як
     
  18. golf2

    golf2 Active Member

    Авто:
    vw golf 2 1.6 JP diesel
    якшо нема г60(робочого)
    то я би брав 1,8 дігіфант якшо не помиляюся та він має 110коней
     
  19. Solaris

    Solaris Аксакал

    Авто:
    VW Golf Mk2 RF->9A H&R -40-100
    112 в РОСа такий
     
  20. Dron

    Dron Новачок

    Авто:
    golf 3 1.8 mi
    хто знає від пассата б5 мотор 1.8т на гольф2 можна якось поставити чи то багато мінінгіту, і що за мотор гті 9а який там робочий обєм і скільки коників
     
    Останнє редагування: 12 кві 2009

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)