мотори g60

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Dron, 14 бер 2009.

  1. McAr

    McAr Місцевий

    Авто:
    Audi B4 2.6 Quattro
    Клубна карта:
    000406
    Можна, треба тільки переварити посадочні гнізда під подушки і електрику поміняти, але уточни який точно мотор хочеш, 1.8т є два види- на 150кс і 180кс, другий дорожчий.Ще до Г2 підходить 2.7 бітубо від Ауді, от там трохи складніше, треба чітко оприділиться як його ставити- повздовж чи поперек.
    Щодо 9А то дуже рідкісний мотор і спеціалістів по ньому у Львові нема, Скірроко так і не зробив, з тим мотором краще не звязуватися.
     
  2. Solaris

    Solaris Аксакал

    Авто:
    VW Golf Mk2 RF->9A H&R -40-100
    вони відрізняються прошивкою :) а отгольфи з такими моторами відрізняються тим шо на 150к.с 5ст КПП а на 180к.с 6ст КПП
     
  3. McAr

    McAr Місцевий

    Авто:
    Audi B4 2.6 Quattro
    Клубна карта:
    000406
    Лишня передача то додаткова шестерня і відповідно збільшення маси. Для драгових авто і 3-ох передач хватає, але 1.8T то важе атстой, от 2.7 ВіТ поки рулить і для Г2 підходить з незначними доробками як рідний треба тільки відсічку зняти а ще як нітро поставити то буде повна бомба.
     
  4. Solaris

    Solaris Аксакал

    Авто:
    VW Golf Mk2 RF->9A H&R -40-100
    ти так говориш ніби вже мав і 1.8 з 5 і 6 ступкою і ше потім 2.7 бітурбо..
    ти хоч уявляєш де найти в тій країні 3го світу шо ми живемо 1.8т? якщо знаєш то тоді 2.7bit
     
  5. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    Значить так: під 1,8 Т ніяких кріплень під подушки не треба переварюати.
    150 і 180 сильні мотори 1,8Т відрізняються не тільки прошивкою, а і турбінами.
    Для тюнінху 1,8Т непогана база, відносно бюджетний мотор, коло 200 к/с можна зняти "малой кровью".
    9а - нормальний такий собі мотор і нема там нічого складного. Оресту просто горе-майстри попадались. 9а теж гут для тюнінху, в стоку дає добрий крутящий, надійний, важковбиваємий, але недешевий в осблуговуванні мотор. Проблема - настроїти його рідний вприск. В г2 стає як рідний. В стоку має 136 к/с. З КРівським валом на январі (а ше краще на мегасквірті) їде дуже непогано, використовується в такому варіанті навіть в раллійних машинах, сам бачив на сеаті ібіці бойовій.
    2,7 бітурбо від ауді...дуже сумніваюсь що хтось таким буде в нас заморочуватись. Є набагато бюджетніші і ефективніші варіанти. І шо немаловажно: які не роблять морду такою важкою, як з 2,7 мотором і КПП від авді.
     
    Останнє редагування: 13 кві 2009
    • Подобається Подобається x 1
  6. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Ок, але після того, як ти поясниш, що таке "спортивні мотори" :)
    А чому 15 а не 150? Невже тому що без синіх пісялок? :)
     
  7. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    Ото би вже не соромився так...Всі знають, шо пряматок і фільтр дають від 15 коней. На любих моторах, навіть тих, шо мають 10 к/с штатно.
    А ше тут на форумі популярна версія про то, шо розрізна шестерня (з штатним валом і запалюванням!) теж дає нехілий приріст потужності.
    А всі, хто бавиться з фазами, наповненням камер, збільшенням степені стиску мотора, більшими клапанами і настройкою вприску і добиваються якихось смішних 10 % до штатної потужності - лошня. Не знають елементарних азів цюнєнху.
     
  8. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Ну в мене проблеми були з поршньовою, яка 1:1 до поршньової будь-якого іншого vw чи audi мотору. Проблеми були з мізками в майстрів а не з мотором. Краще не звязуватися з додіками а не з моторами.
    Вибач, не знав. Порився в неті і побачив, що справді таки так, ти правий. Тут хлопці на субару поставили прямоток і отримали 100 тисяч міліонів кінських сил:



    [​IMG]
     
    Останнє редагування: 14 кві 2009
  9. McAr

    McAr Місцевий

    Авто:
    Audi B4 2.6 Quattro
    Клубна карта:
    000406
    Хто не зрозумів моїх попередніх жартів про 2.7 ВТ, додам - теоретично за допомогою болгарки і зварки можна зробити різні чуда, але для чого.
    По суті- найпоширеніше бажання то турбування. Технічно турбіну можна прикрутити але...... всі роботи і конструкторські розробки треба планувати самому і на власному автосервісі бо спеців нема і фінансову сторону тоже треба продумати.Всі прочитані мною переробки з турбами впирались в надмірний нагрів "уліткі" і постійні вдосконалення прошивки або повної заміни мозгів на приміром "мегаскірт" чи тому подібне і всеодно вилазили косяки.
    Щодо 9А - ну якщо САМ СКІРОККО не знайшов толкових майстрів по поршнях то про яке турбування може йти мова.
    Особисто мені цікава тема про нітрос (N20).Вживу поки не бачив. Встановлення майже нагадує ГБО, принцип той самий. Прибавка в потужності відчутна, сам по собі нітрос інертен, якщо пропустить балон то хіба мультиків подивишся і насмієшся.Ніхто не хоче попробувати собі поставити?
     
  10. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    ситуація була така - заглох недалеко від таблички СТО на трасі.
     
  11. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    ситуація була така - заглох недалеко від таблички СТО на трасі.
     
  12. Victorlas

    Victorlas Місцевий

    Авто:
    Seat Leon 1.6 2006, были Mitsubishi Lancer WAGON 9 1.6 ГБО 2007, VW Golf 2 1.3 MH Solex2108 1987
    Дрег в своему класі!
     
  13. vovka

    vovka Active Member

    Авто:
    ВАЗ 2108 RPD, Ford Fiesta ST
    якщо під драговими авто маються на увазі атмосферні авто на 150-180 сил, то на 3 передачах воно не поїде (якщо порівнювати з такою ж машиною но короткою кпп), так як пік потужності в вузькому діапазоні оборотів, тому треба хоча би 4 передачі, а бажано 5 передач. ну то якщо під драг.


    такий мотор як в тебе на драгу крутити треба в космос і поставити дуже коротку кпп. тому треба попрацювати серйозно з ГБЦ і поставити дроселя (або спарені карби) і обовязково комп для управління хоча б запалюванням якщо стоять карби.
     
  14. Victorlas

    Victorlas Місцевий

    Авто:
    Seat Leon 1.6 2006, были Mitsubishi Lancer WAGON 9 1.6 ГБО 2007, VW Golf 2 1.3 MH Solex2108 1987
    В мене КПП 3,455 1,985 1,25 0,891 гол. пара 4,063.
     
  15. McAr

    McAr Місцевий

    Авто:
    Audi B4 2.6 Quattro
    Клубна карта:
    000406
    Поржав, ВОВКА, мої попередні дописи то жарт про любителів турби на Г2.
    А про мотор на 150кс- поїде, після перегляду однієї з серіц Топ Гіра поєсперементував, в мене якраз мотор має 150 кс, можу розігнатися на 3 передачі і тримати її до 120-140, як правило при тій швидкості і фінішую на 400м.
    Робимо висновк, що для "чісто" драгового турбо-Г2 з 150 кс( їх видає мотор AGU або AEB) для ультра зменшення маси можна взагалі коробку викинути :yahoo:
     
  16. vovka

    vovka Active Member

    Авто:
    ВАЗ 2108 RPD, Ford Fiesta ST
    я всьої теми не читав.

    якщо поміняєш грамотно КПП і фініш буде в кінці 4 передачі то виграєш час. з таким мотором як в тебе я в цьому впевнений.
    а видовжувати передачі є смисл тоді коли є проблеми з реалізацією потужності на асвальті, наприклад стільки дурі, що на сліках буксує на 3 передачі )))
     
  17. vovka

    vovka Active Member

    Авто:
    ВАЗ 2108 RPD, Ford Fiesta ST
    трохи задовга для 1.3.
    в мене наприклад
    2.92 2.05 1.55 1.31 0.78, гп 4.13

    на 1.3 першу треба трошки коротшу якщо є дроселя, якщо нема і є злий вал, то значно коротшу ))

    в мене на 1.3 з недуже злим валом було таке:
    3.17 2.10 1.48 1.13 0.78 , гп 4.13
    перша була занадто довга..
    доставив дроселя і зробив 1.4, і перша на цій же коробці стала трохи коротковата.
     
    • Подобається Подобається x 1

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)