на яку вісь ставляться кращі колеса?

Тема у розділі 'Інше', створена користувачем Miha, 11 чер 2009.

  1. ZET

    ZET Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.6RF 2E 1990
    Клубна карта:
    000405
    підтримую на всі 100%

    P.S. була в мене одна ситуація така , коли вертався додому з слалому зимового , при невиликому повороті їхав десь 90-100 км/год , відпустив газ шоб була менча швидкість , і зад машини почало нести , розкрутило мене разів десь 3 , і Дякую Богу , що машина зупинилась 20 - 30 см від обриву........

    P.S.2 спереді стояла резина зимова SAVA а заді стара дубезна всесизонка ROSAVA.

    P.S.3 Drapula може підтвердити мої слова...
     
    • Подобається Подобається x 2
  2. Drapula

    Drapula Місцевий

    Авто:
    VW Cross Polo 1.4 2008
    Свята правда і я то всьо бачив бо зупинився відчуваючи небезпеку на тій ділянці, доречі я там проїхав перед цим на більшій швидкості, тому що вся гума правильна, трішки несло, але машина контролювалася!
     
  3. Drapula

    Drapula Місцевий

    Авто:
    VW Cross Polo 1.4 2008
    Тоді пересідаємо на велосипед або громадський транспорт, йдемо пішки - це не привід і не відмазка наражати на небезпеку ні в чому не винних людей!!!
    Тим більше, там бо хлопці на всіх лисих можуть їздити, бо вміють.
    Про це я вже задовбався якшо чесно писати!!!!
     
  4. DEMO

    DEMO Місцевий

    Авто:
    Kia Cerato 2.0 EX АКПП
    Клубна карта:
    000045
    Хоча зараз ставлю кращу гуму на перід при наступній перекидці поставлю кращу назад бо мав недавно випадок коли обганяв ледвепхнучого жигулика був невеличкий дощ і бруківка... коротше при завершенні маневру зад понесло до бордюра.. пробував вирулити.. зад почало кидати із сторони в сторону тоді як передні колеса нормально керувались.
     
  5. serg9

    serg9 Місцевий

    Авто:
    VW Passat B4 2E 1994
    Я теж не буду надриватись в написанні лишнього.
    Але хочу звернути вашу увагу на те, що автор запитав, куди поставити кращу резину а куди гіршу. І мабуть він не мав на увазі, що на перед добру а на зад лису. Бо всі наведені вище приклади говорять про те, що на заду була повністю лиса резина, то в таких випадках звичайно питань нема.
    А якщо резина в межах допуску, то вважаю, що від того, що у неї менший протектор, вона в занос іти не повинна, навіть якщо вона на задній осі. А якщо вона пішла уже в занос (принаймні у тих випадках, які навели дописувачі в цій темі), то це сталося не від того, що резина погана, а того, що така склалася ситуація, тому шо зад все таки розгружений, і думаю шо в більшості випадків цей занос відбувся би і при кращій резині.

    Хоча щоб не накаляти обстановку, вважаю, що нам треба писати листа в передачу "Разрушители легенд" на Діскавері. Хай той лисий вуйко з рижою бородою поставить різну резину на різні осі і поюзає, і будемо мати відповідь.

    Я не спорю, що якшо ви поставите на задню вісь кращу резину, то гірше не стане, а от чи стане краще, я не певен.

    А те, що на сайті Мішеліна написано, то ще нічого не означає. У них же про кожнісіньке колесо написано, що кращого в світі нема, а от на практиці подекуди виявляється не все так і добре.
     
    Останнє редагування: 12 чер 2009
    • Подобається Подобається x 1
  6. Drapula

    Drapula Місцевий

    Авто:
    VW Cross Polo 1.4 2008
    Ну а я про що?:boredom:
     
  7. Miha

    Miha Місцевий

    Авто:
    Renault Kangoo 1.5 dci 2005
    Клубна карта:
    000408
    ми дзвонили в представництво гудєр, і нам сказали що зимою кращі тільки назад а літом немає різниці краще навідь на перед.
    тому фіг зна, там сиядть поідеї специ які консультують нетільки гонщиків але й багатьох інших.
     
  8. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    На рахунок проколювання передніх коліс і втрати керованості - В нас же в більшості стоять безкамерні колеса, які можуть миттєво спустити тільки у випадку їх серьозного розрушення, у випадку проколу, навіть дуже сильного колесо буде спускати не менше кільканадцять секунд, за які людина встигне зауважити шо руль почне тянути в сторону і скине швидкість чи зупиниться.
    Але я всерівно на літо ставлю ліпшу гуму на перід, а гіршу(але всерівно абсолютно пристойну, з допустимою глибиною протектора) на зад. Навіть в дуже екстрених гальмуваннях з рулінням завжди помагає АБС. Зимою кращі колеса на ведучій осі дають більше можливості для маневру.
    Крім того тут всі кажуть про занос задньої легкої осі, а про знос важкої передньої осі (що є дуже характерно для передньопривідних машин)тільки хтось один згадав.
    На рахунок повнопривідних, то різні по зносу колеса можуть вбити той весь привід.Але зато і стираються вони в них рівномірніше
     
  9. McAr

    McAr Місцевий

    Авто:
    Audi B4 2.6 Quattro
    Клубна карта:
    000406
    Давайте не кидатись в крайнощі про лисі колеса,зимові розвороти і Mочанова.
    Передні колеса на В4 стираються скоріше( Мішлен каже так само), тому якщо поставити нові на зад то стерті передні за рік будуть лисі.
    Якщо на перід, то за 2 роки знос протектора на 4 колесах буде однаковий і в межах допуску.
    Думаю то очевидно і без Мочанова.
     
    • Подобається Подобається x 1
  10. Drapula

    Drapula Місцевий

    Авто:
    VW Cross Polo 1.4 2008
    Створена тема: "на яку вісь ставляться кращі колеса?"
    Питання тільки, для безпеки, чи для економії!!!
    Про безпеку і керованість якби все розписано, і навіть наведенно факти з життя одноклубників.
    Тепер, щодо економії.
    Після зими коли витягнув з гаража літню гуму, був так само неприєно вражений тим що передні зношені більше ніж задні, була направду спокуса поміняти їх містями, щоб досягти ефекту:
    Однак розум і математика перемогли. Отже про економію і економіку в думках:
    -залишив все як було (маю сімю треба все ж таки думати про безпеку як їх, так і їхнього годувальника себе любимого, бо їжджу багато і часто швидко).
    -коли передні нарешті зносяться до небезпечного рівня, куплю 2 нові, ну чи в доброму стані і поставлю на зад.
    -відповідно через сезон-два доведеться знову купити пару:scratch_one-s_head: і провести важку чергову перестановку.
    Переваги:
    -Безпека, безпека, безпека!!! На здоровї економити не можна!
    -Безпека знову ж таки, що може перерости у витрати на ремонт як свого транспортного засобу, або чи ще й чужого
    -Витрати на купівлю в короткотерміновому вимірі менші (бо купується пара, а не комплект, а в довготривалому періоді такі самі, якшо взяти до уваги, що ціна стабільна за тривалий період, а ціна пари в розрахунку на одне колесо така сама як і повного комплекту), а гума так чи інакше зношується з приблизно однаковою швидкістю. Тобто усереднено для прикладу, хто міняє комплектами і "слідкує за ріномірністю зношування гуми на обох осях", кожні два роки міняє (купляє) всі чотири шини, я ж кожного року повинен би, при рівних умовах міняти, (купляти) тільки пару.
    -хто займається комерцією, зрозуміє, що трошки зекономлених грошей залишається в обігу і можуть за рік бути примножені!!!
    Недоліки:
    -Не вдасця по..витойво володінням чудової четвірки нової гуми.
    -Може підвернутися варіант якоїсь халяви на четвірку
    -Ну звичайно краще мати всі чтири добрі
     
    • Подобається Подобається x 1
  11. Rostyk

    Rostyk Місцевий

    Авто:
    Passat B5 1,9 TDI
    Клубна карта:
    000030
    Так, як їздить Мочанов по стадуону Чайка, жоден з нас не їздить...:scratch_one-s_head: тому питання теж спірне... для більшості з нас важливіше повернути, ніж уникнути заносу задньої осі...
     
  12. serg9

    serg9 Місцевий

    Авто:
    VW Passat B4 2E 1994


    Як на мене, то те що один знаших одноклубників поставив на зиму на зад лису резину і його занесло, абсолютно не являється фактом на доказ того, що на задню вісь ставиться краща резина.
    Тай в принципі ніхто не веде мову про те, що скажімо я правий, а ти неправий, чи навпаки.
    Але я веду мову про те, що в нормальному стилі водіння більше шансів наразитися на небезпеку, якщо гірша резина спереду, ніж ззаду. Скажімо якщо ту саму гіршу резину поставити на зад і вона піде в занос і створить небезпеку, то яку вона може створити небезпеку на переді? Моя думка - що ще більшу.
     
  13. Drapula

    Drapula Місцевий

    Авто:
    VW Cross Polo 1.4 2008
    По суті, натрапив на хорошу пораду на одному з сайтів, що мало б "помирити всіх нас"
    Цитата джерело http://bfshina.com.ua/expert/?id=-29)
    [SIZE=+1]Збільшіть термін експлуатації[/SIZE]
    Від стану ваших шин залежить ваша безпека.

    Від стану ваших шин залежить ваша безпека. Дотримуючись цих п’яти золотих правил, ви збільшите термін експлуатації ваших шин і зробите її більш безпечною.
    1. Регулярно перевіряйте тиск в шинах. Якщо тиск не є однаковим для всіх шин, це може призвести до погіршення керованості автомобіля та нерівномірного зносу.
    2. Переставляйте шини з передніх коліс автомобіля на задні через кожні кілометрів, оскільки шини на різних осях зношуються по-різному. Не забувайте перевіряти тиск у шинах під час зміни шин.
    3. Переконайтеся, що ви встановлюєте шини відповідно напрямку обертання, зазначеного на її боковині. Якщо шини встановлено в неправильному напрямку, їхні характеристики не будуть оптимальними в усіх режимах та умовах експлуатації.
    4. Керуйте автомобілем спокійно. Раптове гальмування та заноси на поворотах скорочують термін експлуатації шин. Це особливо стосується шипованих шин.
    5. Під час заміни шин перевіряйте, чи рівномірно зношені старі шини. Якщо шини були встановлені правильно і ви дотримувалися правил експлуатації, вони мають бути зношені рівномірно. Якщо шини зношені нерівномірно, вам слід перевірити кути установки коліс та виконати монтаж і балансування шин на професійній станції технічного обслуговування.

    Правда на жаль не вказано, який цей інтервал, думаю чим частіше тим правильніше

    До речі цей же сайт http://bfshina.com.ua/faq/
    Цитата:
    В. Куда лучше устанавливать новые шины – на переднюю или на заднюю ось?
    О.Поскольку в процессе движения автомобиля участвуют все четыре колеса, – лучше менять все четыре шины одновременно. Если в силу определенных причин, вы стоите перед таким выбором, с точки зрения безопасности вождения: новые шины -всегда на заднюю ось. Причина очень проста - в случае потери контакта с дорогой шин задней оси (например при маневрировании на больших скоростях, «перестановке») – автомобиль сложнее вывести из заноса, чем в случае с заносом передней оси.
    Так, що по суті суперечки Miha, як тобі вигідно так можеш і наводити аргументи своїм співробітникам:scratch_one-s_head:
     
    Останнє редагування: 15 чер 2009
  14. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    Кароче - Мочанов -ЛОХ!!!! він просто недавно влупився в ДТП і ще й рядом кобіта сиділа. Тож не буде він казати - Я каліка не справився з керуванням, хотів перед дівкою зарісаватись. ось і спихає - типу на зад харошу на перед - галіму.
    Навпаки і хто б що не доказував.

    В мене стояла нормальна, що з-заду, що спреду. і одного разу, коли набирав розгон - переднє праве вистрелило, незрозуміло по якій причині. І то добре що праве, а не ліве, бо ледве втримав руля, а на зустріч йшла машина!!!!. і може хто ще скаже, що він їздить менше 60 і йому це не страшно. уявляю при швидкості 120 що б було.
     
  15. ROS

    ROS Аксакал

    Авто:
    Renault Espace 2.0; Opel Vectra B 1.6; Toyota Celica GTi 1.8; Honda Dio 35; ІЖ Ю; Тула
    Клубна карта:
    000035
    Резина однозначно має бути в хорошому стані, чи спереду, чи ззаду. Як на мене мені подобається широка гума на задній осі. Передній привід тягне, а зад тримає траєкторію. В мене перід - 195, а зад - 205. РУЛИТЬ ЯК ПО РЕЙКАХ!!!
    П.С. Дуже люблю низькопрофільну резину, в мому випадку -50
     
  16. McAr

    McAr Місцевий

    Авто:
    Audi B4 2.6 Quattro
    Клубна карта:
    000406
    Бачили його в шоу- " Хто проти блондинок"? Повний тупак!

    Про то і толкуємо, що оскільки передні на передньому приводі зношуються скоріше, то і ставимо ліпші на перід, тоді і задні старі прослужать довше.
    ЛЮДИ, зараз ЛІТОООО, про які заноси на голольоді ви говорите, вигляніть через вікно.
     
    • Подобається Подобається x 1
  17. Drapula

    Drapula Місцевий

    Авто:
    VW Cross Polo 1.4 2008
    Ну я народ з вас в шоці! Хтось назву теми читав взагалі?:lol:
    на яку вісь ставляться кращі колеса? нагадую:morning1:
    щодо цього навів вроді достатньо посилань і аргументів:shout:

    А то порада, як уникнути ситуації з нерівномірним зношуванням коліс на різних осях, щоб було щастя міняти одночасно всі шини:yahoo:
    2. Переставляйте шини з передніх коліс автомобіля на задні через кожні кілометрів, оскільки шини на різних осях зношуються по-різному. Не забувайте перевіряти тиск у шинах під час зміни шин.
     
    • Подобається Подобається x 1
  18. ZET

    ZET Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.6RF 2E 1990
    Клубна карта:
    000405
    http://www.youtube.com/watch?v=mqetIR8YpXU

    подивись як мене заносило на слаломі на тій резині ; як гадаєш , якшо би на задній осі стояла нормальна зимова резина мене тоже так би само заносило ???



    ТИ НЕПРАВИЙ !!!
     
  19. McAr

    McAr Місцевий

    Авто:
    Audi B4 2.6 Quattro
    Клубна карта:
    000406
    Цікава тема

    Нова тема для дискусій - ставимо нові колеса по діагоналі, зліва або справа, що на то скаже Мочанов?

    Графіки відео, схеми заносу, інформації з чорних ящиків вітаються і будуть детально обговорюватися з доцентами Львівської політехніки
     
    Останнє редагування: 16 чер 2009
  20. ZET

    ZET Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.6RF 2E 1990
    Клубна карта:
    000405
    я просто розвіяв його факт , шоб він більше не писав такого
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)