Вибачте за флуд і що не по темі! Але як можна обс..рати людину, яка в своєму житті досягла більше ніж ви разом взяті (напевне), їздить на порші, живе в кийові, бабло рубить, по ящику показують, не погано їзить, хоча і в аварії був...якшо чесно з того просто смішно.
Я шось замахався читати вже чотири сторінки переливання з пустого в порожнє. Резина однозначно має бути в хорошому стані, чи спереду, чи ззаду. А куда краще, хто як хоче ттак і др...че!!! Небуду більше дивитися цієї теми! БРЄД!!! Чотири сторінки...........
цікаво чим добився??? якби був він дєвкою, я б догадався. Нова на перед, стара - на зад. Лиса - сусіду на город!!!!!!!!!!!
ІМХО краща - на перід. п.с. І взагалі - ставте голосування, бо діла не буде. Хоча і з голосуванням теж не буде... =/
страшна тема - половина стверджує одне, інша - інше, аж страшно уявити, який висновок зроблять читачі Спробую коротко висловити свою пораду: Якщо ви не маєте досвіду водіння або не піддаєтесь навчанню і вас не цікавить техніка управління в заносі та їздите переважно по місті - ставте кращу гуму на зад. Якщо ж ви пережили за кермом хоч одну українську зиму і мали принаймні кілька заносів, з яких навчилися виходити, повертаючи руль в бік заносу, тоді однозначно на перед. Враховуючи реалії, що таке занос знають мабуть 99% водіїв, що проїздили принаймні 1 рік. Тому для саме цієї категорії водіїв раджу ставити кращі таки наперед. А для всіх інших раджу навчитися виходити із заносу задньої осі, добрі колеса лише відтягують момент зриву в занос але ніяк не уникають його повністю! Дивно, що гонщики рекомендують таке як однозначно правильний варіант, сліпо копіюючи поради для жінок-водіїв в європейських містах.
а точніше сказати не "відтягують", а "зменшують імовірність заносу". Тому я прихильник все-таки варіанту краща гума на задню вісь
А я навпаки, бо більше катаюся поза містом і знаю, що колесо з більшим протектором має менший шанс пробитися, а також знаю, що таке пробивання переднього колеса на швидкості. Також мені потрібно, щоби мій гальмівний шлях був коротшим а під час об'їзду перешкод в критичних моментах машина слухалася руля не залежно, чи її занесе чи ні. А ще я вважаю, що занос передньої осі завжди набагато фатальніший аніж задньої, бо задній занос виводиться поворотом руля, а от при заносі передньої осі єдине, що залишається робити - шукати в бардачку Біблію Тим не менше у кожного свої причини і сваритися про це не вартує.