Дякую всім, хто відписав - наразі пасувало би більше назв, мусимо мати з чого вибрати. Лого дещо завчасне, але може знадобитися.
лого , звісно, що завчасне, просто хотілося візуалізувати запропоновану назву, був час і натхнення Ще можна назвати іменем сина, чи дружини, чи своїм іменем Ще можна щось банальне типу АвтоСТОп, ПітСТОп, чи може Пітбуль
або замість в усіх назвах СТО поміняти на 100 100К, авто100п, піт100п...))) щоб всі були задоволені на всі 100%
Найважливіше - це відношення майстра до машини не в залежності від року випуску,а не "шо ти з неї хоч,вона з прошлого століття",тобто 1 пункт!2-ий пункт,як на мене,на останнє місце:"ну не могли ми нічо тут зробити,забирай до дому"! А рекламу сервіс зможе заробити/заслужити адекватним відношенням до роботи/тарифів,і жоден,навіть найвдаліший слоган(надзва СТО) цього не компенсує !!!
Або стьобна назва - "Золотий ключик на 13", "Моцний домкрат", "Веселі механіки", "Гвинтик та Шпунтик", "Зашмарована керовниця", "Фа-фа, Блим-блим", "Сталевий поршень", "Конічний роликопідшипник" і т.д.
scirocco, трохи зауваженя до опитування, оскільки кожна з відповідей є в певній мірі вагомою, то пасувало б по кожному варіанту ставити оцінку... таким чином отримали б маленьке маркетингове дослідження, де кожна харектеристика мала б свою ступінь важливості Наприклад Відповідальність за роботу (гарантія) ---6 Близькість до Вашого дому ---1 Якість обладнання ---5 Відсутність черг, можливість запису ---2 Чистота майстрів ---3 Сервіс для водія (кава, тб, відсутність потреби шукати запчастини) ---4
Ось до речі зараз на Алексі, сидиш на другому поверсі у кафе і любуєшся через вікно як працюють з твоєю машинкою на сервісі, або втикаєш телеящик Бо реально шляк трафляв, як заганяєш машину на підйомник, а потім шуруєш на базар по запчастини...маршруткою((, а буває і не раз
любий нормальний сервіс має свій магазин або розташований біля СТО чи базару.. я наприклад роблю діагностику спочатку тоді купую запчастини і записуюсь на ремонт.. такого що машина стає і не їде без СТО з моїм авто не буває.. завожу полюбе..
А якшо завати типу "СТО до одного". І саме СТО присутнє в назві і типу шо всі поломки зводяться до цього СТО що можна тут все зробити=) НУ якось так)
На мою особисту думку нормальне явище, коли сервіс назвати "У (імя власника і назва місцини)" як приклад "У Ромка на Сихові" 1. Часто серед водіїв зустрічаються вислови: У петра добре, у івана херово(наприклад) 2.Власник назвавши своїм іменем сервіс, дбатиме шоб імя мало позитивні відгуки у клієнтів (так авто та мото ручної збірки, та тюнінгу клеймуються прізвищем майстра, який вів конкретний транспортний засіб, це накладає на нього певне навантаження відповідальності та бажання прославити себе) 3.Просто запамятовується і передається з рук в руки. Крім того для водія не є сутєво важливим назва сервісу, а більше робота на ньому 4.В назві вже і імя шефа і де сервіс шукати
Drapula, Теж хороші ідея, але вже заюзана і нема креативу, брендування. Типу "у петра" це типу гаражний майстер, а для СТ О пасує бренд. ІМХО
А якщо взяти до уваги ідею якою користуються власники мереж тематичних кафе у Львові? Ну придумати назву яка буде асоціюватись з якоюсь давньою місцевою темою. Поритись в історії, може Львів має якись стосунок до історії автомобіля... чи щось в такому роді.