У Мазоха і Криївка - то навпаки цікаво, львівський колорит , і розраховано воно було на те, що цей колорит буде цікавий... Ніодин тверезий бізнесмен не відкриє кафе, яке буде відлякувати публіку. А сервіс із назвою "Конічний роликопідшипник" мене відлякає, оскільки одразу ж закрадуться сумніви в адекватності власника
переакукнеться з компанією Комфорт. вона велика і потужна. та і комфортів є массссааа... з досліджень (ибачте не прочитав всі-всі дописи) але всіх майстрів і сервіси позначають за місцезнаходженням (мол: ти поїдь до Андрія на Китайську стіну - тема болюча ))) тому і приклад такий) РІК-авто -- назва ніяка, але пафосні чуваки обслуговуються там... і їм по... на назву. Згідний на 450% з першою сторінкою теми! головне, щоб якісно, відповідально і з гарантією... ггг згадалось: -- "Не словом, а ДІЛОМ!" ))))))))) якість і сервіс на висоті -- піде маркетинг "людина-людині" ... ))) а народ назву сам дасть ))) близьку по серцю і значенню ))) -- один з прикладів "санта-барбара" ака Зубра-центр ))) вот