Не показує стрілка на панелі приладів 90 градусів

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Василь125, 19 лип 2012.

  1. Василь125

    Василь125 Active Member

    Авто:
    Гольф 3 1993р.в. 1,9ТД - був.
    AFN 1,9 ТДІ - є.
    +1. Отже, поставив я датчик з зеленою смужкою від двигуна AAZ, вартість 55 грн. все стало нормально показувати таяк має бути 90 градусів. Дякую!
     
  2. Sirko mk1

    Sirko mk1 Active Member

    Авто:
    Golf II 1.6 td, Seat Toledo 1L 1.9TD
    Вибачайте що пишу не по темі, не хотів створювати ще одну, порадьте будь-ласка якого виробника термостат брати до Гольфика 1.6 ТД
     
  3. Cherepaha

    Cherepaha Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3, 1989
    Клубна карта:
    000484
    Wahler, ішли в оригіналі, якщо не помиляюсь. В мене стояв такий, недавно замінив попутно, хоча ще працював, але поганенько...
     
  4. Sirko mk1

    Sirko mk1 Active Member

    Авто:
    Golf II 1.6 td, Seat Toledo 1L 1.9TD
    Дякую !!! =)
     
  5. aleks77

    aleks77 Початківець

    Авто:
    Passat B3 Variant, 1991, RP
    Дуже сильно вибачаюся, але щоб не створювати окремої теми, і так, як я став власником Пассата Б3 1990 року аж чотири дні тому, не підкажете які саме куди йдуть.

    В моєму Пассаті двигун SB, обидві фішкі обірвані, на передній стінці мотора стирчить тройний фланець, з якого крім патрубка, що йде до радіатора, стирчить два датчики. Один - вгору, один - в бік . Який з них який? Дроти на стрілку знайшов - замкнув пару, а стрілка вгору скочила і лампа замигала.... Занчить друга пара - на свічки розжарювання?

    Дуже дякую.
     
    Останнє редагування: 23 вер 2012
  6. юрий777

    юрий777 Active Member

    Авто:
    VW Passat B3 1.8 ААМ 1993
  7. aleks77

    aleks77 Початківець

    Авто:
    Passat B3 Variant, 1991, RP
    Дякую. Це читав найперше, але трохи не зрозумів. Місцезнаходження датчиків - не суть важлива, а важлива їх відповідність і працездібність?
     
  8. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    2 юрій777 здається мені що та ссилка не актуальна враховуючи що в автора дизель. Чи не так?
     
  9. nzi

    nzi Місцевий

    Авто:
    vw passat 1.6 TD був
    а з чого так? там же є датчик температури масла. не від нього хіба? завтра сфоткаю як в мене ідуть дроти хіба той самий мотор
     
  10. aleks77

    aleks77 Початківець

    Авто:
    Passat B3 Variant, 1991, RP
    Дякую, якщо не тяжко.
     
  11. AndriyKo

    AndriyKo Active Member

    Авто:
    Golf 2 1.3
    Golf 3 1,8 ABS продано
    по даній темі!)) на старому термостаті в мене стрілка температури показувала на трасі 70, а по місту(в пробках) 90 ну і тоді включався вентилятор. думав проблема в термостаті, замінив його.... майже нічого не допомогло траса 75 місто 90. в чому проблема????
     
  12. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    виглядає точно як термостат. можливо неякісний термостат встановив
     
  13. AndriyKo

    AndriyKo Active Member

    Авто:
    Golf 2 1.3
    Golf 3 1,8 ABS продано
    після того як замінив термостат, вчора катався багато по місту, стрілка піднімалася до 100 градусів((( раніше такого небуло виїхав на трасу, знову опустилося на 75.

    щоб два термостати майже одинаково показувало?)
     
  14. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    а якого виробника термаостат хоч ставив
     
  15. AndriyKo

    AndriyKo Active Member

    Авто:
    Golf 2 1.3
    Golf 3 1,8 ABS продано
    паставив wahler
     
  16. Василь125

    Василь125 Active Member

    Авто:
    Гольф 3 1993р.в. 1,9ТД - був.
    AFN 1,9 ТДІ - є.
    Це є нормальним для дизеля, для бензину замало. Хочу запитати бо на роботі в сітроена таке було, виявилося що радіатор був більший за попередній тобто з іншого двигуна більш потужнішого ну і звісно охолодження краще. В мене на гольфі також стоїть радіатор великий температура тримається на трасі 85 градусів по місту 93 приблизно, закриваю на зиму радіатор тримає 90 на трасі. Коли міняв антифріз він був чистим, отже система чистенька
     
  17. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    хм це якісний виробник термостату. подіагностуй, вивчаючи температуру патрубків по мірі прогріву машини
     
  18. AndriyKo

    AndriyKo Active Member

    Авто:
    Golf 2 1.3
    Golf 3 1,8 ABS продано
    а тепер ситуація ще цікавіша!)) бавився я з тими датчиками... цілий день.
    отже, на одному стрілка на приборці показує 110 градусів, аж тоді включається вентилятор, на другому 72 і вентилятор включився. таке враження що бреше сама приборка, бо коли до приборки підключаю резистор на 100 Ом стрілка в прибоці піднімається максимум до 70 гадусів. (в мудрих книжках пише шо має бути рівно 90 на прибоці якшо підключити резистор) Чи мож якось ще перевірити приборку?? і чи вона взагалі ремонту підлягає????
     
  19. Василь125

    Василь125 Active Member

    Авто:
    Гольф 3 1993р.в. 1,9ТД - був.
    AFN 1,9 ТДІ - є.
    Не поспішай з приборкою, зроби ще один тест. Поміряй градусником від котла температуру в бачку і звір по одному датчику і по другому,відхилення в бачку буде не велике з мотором. Друге. Вентилятор не буде включатися від приборки що стрілка показує правильно - отже потрібно дивитися під капотом хто бреше. На скільки мені писали що вентилятор включається при 95 градусах а не 72 градуси
     
  20. AndriyKo

    AndriyKo Active Member

    Авто:
    Golf 2 1.3
    Golf 3 1,8 ABS продано
    нарешті моє терпіння скінчилося))) починаю з самого початку.
    1 - термостат щойно кипятив його. на термостаті пише, що відкриття при 87. но в мене він відкрився повністю при +-96. вода закипіла при 101 градусів.
    це норма чи термостат під заміну??
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)