Не показує стрілка на панелі приладів 90 градусів

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Василь125, 19 лип 2012.

  1. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Це норма. Відкриватись повинен починати при 87. До того має бути закритий.
     
  2. AndriyKo

    AndriyKo Active Member

    Авто:
    Golf 2 1.3
    Golf 3 1,8 ABS продано
    2 - датчик включення вентилятора! при якій температурі має стартувати 1-ша , та 2-га швидкості??? (гольф 3 1,8_ABS)
     
  3. AndriyKo

    AndriyKo Active Member

    Авто:
    Golf 2 1.3
    Golf 3 1,8 ABS продано
    чи вартуэ промити систему охолодження???
     
  4. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Ельзи під рукою нема. Навскидку 92 і 97 градусів.

    Промивати вартує коли пічка погано гріє і машина перегрівається в той час коли радіатор холодний. Інакше хімія тобі може наробити лишніх дир і забити пічку.
     
  5. AndriyKo

    AndriyKo Active Member

    Авто:
    Golf 2 1.3
    Golf 3 1,8 ABS продано
    тобто включення приблизно 1 - 95градусів, 2 -102. ???
     
  6. юрий777

    юрий777 Active Member

    Авто:
    VW Passat B3 1.8 ААМ 1993
    не знаю какой стоит на голфе ДВВ, но на пассатах В3, установлен VAG № 191 959 481 A (C) – 95-84C/102-91C, 3 штекерный...
    думаю, что температуры у ДВВ гольфа и пассата, практически одинаковые...
     
  7. AndriyKo

    AndriyKo Active Member

    Авто:
    Golf 2 1.3
    Golf 3 1,8 ABS продано
    народ, підкажіть будь-ласка де має стояти той клятий датчик???? бо в мене він стояв в тому тройнику, але ближче до мотора стояла заглушка, а в другий "дирці" стояв сам датчик. я поміняв місцями датчик з заглушкою, тобто тепер ближче до мотора стоїть сам датчик..... і вроді як нормально усе стало!! стрілка піднімається до 90. починаю прогрівати, таке саме, стрілка скоро піднімається,,,
     
  8. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    імхо немає значення в якій з отворів, але в мене ближче до блоку. в старих весіях там взагалі два двоконтактних датчика-один на мозги, один на приборку і немає заглушки.
    термореле вентилятора ж вкручене в радіатор
     
  9. AndriyKo

    AndriyKo Active Member

    Авто:
    Golf 2 1.3
    Golf 3 1,8 ABS продано
    тестив датчик включення вентилятора. отже
    1 - включається при 92 виключився при 80
    2 - включився при 102 виключився при 91

    отже тест пройдено???)
     
    Останнє редагування: 18 жов 2012
  10. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Пройдено навідмінно. Але давай тоді спочатку. Що все-таки працює не так, тобто чим ти не задоволений?
     
  11. AndriyKo

    AndriyKo Active Member

    Авто:
    Golf 2 1.3
    Golf 3 1,8 ABS продано
    поставив новий датчик в радіатор. прокип"ятив старий... результатом здивований, бо на машині вентилятор включався, но пи тесті (кип"ятінні) вода закипіла, а він не замкнувся ні перше ні друге положення! тестив 2 рази)))

    а недовольний тим, що став великий розхід бензини, і стрілка не піднімалася більше 70-75 градусів. зранку щоб стрілка хоть трошки зрушилася з містця побрібно було чекати 10-15 хв.
    купив сьогодні ще один датчик (ДТОЖ чотирьох контактний 357 919 501А з жовтим колечком ) менше ніж за 5 хв стрілка почала підніматися.
     
    Останнє редагування: 18 жов 2012
  12. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Так стрілка показує 90 тепер?
    Нижній патрубок зранку повинен починати тепліти десь при 85 градусах на приборці. При якій температурі він в тебе тепліє?.
     
  13. AndriyKo

    AndriyKo Active Member

    Авто:
    Golf 2 1.3
    Golf 3 1,8 ABS продано
    ні.....стрілка знову на 70-75 .... вентилятор включається при 80)
    але зранку вона набагато скоріше починає підніматися
    натрубок починає грітися десь при 70. підключав резистор на 100 Ом дщо панель приладіви, стрілка піднялася до 70


    уже поміняв термостат, ДВВ та ДТОЖ. результат незмінний!((( help me!!!!!
     
    Останнє редагування: 19 жов 2012
  14. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    хіба ще попробуй підставити чиюсь приборку. а яка реальна темп в бачку, коли стрілка на 70-75?
     
  15. AndriyKo

    AndriyKo Active Member

    Авто:
    Golf 2 1.3
    Golf 3 1,8 ABS продано
    пробував!
    завтра заїду на якийсь шрот, буду пробувати!)

    а вот міряти температуру в бачку, то потрібно буде поміряти.
     
  16. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    трудно виміряти..... їдь на компютер нехай покажуть реальну температуру
     
  17. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    а комп звідки бере інфу? з сусіднього датчика(той який спарений з тим що іде на приборку) і з певною ймовірністю також глючний. інфу з нього можна зчитати банально тестером, тут недавно тема була і був графік залежності опору від температури. датчики на приборку і на мозги мають різні характеристики
     
  18. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Юра мав на увазі бездротовий термометр... Та й пропонований варіант з опором теж не дуже підходить, бо його (той опір) якось тре помістити в бачок, та ще й дроти назовні вевести, що є важко зробити коли бачок закритий ;)

    Моя думка що краще просто взяти тестер з термопарою (у мене такий є), зачекати поки прогріється двигун і бачок відповідно, і поміряти температуру бачка. ІМХО не думаю що вона буде відрізнятися від температкри ОР в пластмасовому бачку з півпрозорими стнками, ну може на 1-2 градуси, що є досить припустимою похибкою.
     
  19. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    маю наувазі перевірити тестером опір термодатчиків в 4-ри контактному датчику температури. зазвичай тільки один з них виходить з ладу. і перевірити на достовірність треба обох, бо комп бере дані також звідти
     
  20. AndriyKo

    AndriyKo Active Member

    Авто:
    Golf 2 1.3
    Golf 3 1,8 ABS продано
    поміряв температуру в РБ. одним словом вентилятор включився коли температура дойшла до 82. (це температура в РБ) а на приборці 75.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)