НЕ ТРИМАЄ ХОЛОСТИХ

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем stealth, 15 лис 2008.

  1. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Ну незнаю. Як на мене то датчик ХХ у нас на карбах виглядає як металевий циліндр діаметром 1-1.5 см., довжиною ~3 см з запором на кінці з клеммою в торці. Стоїть чи зліва чи зправа на карбі.
    Перевірити так:
    На клему подати "+" - якщо щелчок є то все ок, а якщо нема то під заміну.

    В випадку Юри я б шукав підсоси повітря у вакуумних шлангах карба.
     
    • Подобається Подобається x 1
  2. Yur

    Yur Місцевий

    Авто:
    MAN F2000 19.403 Commander
    То той самий електромагнітний клапан, так? він в мене працює вже перевіряв. А от підсоси повітря у вакумних шлангах, як їх перевірити? і скіко іх там є?
     
  3. Yur

    Yur Місцевий

    Авто:
    MAN F2000 19.403 Commander
    Підсосів повітря немає однозначно! Вчора возив машину до карбюраторщика, на діагностику, короче він там промив його підрегулював, виставив СО 2.1% (було 2.3). Сказав що були проблемки він їх устранив. Машина дійсно почала їхати набагато живіше ніж їхала до того! Оберти холостих сказав що 800-850! Сам я там не був коли він то все робив бо не мав як. Ніби все добре але холості під час поїздки (включення на нейтралку) всерівно пропадають, тобто машина глохне! Зараз вроді би, ще йпоявились "пчихання" у вихлопну трубу. Раніше такого не спостнерігав. Вроді би відгуки про цього майстра завжди хороші в нашому місці. Може є ще якісь поради???
     
  4. jora

    jora Active Member

    Авто:
    VW Polo variant 1.6 inj, 1998
    В мого тата в поло колись така проблема була, майстри мучили той карбюратор довго і нудно, аж нарешті один майстер додивився, шо гума, на якій стоїть карбюратор була порвана і повітря підсмоктувало. Замінили ту гуму і все стало на свої місця. Подивись, може і в тебе там є якісь тріщинки, через які підсмоктує повітря.
     
  5. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Думка слушна але... Нема в нас такої фічі! Ця гума називається подушка моноінжектора і до наших карбів нічого немає.
     
  6. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Юра, подивись (продуй, подивись підсоси) 2 шланги:
    1 - Той що йде від карба на вакуум (який стоїть на трамблері). Зніми його з карба і втягни ротом повітря... Якщо пропускає (вакуум або шланг) то відповідний девайс під заміну.
    2 - Шланг що йде до корпуса повітряного фільтра. Так само зніми з карба і всоси повітря - пропускати не повинен.

    Удачі
     
    • Подобається Подобається x 1
  7. jora

    jora Active Member

    Авто:
    VW Polo variant 1.6 inj, 1998
    Можливо я шось наплутав, але цей поло не мав моноінжектора. Пам'ятаю, шо майстер зняв корпус повітряного фільтра, рухав тим карбюратором і було добре видно ту потріскану гуму. Поправте мене, якшо я шось не то сказав.
     
  8. jora

    jora Active Member

    Авто:
    VW Polo variant 1.6 inj, 1998
    Таки не наплутав :) http://faq.ford77.ru/engine/2e3fil.htm "Шестигранным ключом "на 5" отворачиваем три винта крепления карбюратора к резиновой проставке..."
     
  9. Yur

    Yur Місцевий

    Авто:
    MAN F2000 19.403 Commander
    дійсно, чуть чуть просочується. Попробую замінити шланги, бо пробував так вакум на трамбльорі втягнути, вроді би все нормально. А шланг що іде до повітряного фільтра на датчик (як сам датчик провірити) вроді би він не робочий, (щось не можу зловити коли він відкриває заслонку на гаряче повітря). Чи можна без нього обійтись?
     
  10. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Хм... щось я не памятаю цього момента з резиною - тре переглянути

    Абсолютно ТАК. Оскільки ми не в сибірі то до обмороження впускного коллектора нам далеко

    він це робить зразу при старті двигуна. Коли температура повітря в корпусі фільтра піднімається до 30(здається) градусів то датчик перекриває подачу вакуума на заслонку і вона падає відкриваючи доступ холодному повітрю
    Цей датчик на роботу двигуна впливає непомітно.
     
    • Подобається Подобається x 1
  11. Yur

    Yur Місцевий

    Авто:
    MAN F2000 19.403 Commander
    В мене не робить він не робочий, я цей шланг заглушив, а от вакум теж пропускає. треба міняти мабуть.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)