Не включається вентилятор

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Topol, 23 лис 2006.

  1. Yur

    Yur Місцевий

    Авто:
    MAN F2000 19.403 Commander
    Відповідь: Не включається вентилятор

    Купив датчик вмикання вентилятора трьохконтактной, але піскажіть як правильно його підключити, (провода) звідки, який колір і куди має іти. Так як стояв двох контактний датчик то фішки на три розєми від проводів вентилятора нема. А підключити треба правильно. То щоб не на робити проблем питаю поради.
     
  2. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Відповідь: Не включається вентилятор

    Найкращий варіант для тебе - купити на розборці цю фішку з обрізаними проводами за 5 грн по яким ти й зможеш зорієнтуватись по кольорам
    Як без фішки підключити по-людськи - незнаю і думаю неварто
     
  3. exalto

    exalto Місцевий

    Авто:
    VW Passat B5 99" 1.8 20V (ARG), 5МКПП
    Клубна карта:
    000085
    В мене така сама проблема. Коротко опишу. Осінню минулого року міняв всі ремені, роліки (щоб це все поміняти треба було знімати радіатор, ну одним словом весь перед, і звичайно вентилятори), і після цього я помітив, що перестав працювати вентилятор клімат-контролю (кондиціонера) до того працював, думав, що на дворі вже холодно і це пов"язано з температурним режимом, і ще плюс радіатор новий виявився на 1 см товстіший, і як наслідок збільшився об"єм охолоджувальної рідини в системі десь на 2 л (так підбирали по оригінальному номеру на exist) ну це не проблема він підійшов по кріпленнях без проблем. Але і зараз вентилятор не включається, і за весь цей час температура по датчику ОР на панелі приладів ні разу не перевищувала 90 :dntknw:. Не знаю чи це справа рук майстрів СТО, чи збіг обставин.
    Я з електрикою і з електричними схемами не дуже дружу, з ними на Ви ... але почав шукати несправність:
    - думав забули під"єднати фішку вентилятора, але ні, там все нормально.
    - перевірив запобіжник - не перегорівший.
    - просканував Vag-Com - помилок ніяких.
    Тоді знайшов таку схему
    [​IMG]

    Зі схеми я так зрозумів, що живлення на вентилятор подається через замок запалення - запобіжник 30А - 2 реле швидкості вентилятора - резистор послідовно вкл. вентилятору.
    Тоді попробував напряму підключити вентилятор через роз"єм вентилятора до АКБ - не працює, взяв тестер поміряв напругу на фішці вентилятора (черв./чорний та коричневий провід на схемі №104) - наруга не подається (все це робив із включеним запаленням).
    Далі перевірив термовиключатель (з лівої сторони на нижньому патрубку радіатора синього кольору), зняв фішку там 4 дроти (2 одинакових коричневих, корич./чорн. і черв./зел.), я так зрозумів ці дроти якраз ідуть на реле 1-ї та 2-ї швидкостей, почерзі заміряв напругу корич.-корич./чорн., та корич.-черв./зел. (на схемі №108) - на тестері і там і там - 12,5В, і 14.4В при заведеному двигуні.
    Десь знайшов, що 1-ша швидкість вкл. при 95, а друга при 103. Чи можливо таке, що через збільшення об"єму ОР двигун просто не нагрівається до такої температури? але тоді чому не вкл. вентилятор на пряму від АКБ?
    Це все виконував з виключеним кліматом. Можливо треба вкл. в режим AUTO?
    Невже несправний сам двигун на вентиляторі? Не хочеться в це вірити.
    Порадьте що далі робити. Завтра ще хочу подивитись чи правильно підключена фішка на термовиключателі.
     
  4. AndriY

    AndriY Active Member

    Авто:
    ВАЗ 21013 1.2 1984
    І який висновок ти мав зробити? Міряй опір обмотки вентилятора там ще є з'єднання з масою(другий дріт вентилятора)
     
    Останнє редагування: 11 тра 2013
  5. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    постав перемичку на фішці термовключателя - повинні включитись швидкості вентилятора
     
  6. exalto

    exalto Місцевий

    Авто:
    VW Passat B5 99" 1.8 20V (ARG), 5МКПП
    Клубна карта:
    000085
    Я також над цим задумався, по схемі другий дріт це Е22 (заземлення біля блоку реле запобіжників) він іде в загальний шлейф дротів з-під капоту десь в район запобіжників, туда я щось не хотів лізти з моїми знанняими ))).

    Так здається також пробував (мається на увазі просто замкнути відповідні контакти на фішці) вентилятор не включався.

    Дякую всім хто відписав, електрик з мене не дуже, але як каже куm: хто шукає той находить. Проблему вирішено, я ще раз уважно передивився схему, і вирішив знайти і перевірити резистор (на схемі №103), який включений послідовно вентилятору, так як від нього іде живлення на вентилятор (якби не інтерент, то ніколи б не догадався, що це резистор) ось так він виглядає
    [​IMG]
    після того як я його побачив, то зрозумів, що швидше за все проблема саме в ньому, пропав "+" ( чи як там правильно через замазученість збільшився опір), я його розкрутив, зачистив мідні контакти, які ідуть від реле швидкості вентилятора, і почистив сам резистор ...
    [​IMG]
    Зібрав все, запустив двигун, як виявилось, щоб подавалась напруга на роз"єм, з яким з"єднується фішка вентилятора (біля бачка ГУР) потрібно, щоб клімат був вкл. в режим "Авто", інакше живлення не буде, а я спочатку пробував просто із вкл. запаленням. Далі з"єднав фішку вентилятора і все, вентилятор запрацював
     
    Останнє редагування: 11 тра 2013

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)