Не заводиться двигун

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Vitali, 19 січ 2009.

  1. Vitali

    Vitali Початківець

    Авто:
    B3 1,8 91р.
    Він також від моно інжектора як у мене.

    мій -443 907 311 B
    той шо брав для тесту -443 907 311 E
     
    Останнє редагування: 29 січ 2009
  2. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    Якшо та сама кількість контактів в роз*ємі і той же рік - можеш пробувати підставити. А шо точно знати - повторю 3-й раз: подивись в ЕТЦІ!
     
  3. golf2

    golf2 Active Member

    Авто:
    vw golf 2 1.6 JP diesel
    це моно-інжектор з одною форсункою і бензин розподіляється по циіндрах:hang1: від розрідження
     
  4. ffiat

    ffiat Новачок

    Авто:
    scirocco мк1
    стартер проверял втулки розбитые или берет насебя
     
  5. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    Бензин попадає в циліндри під дією розрідження, а розподіляється колектором, і взагалі, до чого це тут?
    Форсунка відкривається-закривається по команді ЕБУ на підставі датчиків ОР, ПДЗ, лямбда-зонду, формуючи тим самим правильну суміш з повітрям в стехіометричній пропорції. І якшо ЕБУ приходить кирдик, то він або загалі не відкриває форсунку, або керує нею в х/з якому режимі.
     
    • Подобається Подобається x 1
  6. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    На днях була проблема - стартер крутив, але не хапало. Причина - здох датчик температури(давав не ті опори, шо мав давати), після заміни все гуд
     
  7. Vitali

    Vitali Початківець

    Авто:
    B3 1,8 91р.
    Дякую всім за поради! В суботу міняв Електроний блок управленія.
    Заводив - працює даже краще. Подивимося скільки бензіну буде хавати...
    Мені ще повезло бо я купив його за 50 доларів, вчора був на базарі там він коштує від 80 до 100 доларів.
    Оказалося шо той блок шо у мене був - він був не рідний бо він 1990р.
    Ніж (443 907 311 B) - (443 907 311 E) майже ніякої різниці немає.
    Ще раз дакую!!!
     
  8. Scirocco GTi

    Scirocco GTi Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 1,8i 1986 р.в. EW 112 л.с. 5ст КПП, VW Scirocco 1,8i 1984 р.в. DX ? л.с. 5ст КПП
    443 907 311 В - заменен на блок 443 997 311 AX, который ставился на мотор RP
    Ссылка: http://www.exist.ru/price.aspx?pcode=443 907 311 B&rnd=527424
    Теперь дальше. Тот, что ты нашел, 443 907 311 Е тоже недоступен, на смену ему пришел 443997311CX по идее система такаяже, как и твоя, т.е. 'MONO-MOTRONIC'
    Ссылка: http://www.exist.ru/price.aspx?pcode=443907311E &caid=8&sr=72
    Но ставился он на мотор ААМ. Чем отличается твой мотор RP от ААМ я незнаю.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)