Не заводиться Кадді 1,9 ТДІ, 2007 р.в. двигун BLS

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Ігор 22, 15 січ 2017.

  1. Ігор 22

    Ігор 22 Початківець

    Авто:
    caddy 1.9TDI , 2007
    Усім вітання з Різдвяними святами. Авто не завелось після першого морозу -17грд, на даний час замінено на нові свічі накалу, дп поступає з баку у фільтр, при впорскуванні плаку в повітряпровід були коротенькі хлопки, і ще при крутінні стартером більше 3-х секунд починає мигати індикатор тиску масла і пищати зумр. Може хтось мав подібну ситуацію? Як вирішити проблему?
     
  2. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    А після фільтра паливо поступає, мо запарафінився? Бо для хлопків і пару крапель вистачить, а от завести то ніяк.
     
  3. VWDRIVER

    VWDRIVER VWMANIAC

    Авто:
    VW CADDY MAXI GTD 2012 180bhp
    Як я розумію, Ви з західної України. Значить для початку - розморозьте авто, залийте в бак соляру з антигелем, потім компом прокачайте ( після заміни паливного фільтра) і тоді пробуйте заводити... і чим Вам кадді-форум не вгодив? там це вже обговорювалось кожну зиму!
     
    • Подобається Подобається x 1
  4. VWDRIVER

    VWDRIVER VWMANIAC

    Авто:
    VW CADDY MAXI GTD 2012 180bhp
  5. Yrasuk

    Yrasuk Active Member

    Авто:
    Volkswagen Passat B4
    Замерз 100 %.Маю кадді мені так на ходу замерз.Правда за 5хл пустило.То як крутив то світилася лампочка тиску масла і пищав.Але я його завів:).Він в мене стоїть на дворі,трохи холодно.Свечі провіряються безпроблем кусок дрота від акумулятора на свічку ,якщо іскрить значить робоча.
     
  6. Ігор 22

    Ігор 22 Початківець

    Авто:
    caddy 1.9TDI , 2007
    Фільтр в рідкій зимовій солярці, перевіряв.
     
  7. Ігор 22

    Ігор 22 Початківець

    Авто:
    caddy 1.9TDI , 2007
    Усе рекомендоване Вами робилось, крім компа, авто в цей час і по нині в селі. Можливо проблема у клапанах возвратки солярки?
     
  8. VWDRIVER

    VWDRIVER VWMANIAC

    Авто:
    VW CADDY MAXI GTD 2012 180bhp
    ймовірніше, що у Вас посадочні місця под форсунки разом з форсами мають проблеми, чим обратка ДП.
     
  9. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Зараз уже відпустило... мав би завестись... якщо ні то провіряти компом чи кут вприску не збився
     
    • Подобається Подобається x 1
  10. Ігор 22

    Ігор 22 Початківець

    Авто:
    caddy 1.9TDI , 2007
    при проблемі посадочних місць під форсунки дизпаливо малоб попадати в масло двигуна, чи ні, бо в нашого кадді рівень масла не підмається а навпаки трохи пропадає, ще згадав при першій спробі завести поливав двигун гарячою водою можливо пошкодила щось?
     
  11. VWDRIVER

    VWDRIVER VWMANIAC

    Авто:
    VW CADDY MAXI GTD 2012 180bhp
    це якщо, ще інших проблема немає, а тут не зрозуміло.
    Не завжди попадає паливо в масло... А щось залити - наврядчи, хоча все може бути...
     
  12. Ігор 22

    Ігор 22 Початківець

    Авто:
    caddy 1.9TDI , 2007
    Може мені купити шнур для діагностики, який і де?
     
  13. pix524

    pix524 Новачок

    Авто:
    Passat b2
    Подивится на реле свіч накалу...
     
    Останнє редагування: 16 січ 2017
  14. Ігор 22

    Ігор 22 Початківець

    Авто:
    caddy 1.9TDI , 2007
    Добра порада, дякую.
     
  15. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Дуже мудро.... якщо розйоми спочатку замокли а тепер замерзли то тре до весни чекати поки розмерзне і висохне. Там датчик розпредвала якраз під верхом і в глубину... як туда зайшла вода хрен заведеш і хрен висушиш бо розбирати дофіга... А замочити могли любе... скоріше всього в тому проблема. Можна б було пробувати просушити феном підкапотне, але боюсь рекомендувати бо поспалюєте проводку і поплавите датчики... напевно тре весни чекати дешевше буде))))
     
    • Подобається Подобається x 1
  16. Ігор 22

    Ігор 22 Початківець

    Авто:
    caddy 1.9TDI , 2007
    Доброго вечера. Кадді завівся, після ком діагностики і роботи моториста. Під час перших спроб завести буксируванням збився кут синхронізаціі. Моторист виставив усе по міткам і завелась з першої проби. Додаю фото діагностики. Кут синхронізації колінвала і распредвала клапанів повинен бути 0,0 градусів.
    . IMG_20170121_154253[1].jpg IMG_20170121_154346[1].jpg
     
    • Подобається Подобається x 1
  17. VWDRIVER

    VWDRIVER VWMANIAC

    Авто:
    VW CADDY MAXI GTD 2012 180bhp
    0.0 може бути в 2 випадках, коли реально 0.0 , і коли за +\- 6.0...
     
  18. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Живий приклад що не можна тягати дізеля які управляються бортовим компютером. Крім того травму дістав колінвал і ремінь ГРМ. Вже розяснював --- повторюсь. Стартер при пуску дає 180-220 об. При буксирі КПП дає стартові оберти мінімум 800 1000 об.. Різниця кутових швидкостей показує у скільки раз більший удар дістає колінвал , ремінь ГРМ натяжні роліки, розапедвал... Може і витримає але є великий ризик механічних пошкоджень цього всього. Тріснуті колінвали нв 90 % є результат "тягяння" на буксирі
     
    • Подобається Подобається x 1
  19. Ігор 22

    Ігор 22 Початківець

    Авто:
    caddy 1.9TDI , 2007
    Тоді як визначити правдиві показники?
     
  20. VWDRIVER

    VWDRIVER VWMANIAC

    Авто:
    VW CADDY MAXI GTD 2012 180bhp
    осцилографом перевіряти реальні дані датчика... Але це крайній випадок... Якщо виставили все, і витрата пального на холостих на прогрітому моторі в районі 0.5л/год = значить все нормально. Але заводити з буксира - не раджу більше ніколи... ціна ремонта такого двигуна від 1000 до 1500 у.е.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)