Не заводиться Кадді 1,9 ТДІ, 2007 р.в. двигун BLS

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Ігор 22, 15 січ 2017.

  1. Ігор 22

    Ігор 22 Початківець

    Авто:
    caddy 1.9TDI , 2007
    Ви багато знаєте, а при якій температурі зовнішнього середовища чи холодного двигуна включаються свічі підігріву в кадді перед першим запуском?
     
  2. pix524

    pix524 Новачок

    Авто:
    Passat b2
    Я знаю як виставити зажиганіє ...
     
  3. pix524

    pix524 Новачок

    Авто:
    Passat b2
    Завжди...
     
  4. VWDRIVER

    VWDRIVER VWMANIAC

    Авто:
    VW CADDY MAXI GTD 2012 180bhp
    на всьому ВАГу = +5 і нижче, і тоді вмикається реле. А до того запуск відбувається від них. Згідно ELSA.
     
    • Подобається Подобається x 1
  5. VWDRIVER

    VWDRIVER VWMANIAC

    Авто:
    VW CADDY MAXI GTD 2012 180bhp
    Це дизель, а не запальничка :cools:
     
  6. Ігор 22

    Ігор 22 Початківець

    Авто:
    caddy 1.9TDI , 2007
    конкретніше....
     
  7. pix524

    pix524 Новачок

    Авто:
    Passat b2
    Я свою запальничку сам виставив... :lol::cools:
     
  8. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    При прогазовці кут повинен змінюватись, якщо на ХХ реально є 0, то буде мінятись в межах двох/трьох десятих, тобто від -0,3 до 0,3.
     
  9. Ігор 22

    Ігор 22 Початківець

    Авто:
    caddy 1.9TDI , 2007
    При прогазовці кут повинен змінюватись, якщо на ХХ реально є 0, то буде мінятись в межах двох/трьох десятих, тобто від -0,3 до 0,3.
    А Ви як прокоментуєте вище сказане?
     
  10. VWDRIVER

    VWDRIVER VWMANIAC

    Авто:
    VW CADDY MAXI GTD 2012 180bhp
    на цьому моторі він може з більшуватися на 0.5, а може й не збільшуватися.
     
  11. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Рух має бути однозначно!!!!
     
  12. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Якщо такий великий діапазон, то ремінь вже дуже розтягнутий, або не правильно натягнутий!!!
     
  13. VWDRIVER

    VWDRIVER VWMANIAC

    Авто:
    VW CADDY MAXI GTD 2012 180bhp
    Не одну сотню діагностовував - є авто, які натискаєш на акселератор і змінюється, а є - не змінюється, стабільно тримає.
    Це вже інша історія, хто і як його ставив, і як натягували. Більшість "великих профі" - ломайстери. Написав, як є.
     
  14. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Ну.... Тоді заперечувати не буду!
    Я правда сотні не бачив, але десятка три / чотири діагностував також і всі міняли кут при прогазовці.
    Але менше з тим.
    ТС запитував як переконатись що кут реально відповідає 0? Так? Тоді лишається тільки механічно змістити шестерню розпредвала на 1-1,5 мм в будь яку сторону, тоді показники синхронізації мають також змінитись в - чи +, в залежності від того в яку сторону крутили шестерню!!!.
     
  15. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    при перегазовці кут має мінятись... на це він і є кут опередження вприску. Якщо не міняється то щось не в порядку, або мірялось на прогріві. Якщо кут реально не 0 то двигун не заведеш. Один зуб на шківу то приблизно 3 град. 6 град це приблизно 2 зуба на шківу.при помилці на 2 зуба двигун не заведеться
     
    • Подобається Подобається x 1
  16. VWDRIVER

    VWDRIVER VWMANIAC

    Авто:
    VW CADDY MAXI GTD 2012 180bhp
    Так це в ідеалі... а не в ідеалі - 2 рукожопоних майстрів, похибка не велика, а датчик бачить 0.0 і все... Хоча по факту там не 0.0
     
  17. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Взагалі ми тут трохи про різні речі. Я щось не звернув уваги що це BLS. Це дуже чутливий до кута вприску. В нього помилка навіть на зуб не заведе двигун. Недавно робив такий і при натяжці ремня роліком чомусь скидувало на зуб в перед. Напевне ролік уже мав якусь степень виробітки, бо на вигляд був нормальний. Все поміняли а ролік вирішили залишити старий. Питання вирішилось тим що штучно поставив один зуб назад і при натяжці все стало на місце. Але факт що помилка на зуб не дала завести машину. Тобто все мало бути в ідеалі.
    Друге.... тут почали про синхронізацію - вона має бути нуль і може гуляти від мінуса до плюса на 0.5. А кут вприску від 2 до 4. На скриншоті що представив чоловік 1.2 при 66 град. Це не добре . При 60 град мало би бути десь коло 4, а потім при прогріві до 80 град впасти до 2. От невідомо ці скріни до ремонту чи після
     
    • Подобається Подобається x 1
  18. Ігор 22

    Ігор 22 Початківець

    Авто:
    caddy 1.9TDI , 2007
    Друге.... тут почали про синхронізацію - вона має бути нуль і може гуляти від мінуса до плюса на 0.5. А кут вприску від 2 до 4. На скриншоті що представив чоловік 1.2 при 66 град. Це не добре . При 60 град мало би бути десь коло 4, а потім при прогріві до 80 град впасти до 2. От невідомо ці скріни до ремонту чи після.

    Фото після аврального ремонту щоб завести авто і приїхати у Львів, але моторист вважає що міг травмуватись ремінь(проїхав усього 1 тис км), тому буде знімати його і перевіряти під лупою. Компютерну діагностику треба робити заново, до кого звернутись?
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)