Не заводиться!!!!

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем bodya 90, 18 гру 2009.

  1. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    Замерзання або загустіння масла напевно дуже вірогідна причина. Я принаймні точно відчуваю, як при -17 стартеру важко провертати колінвал. Заводиться з півоберта, але я майже фізично відчуваю як йому важко тих півоберта даються. Я навіть думаю, що коли буде -25, то мабуть не заведеться.

    В коробці теж масло гусне. По перше важко втикаються передачі на холодну, а по друге, коли заводишся на нейтралці, то педаль на гальмах краще притримувати бо машина трошки смикається вперед :)
     
  2. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    Краще вижимати педаль щеплення, най сі і на нейтралці, що я і роблю. Це ж не Москаль, що в нього мотор заведеться скоріше і легше, коли на нейтральній не трогати ніяких педалей
     
    • Подобається Подобається x 1
  3. Bodyn

    Bodyn Місцевий

    Авто:
    AUDI 80 Б4 2.0MI
    аналогічна фігня, на слідуючий рік вже буду навчений і буду міняти масло на зимове, а може ше й цієї зими так зроблю!
     
  4. GDM

    GDM Active Member

    Авто:
    VW Transporter T4 2.5 TDI '01 ACV 75 КВт ( 102 к.с.) DXZ Long vehicle
    В суботу стикнувся вперше в житті з замерзанням ДП. Поїхав за 15 км від дому. Через кілька годин повертався назад. Машина постояла на морозі. Температура впала нижче -20 градусів. Сів в машину, прогрів її добре і почав їхати. Проїхав десь кілометрів 3-4 і тут чую що її починає ковбасити і що далі то більше. Тяга взагалі впала. Потім взагалі глохла. Легесеньки горбок давався тяжкими муками. Їхала лише на холостому ході (700-800 об.). Так я й промучив приблизно 10 км на першій-другій передачі. Додому так і не доїхав. Залишив в батька на роботі. Дивом дивуюсь як АКБ не здох, адже я разів 30 її заводив, крутивши по 5-7 секунд. У баку було трохи звичайного ДП, потім ще доливалось 15 л. зимової. Мабуть неякісна була. Хтось в ДП якісь присадки додає в такі морози?
     
  5. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    Перед пуском двигателя желательно немного прогреть аккумулятор. Достаточно на несколько минут включить ближний свет. Это позволит избежать резкой нагрузки на батарею и продлит ее срок жизни. Также, не лишним будет выжать сцепление.
    Не крутите двигатель стартером дольше 5-10 секунд. Если машина не заводится, лучше попробовать еще раз через 15-20 секунд. Если с третей или четвертой попытки мотор не запускается, стоит попробовать другие методы.
    Самый радикальный из них - эфиры типа «Холодный старт». По заверениям производителя, если немного этого вещества впрыснуть во впускной тракт, холодный двигатель должен завестись. На практике пользоваться эфирами следует очень осторожно - «передозировка» может привести к поломке мотора.
    Если стартер с трудом проворачивает двигатель, можно попробовать «подкурить» от другого автомобиля - тобишь, подсоединиться к аккумулятору автомобиля-донора, завести его и просто подождать пока севший аккумулятор зарядится. Обычно для этого используют специальные провода с большим сечением, но если их нет, можно использовать любые другие. Однако, при использовании тонких проводов, процедура может растянуться минут на 40.
    Когда донора нет, можно снять аккумулятор и занести его в теплое помещение. Теплый аккумулятор имеет гораздо больше шансов завести автомобиль. Чтоб ускорить процесс прогрева, батарею можно поставить в тазик с теплой водой. Очень важно следить, чтоб перепад температур не был слишком резким. Если сразу поставить холодный аккумулятор в тазик с кипятком, он может треснуть.
    Если автомобиль оборудован механической коробкой передач, можно попробовать завести с буксира. Но когда на дороге лежит снег или лед, этот способ не подходит. Также стоит помнить, что при использовании такого метода возможны серьезные повреждения двигателя - чаще всего обрывается ремень ГРМ.
    «Дедушки», проездившие всю жизнь на Жигулях, рекомендуют добавить в моторное масло грамм 50 бензина. Он разжижает масло и коленвал проворачивается легче, но вряд ли этот совет актуален для двигателей, в которые залиты современные синтетические масла. Скорее всего, это плохо скажется на ресурсе двигателя.
     
    Останнє редагування: 22 гру 2009
  6. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Діди бєнзи доливали

    В кого слабі акуми (уставші від життя) - навіть не думайте того робити, а то ризикуєте не завестись в мороз
     
  7. oko

    oko Початківець

    Авто:
    Фольсваген Пасат-В4
    Зяряди акумолятор

    Зяряди акумолятор
     
  8. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    :D:D Чувак - причину вияснили. всі кричали АКБ. виявилось - прокладка:mocking::lol:
     
  9. GDM

    GDM Active Member

    Авто:
    VW Transporter T4 2.5 TDI '01 ACV 75 КВт ( 102 к.с.) DXZ Long vehicle
    не хочу таких експериментів. та й не допомогло б тоді, бо фільтр паливний замерз. по ходу там було трохи водички.
     
  10. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Фільтри забиваються не обовязково через воду - надто густа соляра. Щоб фільтр не забивався на шланг перед фільтром вішають девайс що підігріває соляру. Відносно не дорогий і практичний.
     
    • Подобається Подобається x 1

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)