Ну дивись, розкажу свою історію, правда в мене В4, хоча думаю все те саме... В'їхали мені в водійську дверку, міняв її з іншої машини і все начиння перекидав власноруч, ніякого окремого блоку комфорту в дверці не було (при цьому водійським ричажком блокувались інші ричажки-блокиратори на дверях). Але від самої ручки той роз'єм з дротами, що на фото в мене був відключений, - я його підключив, науково-дослідним методом визначив для чого це потрібно - коли у водійській дверці на довше затримати ключ у положенні закриття/відкриття - відповідно піднімалися/опускалися всі вікна. Але одного зимового дня був прікол - підходжу до машини, і аж серце стерпло, - в салоні сніг, придивляюсь - нема вікон, думаю "вибили сволочі", але прийшовши до тями роздивившись, побачив що нема осколків від скла. Відкрив машину, повимітав сніг, підняв вікна ))) і заспокоївся. Через деякий час це повторилося, зняв я ту ручку, оглянув її, на вигляд був трішки прижатий дріт в одному місці, замінив ручку і все стало на свої місця.
Дякую, друже, буду експериментувати. Але все-таки де ж шукати і що робити, щоб повернути ту функцію ричажком?
Поки що знайшов таке. Коли ричажок пасажирської дверки підняти, тоді кнопка на пульті сигналізації відкриває інші двері або закриває всі двері. Як же то може впливати на загальну ситуацію? Неясно. Хтось може допомогти, хто знає що це є? Окрім того, звісно, що може десь коротить. Може це вже компресор ЦЗ хоче спати? Але тоді ричажок будь-якої іншої дверки можна би було підняти і було б спрацьовування ЦЗ по кнопці брелка сигналізації. Але такого немає. Спрацьовує коли ричажок лише пасажирської дверки піднятий. Тоді кнопка на пульті керує ЦЗ. А в іншому випадку у 95% при натисканні тої кнопки лише чути як в блоці сигналізації клацає якесь реле на спрацьовування. Але нічого не відбувається. Дивина...
Перевірив ще раз, у мене водійський ртчажок працює як треба, чому раніше не працював - хз. ІМХО, скоріш за все що проблема у тебе в схемі підключення нової сигналки - шукай в цьому напрямку.
А якщо все-таки має бути якийсь окремий блок і його скомуніздили хлопці, які на городоцькій навпроти виїзду з вул. Патона? Мене лише цікавить зараз чи має бути блок чи ні. Як буду точно знати, що немає його бути, то буду дивитися схему підключення і вже уважно читати сервісну книжку по встановленню сигналізації. Може дійсно там зарита собака. А ще цікаво, чому це при піднятому блокираторі пасажирської дверки кнопка на сигналізації майже завжди закриває-відкриває всі блокиратори. Ось це все поки що загадка.
Не працює ц/з Хлопці, може підкажете...Я -женщіна водітєль...цим думаю все сказано... Почитала тут і з того всього зрозуміла дещо, у мене в машині також стоїть вакуумний ц/з і він взагалі "мертвий" не реагує зовсім, не жужить коли ставиш на сигналку. Сигналізація спрацьовує, а двері не блокуються. А можливо таке, що якийсь запобіжник згорів і воно через це не працює, чи десь попала волога і воно підмерзло? Чи таке неможливо? Казали попробувати зняти клеми з акумулятора - пробувала, не допомогло. Можливо хтось ще підкаже скільки коштує купити електричну сигналізацію і послуга її переставити. Буду вдячна.
Електрозамок, а не сигналізацію, але краще відремонтувати цей вакуумний Достатньо підїхати на будь-який сервіс, де займаються електрикою/сигналками, і вам там скажуть скільки це може коштувати... А промоніторивши пару таких сервісів по цінах - будете знати куди їхати
Може сигналка не включає/виключає центральний замок (ЦЗ) - відключили в неї таку опцію, як встановлювали? Якось вручну чи кнопками на брелку можна активувати ЦЗ? Ричажок водійської дверки не блокує всі двері? Коли ключем закриваєш водійські двері, спрацьовує ЦЗ чи ні - блокує всі двері чи ні? В мене, до прикладу, спеціально відключено ЦЗ при знятті з сигналізації, а зроблено трохи по іншому. А може запобіжник ЦЗ. Але тоді б ще щось не працювало, що на цьому запобіжнику сидить. Пошукайте хтось дівчині номер запобіжника. Може причина елементарна, навіщо відразу в сервіс.
Дякую за привітання з дебютом.Аплодисментів,оркестру і червоної доріжки не потрібно Хоч одна людина написала "пошукайте дівчині номер запобіжника..." Фокус з запобіжниками вже пройшла, перевірила - всі справні. Ще десь вичитала, що той ц/з міг просто тупо підмерзнути і все.То я його, як наївна кобіта, зняла і забрала відігріватися...раптом допоможе Якщо ні, то прийдеться таки їхати на сервіс...Воно все нормально працювало, ніхто нічого до нічого там не ліз, але от почалися морози і капєц...
Центральний замок забрати відігрівати додому важкувато, можна лише блок компресора і управління витягнути і відігріти хоча він таки не замерзає, принаймні в мене скоріше сам залізний замок в дверях замерзає, а не сам компресор. Самому це важко перевірити чому ЦЗ і сигналка не дружать, потрібен фахівець по сигналках і електриці, тому, вище, я радив звернутися до фахівців.
Що мужики-то мужики...я хоч і не вірно висловлююся, всерівно розуміють про що йде мова То я компресор відігрівала і таки є результат - після того він почав хоч жужати, подав ознаки життя, але таки не спрацьовує. Ще десь вичитала, що там в середині того компресора могла тріснути мембрана, чи шось таке...Мабуть таки без "спеца" тут не обійтися.
Якщо вже мова йде про такі високі матерії як мембрану, то точно пора до спеца Є тут один спец, але шукай його сама по форумі. Свого часу я наробив йому забагато рекомендацій. А тепер це відгукується мені свинячою вдячністю і небажанням доробити почате
Взаємно дядя Коля, від вас по рекомендації хіба що щурі понабігали!!! Було в мене таке - звонить там пару таваріщів з нашого клюбу і питають чи Ніквульф є, кажу поїхав - вони полегшено зітхають, і тільки тоді їдуть в гості:D А то, що з вентовськими ручками вас розвів один таваріщ, як лоха, ну то вже ваша справа, а займатись якоюсь фігньою, типу підрізка - підгонка і ще щось, то не до мене. Електрику вам я в машині зробив всю, а все інше тої теми не стосується!!! Ой, я ж забув, я тільки мерседеси і лексуси ремонтую!!!! А те що продаєте колхозне терко (чого лише передні карти варті!!!) за космічні гроші, ну то ваша особиста справа, видно його вже ніхто ремонтувати нехоче, буває. Просто вам кажуть, що то задофіга, а ви на своє вперлись, і пісец. А так як я багато чого про те терко знаю,то от вас то напрягає, бодай не сказав чого-небуть!!!
Донецький, ти теми переплутав Краще б людині допоміг з центральним замком. Хоча, в неї ж фольксваген. І людину попередь, що ти можеш машину взяти на цілий день, виставити ввечері космічний прайс, а за цей день нічого фактично не зробити з обіцяного. А загалом, звісно, ніхто не приїзжав з клієнтів до тебе і не казав, що на форумі фольксвагена про тебе NickWolf гарні рекомендації писав (не лише я, але я добряче приклався в тому). Можна подумати і вже тобі всі й повірили? Про мою машину пиши у відповідній темі, згідно правил форуму. А раз вже тут написав, то відповідаю. Карти цілком нормальні, що передні, що задні, не розумію, що ти до них причепився. Розкажи ще щось про мою машину, бо я тобі довіряв і залишав її. Правда, два рази, а не так, як ти брешеш. Нехай, до прикладу, людина, яка з тобою працювала на той час, підтвердить це. В перший раз, коли було зроблено фари і обезшумлено задню обшивку, встановлено підсилювач. Це ще було в попередньому гаражі і Донецького ще ніхто майже не знав. Він тоді був щирим душею та з добрим серцем. І другий раз, коли ти возився з ЕСП задньої дверки. Молодець, що зробив. І тими злосчасними ручками, які ти не доробив. До речі, з ручками я не людині довірився, а тобі, бо ти сказав, що ручки підходять і що ти поставиш. Ручки стоять і дуже гарно пасують, хоч чи від венто чи від ровера. Лендровера. Але не ТИ їх такими зробив, на жаль. Хоч і пообіцяв, ще й гроші взяв. Ще я приїзжав ВВ дроти міняли і фари протитуманні переставляли. Мені то переживати немає чого за машину - їздить супер. Але ось тобі за репутацію... Ти повинен бути як лікар, який таємниці хворого має тримати в секреті. І хоч хворий живий здоровий, але навіщо людям знати, що там було, головне що все зроблено. Але ти не лікар. І я б після такого на місці потенційних клієнтів тепер би задумався, ой як задумався, чи вартує до тебе їздити і довіряти тобі машину. А тим більше залишати її, щоб тебе потім цим і попрікали. Тепер чекаю дописів про мою машину, але у відповідній темі. Може я чого не знаю, що ти там ще робив цілий день в ній. Бо як пояснити, що після такого залишення в тебе машини, 20 см дроту до сигналізації від мікріка капоту щезло? Я більше нікому так не довіряв і ніде машину не залишав, окрім тебе. Розкажи розкажи, які ще сюрпризи ти там залишив. П.С. Адміни, де Ви? Тут людина тему переплутала, допоможіть їй, будь-ласка.