Невідома проблема?!

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем ENERGY, 21 кві 2009.

  1. golf2

    golf2 Active Member

    Авто:
    vw golf 2 1.6 JP diesel
    можеш просто центральний дрій на корпус дати і подивитись чи є іскра тіки не дотуляйся до кузова
    бо тр,,,не трохи током
     
  2. ENERGY

    ENERGY Місцевий

    Авто:
    Була Jetta II 1985 1,3 HK 2Е3
    Центральним дротом я вже давно перевіряв чи є іскра. Проблема глибше ніж банальне вилітання котушки.
     
  3. golf2

    golf2 Active Member

    Авто:
    vw golf 2 1.6 JP diesel
    ну і шо так є іскра чи нема
     
  4. ENERGY

    ENERGY Місцевий

    Авто:
    Була Jetta II 1985 1,3 HK 2Е3
    І напруги нема на котушці, тому іскри і не буде - поки не виясниться чому при увімкненні замка запалювання напруга не подається на контакти котушки запалювання.
     
  5. golf2

    golf2 Active Member

    Авто:
    vw golf 2 1.6 JP diesel
    ну а коли стартером крутиш то напруга не появляється?
     
  6. ENERGY

    ENERGY Місцевий

    Авто:
    Була Jetta II 1985 1,3 HK 2Е3
    Ні при яких обставинах на даний момент напруги на котушці нема. Пороздруковував схеми іду сьогодні знову з тою байдою махатися.
     
  7. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Може тобі під"їхати шось допомогти??
     
  8. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    Подивись чи проскакує іскра на центр. дроті в самий момент ввімкнення запалювання і ше попробуй банально завести машину "з толкача". Ящо заведеться, в момент вівімкнення є напруга, а потім немає - міняй контактну групу.
     
  9. ENERGY

    ENERGY Місцевий

    Авто:
    Була Jetta II 1985 1,3 HK 2Е3
    Проблему частково ідентифікували. На котушку не приходила напруга від шини 15. На цій шині повинна бути напруга +12в коли замок запалювання увімкнений. Перевіривши замок запалювання і сигналку, побачив, що вони пропускають напругу, а от далі вона не йде. Щось коротить. Тому дали напругу на котушку запалювання напряму через опір одразу після контакту сигналки, таким чином обійшли ділянку, яка коротить. Правда зявилося декілька недоліків з панелю приладів:
    1) при увімкненому габариті, без запалювання горить лампа сигналізації масла,
    2) при увімкненому запалюванні і габаритах ВИМИКАЄТЬСЯ підсвітка спідометра і годинника,
    3) сигналізація дального працює навпаки, тобто світиться синя лампочка при ближньому,
    4)не працює в задній фарі задній хід.
    Знаю, що колхоз і небезпечно їздити, але пару днів прийдеться помучитись. Далі буду проводку дивитися докладніше.
    Не відмовлюсь від порад що робити далі.
    Дякую за пропозицію - пізно побачив. :)
     
    Останнє редагування: 22 кві 2009
  10. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    Судячи з наслідків, напругу ви дали не тільки на котушку запалювання, а і на інші виходи, через що і почалась світомузика. Чи це сталось через то, шо ви замкнули зайві виходи, чи через те, що десь коротить - невідомо. Я б дзвонив всі виходи з приборки/замка запалювання, а на котушку дав + з того вихода замка запалюв., звідки він має іти по схемі, просто новим дротом (щоб обійти той, який перебитий/коротить), а старий відключив би зовсім.
     
  11. ENERGY

    ENERGY Місцевий

    Авто:
    Була Jetta II 1985 1,3 HK 2Е3
    Саме так і зроблено, правда старий не відключений від шини 15, але вона зараз без напруги.
    Дали тільки на котушку одразу після замку запалювання і сигналки.
     
  12. ENERGY

    ENERGY Місцевий

    Авто:
    Була Jetta II 1985 1,3 HK 2Е3
    Нарешті роздобув всі схеми і головне знайшовся час на вирішення проблеми описаної вище. "Світломузика" з не правильним світінням датчиків закінчилась ще місяць тому сама по собі. Але досі напруга чомусь не доходила на 15 шину. Грішив на якийсь перебитий дріт біля панелі релюшок. А як виявилось все банальніше - чомусь сигналка звар"ювала і замість того щоб обезточувати цю 15 шину при взломі машини і спрацюванні захисту від угону - вона її постійно робила обезструмленою. Напевно буду сигналку по гарантії міняти. Дивно - я це коло і раніше перевіряв, але такої банальної і очевидної причини не помітив.
    Нарешті закінчилися моя їзда з лампочкою під капотом включеної замість дроту з опором :yahoo:
    P.S. тему думаю варто перенести в розділ "електрика"
     
    Останнє редагування: 17 чер 2009
  13. ElectricMH

    ElectricMH Початківець

    Авто:
    golf2MH дв+кпп=poloABD
    Т4 ААС 92р
    шось серйозно замкнуло, попробуй відключити розєм від комутатора і подай + від акумулятора ше раз, якщо далі буде грітися дріт, то замикання в проводці клеми 15на корпус
     
  14. ElectricMH

    ElectricMH Початківець

    Авто:
    golf2MH дв+кпп=poloABD
    Т4 ААС 92р
    упс. спізнився з дописом
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)