Невідомий стукіт в Пассат Б3

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем nzi, 10 січ 2011.

  1. Nick Wolf

    Nick Wolf Місцевий

    Авто:
    VW Passat 1.8GL
    Клубна карта:
    000015
    Це не стукіт, це вібрація і то дуже дрібна. Зараз лише є рівно на 70 км/год (не розумію чому), і починаючи від 110 км/год і десь далі, більше 120-130 не розганяв, але вібрація стабільно слабенька (така, що годинник на руці хоч і не трясеться, але дзеленчить легенько, і антена на приймач внутрішня вусиками також дзеленчить по склі). Розібрались з опорними пішипниками, вібрація зменшилась на порядок. Але поки є ось на цих швидкостях. До того була при будь-якому розгоні більше 40-50 км/год і на швидкостях вище 80 км/год. Ще в планах дивитися чи міняти шруси внутрішні/зовнішні, але це дороге задоволення.

    Дивитися що за піввісь - так хто визначить, чи це моя рідна, не знаю. Шукати балансир, якщо майстри по АКПП кажуть, що не мав бути, і сліду на піввісі ніякого немає від нього якби він був також ще та проблема. Ну і карданчики замінити (вал з карданчиками верхній і нижній) на рульовій колонці, може це все від цього росте, бо на брущатці я відчуваю, що він поганий вже. Ось така проблема
     
  2. XFox

    XFox Місцевий

    Авто:
    Skoda Superb 1.9 2005 / NS Haritage x/ Magna XFox Edition
    Відносно півосі, в мене всьо просто, шліци з одного боку були нарізані болгаркою ))) То мене дууууже здивувало... такий колхоз аццкий
     
  3. Nick Wolf

    Nick Wolf Місцевий

    Авто:
    VW Passat 1.8GL
    Клубна карта:
    000015
    Йой йой...

    Хто може допомогти визначити, чи потрібно на піввісь до моєї машини балансир? Параметри у підписі, двигун ABS, АКПП 096.
     
  4. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Балансир - це центрувальна вага, щоб півісь не не розбивала підшибники і ставиться вона виробником. Якщо на твоїй півосі немає балансира то значить вона була "рівна" з заводу і балансира не потребувала.
    Може бути друга ситуація - що піввісь розбалансувалась в процесі експлуатації (в основному із за ДТП, або сильних ударів колесом в яму, бардюр, або щось такого подібного), то тоді треба знімати на провірку на токарний станок.
     
  5. Nick Wolf

    Nick Wolf Місцевий

    Авто:
    VW Passat 1.8GL
    Клубна карта:
    000015
    Щось я думаю, що це після ремонту АКПП, бо до того такого не було, а після почалося, причому зліва навіть було набагато сильніше, поки не замінили опорні підшипники, тому я не чув що справа вібрує. Тепер зліва все добре, але стало відчутно вібрацію справа, хоч і не таку сильну, як було зліва до заміни опорних підшипників. Не хочеться влітати в заміну внутрішніх та зовнішніх шрусів, але інших варіантів не бачу, щоб цю хворобу остаточно вилікувати. Але як це пов'язано з АКПП, поки що мені невідомо. Місце на правій півосі де сальник, трохи вже має канавку. Може через це бути така вібрація, що поставився новий сальник і він щось додав зайве до роботи півосі, зокрема таку вібрацію?

    Вже точно можу визначати швидкість їзди по вібрації без спідометра. Перша вібрація рівно на 70 км/год, потім відразу щезає, друга - від 115 км/год і вже не збільшується, але й не щезає зі зростанням швидкості. Всі тести проводив на рівній дорозі. Але це все не радує.

    І питання - як визначити чи був чи має бути балансир на правій півосі?
     
  6. XFox

    XFox Місцевий

    Авто:
    Skoda Superb 1.9 2005 / NS Haritage x/ Magna XFox Edition
    Нєєєєєєєєєєєє, скільки там того сальника )))
     
  7. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    А колеса провіряв на балансування
     
  8. Nick Wolf

    Nick Wolf Місцевий

    Авто:
    VW Passat 1.8GL
    Клубна карта:
    000015
    Коли перевзуваю щовесни та щоосені. Вібрація була відразу після балансування, тобто була і є. Доріг гарних та рівних менше, чим того балансування, а коли вже є гарна дорога, тоді відчуваю вібрацію.
     
  9. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Треба подумати як то визначити.
     
  10. Nick Wolf

    Nick Wolf Місцевий

    Авто:
    VW Passat 1.8GL
    Клубна карта:
    000015
    Специ по АКПП сказали, що до АКПП це точно ніякого відношення не має. Але почалося воно після ремонту АКПП. Тоді залишаються варіанти від дешевого - чи мав бути балансир. Не захотіли допомогти проконсультувати ті, які ремонтують АКПП. Правда майстер, що робив мою АКПП, сказав, що в моїй не було, а в інших як яка модель. Саме за мою модель чи має бути балансир питання відкрите. І до дорожчого - починати заміну - від шрусів до піввісі. Чи є якісь ще ідеї?
     
  11. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Микола я вже тобі казав що балансир на півосі це центровка самої осі на заводі виробнику під час зборки. Якщо в тебе не було балансира значить вісь була відцентрована без балансира.... тобто була рівна і не потребувала балансуючої ваги. Ти ж АКПП не міняв, а ремонтував... значить все залишилось як було на заводі встановлено, хіба під час ремонту тобі помилково присобачили другу піввісь, якщо таке можливо було, а може стоїть рідна. Припускаєм що внутрішній шрус і вся решта внутрішня трахамудія в АКПП закріпленні правильно то тоді варіант провірки би був простий. Тре придумати приспособу з крейдою на кінці закріпити з низу машини... підняти колесо і дати газу, а крейда нам покаже чи піввісь гуляє чи ні. Замість крейди можна мікрометр - але це вже складніше. Тре думати...... Можна ще простіше поміняти вісь на другу і поїздити і подивитись що буде. Бо щось в мене таке відчуття що варіант з піввісю це 50/50 що це щось інше.
     
  12. Роман paster

    Роман paster Новачок

    Авто:
    golf 4
    при нажиманні педалі газу дзвін пропадає) які висновки?був в майстра в Солонці сказав що або коробка або граната..стукіт похожий на барабан.дякую )
     
    Останнє редагування: 27 гру 2014
  13. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    [​IMG]
     
    • Подобається Подобається x 1

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)