В цю ціну можна пошукати ауді 200/100/80 кваттро з блокуванням, як на мене найкращий варіант буде для твоїх потреб ( знаю що кажу, бо була в мене audi 100 c3 quattro в універсалі, ні разу не було проблем з тим, що десь застряг чи забуксував, всюдихід ще той і кліренс непоганий в неї по дефолту). Якщо є бажання місити болото по лісі то тоді тільки щось з великим кліренсом і з пониженими.
Ця, як мінімум, чьотка тим шо це ше доперехідна і в неї є блокування міжосьового диференціалу і заднього диференціалу. Але в тих вже стоїть торсен який сам перекидує момент до 70/30%. Але не блокується. Вважай на то шо в 2.2Т мех вприск. Мозок може винести. Один бензонансос коштує мільйон))))
70Євро?? То ти шось загнув... Pierburg коштує зараз майже 4000грн. Криві руки чи не криві, але мех. вприск виносить мозок куда частіше ...
Не знаю як Пассат Б2 і на скільки часті його візити на СТО, але на НИВІ 89 року, без всяких доробок, без особливих коліс, в таких місцях катався, що думаю навряд чи таке зробить пассат. Понижена передача - це просто агонь. Вкл і повзеш собі куда завгодно...
якось дам проїхатись на пасаті і зрозумієш що пониженої йому не потрібно ) він по сільські місцевості спокійно їде на 3-і передачі при 1000 об. швидкість десь 15-20 , точно незнаю бо спідометр навіть не піднімається , а максималка на 3-і 120 км.год. так що 1-а там зразу як понижена іде...
впевнений що так ,хоча досвіду такого нема !) ососисто пробував під таку їхати без заднього приводу і без блокувань , то невиїжджає (
незнаю хто як но я не дав би 9к за рено, ще й кенго ,пофіг що воно повнопривідне. вибирати радив би між вв і ауді... ауді досить дешево стоять на продажі і в гарному стані є з вв складніше бо їх мало і стан поганенький
Ця така нічого, але якщо будеш дивитися серйозно на ауді 100 с3 з 2,2Т мотором, то дивися щоб мотор був не вбитий, там турбіна звісно дуже живуча, але якщо нею їздив якийсь гонщик і не слідкував за нею, то і її можна вбити. Ще один недолік турбо версії це те що в неї підсилення тормозів є гідравлічне і та система вже стара і часто тормоза можуть ставати дубовими в процесі їзди, а реанімація цієї системи дуже дорога. Ідеальний варіант знайти машину вже з заміненою гідравлічною системою на вакуумну від ауді А8. Тому варто звернути увагу при пошуку на ці два фактори: тормоза і турбіна.
Не розумію навіщо на дачу повний привід. Я би просто докупив комплект ланцюгів, якщо у році є 1-2 дні, коли туди важко заїхати. Робити навпаки - їздити рік і платити за додатковий бензин, який постійно крутить складну трансмісію і за додаткові запчастини (4х4 машини завжди важчі, мають складнішу кпп, роздатку, кардани, підвіску, електроніку, масла ітд) і використовувати всю цю механіку 1 день в році як мінімум нелогічно.