Два заїзди і два мають крутий підйом тому поки розмірковую що з тим робити якщо буде така зима як позаминулого року там було не 2 дні снігу. Тай взагалі не впевнений що там будуть добре чистити дорогу. А виїжджати треба буде).
Ну якщо ж таки є рішення стати оффроудером то мінуси в порівнянні цих двох машинах будуть такими: Пассат: Основний мінус це довга база, і звіси машини, більше шансів застрягнути на сильно горбатій дорозі. А точніше поза нею. Ще один мінус це кліренс, але якщо снігу нападає півметра то чи кліренс має 20 чи 25 см, буде рівно вшистко єдно, пасат сяде на пузо, Нива на міст. Нива: Основний мінус - вона дуже часто ламається, це практично жигулі-копійка в іншому кузові, в середньому кожні 200 км новий сюрприз. Прохідність теж може розчарувати, у ниві немає блокування диференціалу як Б-2, тобто на слизькому гребуть тільки 2 колеса, які би шильдіки не чіпляли на заводі. Причому закон підлості - завжди гребуть ті 2, які стоять на слизькішому покритті, а ті, які стоять на твердому, сухому, халтурять. Ще один мінус Ниви - вищий центр ваги, що на слизькому означає швидший і менш контрольований знос, довший гальмівний шлях, більш страшно агресивно маневрувати в разі чогось. Щодо Ауді, там все таке ж я в Пассаті в плані прохідності, практично 1 до 1. Рено цікава ідея, але я не знайшов за 5000 повнопривідних Кенгу у доброму стані, боюся, це буде дорожче задоволення ніж перелічені машини.
в пасаті постійний повний привід , якщо немає блокувань диференціалів тоді навіщо ось цей ричажок з 3ома положеннями ?
Орест забув додати, що знайти хороший пасат б2 набагато важче ніж Ауді, і запчастин думаю теж (думаю кузовні в основному), і плюс Ауді буде більш комфортнішою за пассат це 100 процентів (класи різні, я про 100-ку, а не 80-ку), і при тому, що ціни на них нормальні, для наших реалій і запчастин валом. Плюс по 100-ці можу сказати, що ходова там дуже сильна і кузов теж, головне не брати рестайлінгову 1990 року з дутими крилами (звісно якщо не хочеш мати щось в обмеженій серії), бо кузовні запчастини там дуже дорогі (знаю бо в мене така була, переднє крило одне замість 40 доларів коштувало б/у 140, а нового взагалі немає в випуску). Ось так. Якщо би ще щось цікавило по ауді 100 с3 2.2 turbo quattro 1990 р. можеш звертатися, вона в мене була 3 роки (тож трохи встиг її вивчити).
Ну я не спец, але знайти в хорошому стані машину 1990 року, на мою скромну думку, взагалі важко, не залежно від марки. Але якщо @Shpuganich виходить з бюджету то, мабуть, сам час його назвати. Важко погодитись, в цих двох машинах близька вага, розмір коліс, тип і налаштування підвіски, колісна база, посадка, подібні сідушки. Я не впевнений, що є щось таке, щоби так сильно відрізняло комфорт цих двох машин, хоч і не виключаю що чогось не знаю.
Якщо порівнювати Ауді 100 С3 до рестайлінгу (тобто до 1987-88 року) то так погоджуюся, вони з пасатом Б2 майже ідентичні. Але я говорю про Ауді 100 С3 від 1987-88 і до 1990 року (перехідна), тут вже зовсім інша машина, ходова інша (тут вже стоїть кваттро 2 версії), на відміну від ходової в пасаті Б2 (стоїть кваттро 1, так як було в Ауді 100 С3 до рестайлінгу). Якщо говорити в цілому то в рестайлінговій сотці, ходова і салон майже ідентичний до ауді 100 С4/А6 до 1995 року, тобто комфорту набагато більше. Знайти хорошу машину завжди важко, але якщо подивитися навіть ту саму авторіа чи просто на дорозі Ауді 100 С3 валом, а от пассатів б2 на багато менше, отже знайти живу ауді набагато легше і більше шансів ніж пассат. ІМХО
якщо дивитись авторіа там тільки два пасати синхро ) той чорний що я кидав ссилку і сірий в києві за 4000 $ в дуже страшному стані ...... і все !)))
В2 звісно непоганий аппарат, але він вже старий та потребує багато вкладень. Для дачного варіанту ідеально підійде Нива мені здаеється. Як раз на http://avtobazar.ua/avto/vaz/ дивлюсь, що можна її придбати за невелику сумму і іздити з дачі на роботу в будь-яку погоду. Головне поставити нормальну гуму для грязі та хоча б на один міст блок міжколісного дифференціалу. Тоді Вам цієї машини вистачить на довгі роки!