Новая почта иногда лажает, это так. но шины доставили без проблем, за что и стоит поблагодарить ребят из 15 отделения в Киеве и ребят на Городецкой.
Проколи бувають, ту ж саму посилку так само цінили з розбіжністю в 15-20 грн. Ну але загалом я ними дуже задоволений, досі прийняв/переслав десь понад 200 вантажів найрізніших габаритів і розмірів, в принципі якогось глобального проколу, втрати чи пошкодження вантажу наразі не було.
Помітив, що ціни піднімаються лише на проблемний вантаж (брудний, ніжний і негабаритний) а так ніби все по старому, щотижня відсилаю-отримую.
З точки зору ведення бізнесу - це логічно, бо більше ресурсів витрачається на доставку саме таких вантажів. І у випадку форс-мажорів, також клопотів найбільше з такими товарами
Поділюсь своїм ФЕ Перше ФЕ в п"ятницю відправли запчастину з Вінниці в Луцьк. Мало би приїхати в суботу в обід. Ціна запачастини 100 грн. Про те що потрібне обриштування на новій пошті сказати забули. В пятницю зробити обриштування невстигли, доробили в суботу, але в суботу вантаж не виїжжае, і в неділю не виїжжає, приїхав аж в ввівторок. Ціна обриштування 100 грн, доставка обриштування (вантаж легкий и плоский) ще 60. Автобус простояв три лишніх дні, в день автобус несе 500 грн і здати за маршрут (виїхав чи ні) треба 150 грн. Нова пошта опустила господаря автобуса на 2000 грн, я три дні неміг загнати в бокс ніякий автобус, тому що хтось забув сказати про обриштування, і взагалі, чому я неможу відправити вантаж без обриштування на свій страх і ризик? Чому в інших відправників достатньо приклеїти лейби "крихке" або червоним скочем помітити? Друге ФЕ Відправили посилку на 3 місця, одне приїхало, двох нема. ДЕ? незнаємо. Незнали вони два дні, годували "завтраками" потелефону, поки мені не набридло і я пішов сваритись, вантаж був застрахований на 6000 гривень, поки не гавкнув щоб гроші за загублений вантаж вертали, ніхто нечухався. Виявилось що два місця поїхали в дніпропетровськ. Третє ФЕ Будете відправляти щось важке або габаритне -порівняйте ціни, часом між іншими перевізниками і новою поштою різниця в 2 рази. Четверте ФЕ Якось був свідком як на одному з допоміжних вітділень забирали вантажі в основне вітділення. Пакунки літали, вибачте, як срані віники. Крихке, не крихке, брясь на землю, явно габаритні і важкі речі клались на замотані в целофан пакунки, у робітника навіть думки невиникло що там можна щось роздушити. На моє зауваження співробітник нової пошти ніяк невідреагував, типу, собака лає, караван іде.
Скористався послугами Нової пошти. Відправили норм, отримала людина вчасно. Лише гроші за товар поверталися зо три дні. Таке враження, що вони і гроші відправляють своїм ходом. Та ще й за це платиться 13 грн. + 2% від суми.
мали з Луцька відправити кермову рейку на Львів (машина висіла на підйомнику) замість на Львів відправили на Ужгород.Довго виясняли як таке може бути,вже точно не памятаю вроді пройшло чотири дні поки я забрав рейку,ще й просив щоб не відправляли на інший склад у Львові.Думаю за такий прокол мали б самі зателефонувати, повідомити і привезти до клієнта,а їм пох.
Судячи з того, як розрісся склад на Угорській, то, мабуть, клієнтів вистачає і навіть більше, і тому так. Дивно, як могли місто переплутати. Хоча все залежить від зарплат конкретному дяді Васі. Якщо йому не доплачують, а роботи багато, то все можливе. І дійсно, якщо була помилка їх, вони ж і мали все виправити в найкоротший час.
Від мене мінус Новій пошті, вчора мій планшет віддали однофамільцю.... і СМС йому відправили на зовсім інший № телефона. А мені сказали, що ПОПРОСИЛИ його повернути і він віддасть за дня 2. Почали спихати на відправника, що він не вписав мобільний (хоча без нього не приймають товар). Чекаю від них реакції, але напевно сьогодні піду заяву писати, бо все наразі на словах.
Скоріше за все,таки вина відправника.Він повинен був чітко сказати номер і прізвище та ім"я отримувача.Напевне сказав тільки прізвище,а в них по базі виявився твій однофамілець,тому прийшла смс йому.Хоча однофамілець засранець ще той,хотів тишком-нишком нажити планшет...
мене запевняє що всі мої дані внесено, мотивує що без телефона не прийнялиб. Попросив його скан квитанції на відправлення, але ще не скинув.
Успіхів вам в поверненні планшета, але навряд чи шось вдастся зробити. Відправник, скоріш за все, назвав ваше ім’я, у відділенні підтягнуло данні іншої особи і на нього була оформлена доставка. Тому смс прийшло йому і товар віддали йому. В даному випадку це вина відправника. Напевне тому і не відсилає скан квитанції.
А який шанс, що в квитанції все ОК заповнено (мій телефон) а переплутали на відділені? Чи СМС інформування у автоматичному режимі?
В автоматичному. Ще варіант мучити продавця. Хай він сам вирішує цю проблему. Можна ще на нього надавити через торгову площадку, де відбулася операція продажу (напр Аукро).
Ціна за доставку несподівано виросла з 331 грн (згідно з калькулятором на сайті нової пошти) до 475 грн. Нарахували, як пояснювали, за палету, за «послугу??? палетування» , етс. Відмовитися було не можна – за товар оплачено. Якби міг таке припустити, поїхав би власним авто – 75 км * 2 кінця * 2грн/км (майже таксі) = 300 грн. На ринку достатньо фірм експрес-доставки, що працюють набагато дешевше. Гугліть…
Скраб, винен відправник, при відправленні робітники нової пошти просять перевірити данні в квитанції, відправник недбало віднісся до цього питання і номер телефону не перевіряв, якщо взагалі щось перевірив, тому і смс прийшла не тобі. Зайди в відділ захисту прав споживачів, порадся з ними