Нове Пальне Е-95-S

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Васьок або ZiK, 21 чер 2013.

  1. VovaVirus

    VovaVirus Active Member

    Авто:
    Seat Cordoba 1,6 98р
    Клубна карта:
    70
    Ітак проїхав десь 100л на горілочці.
    Враження:
    - Двигун працює мягко, детонації ніяк не зміг добитися. На 95му від АНП це вдавалося.
    - Пре шо танк на ньому. Їздив на Закарпаття в Рівне та по Львову. Відчуття кращі ніж від Мустанг 95 від ВОГ на якому їздив до цього в 99%. На 4-й йшов на перевал і з розгоном.
    - Свічки після 100л ідеальні. Фото попоробую приєднати.
    - Заводиться мягко і плавно. Лише раз чи два відчув шо це зайняло довше ніж на Мустангу. Нема ривка при заведенні.

    З негативу:
    - Десь мабуть на 0.5л більше бере. Не можу чітко сказати. Але враховуючи що бензина краща від ВОГ Мустанг по 12.3грн то це єрунда. Мабуть за рахунок того що бере більше то й дурі більше.

    Верикт:
    Їжджу і буду їзитидити.:bye2:
    - [​IMG]
     
  2. Arbalet

    Arbalet Початківець

    Авто:
    VW
    А хтось може підказати, по якому документу виготовляють те паливо? ДСТУ або, тим паче, ГОСТУ я не знайшов. Таким чином це, мабуть, ТУ. ТУ розробляються самим виробником. Чи є методики перевірки такого палива? Чи є це нафтопродуктом? Розкажіть, якщо хто знає.
     
  3. Адріан

    Адріан Місцевий

    Авто:
    VW Bora BFQ 2005
  4. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Вобщем висновок такий
     
  5. VovaVirus

    VovaVirus Active Member

    Авто:
    Seat Cordoba 1,6 98р
    Клубна карта:
    70
    Вони б ше на танку перевіряли.

    Читав і не тільки цю статтю. Лише виклав свої спостереження в яких повністю впевнений. Заставити мене спригнути з Мустанга справа не легка, занадто велика різниця на мому моторі між ним і звичайним 95м. Їздив і на білоруському, всерівно не рівня Мустангу.

    Маю купу тех освіт, памятаю хімію та фізику, маю початкову освіту механіка, зібрав власноруч 2 машини так шо повністю довіряю своїй голові та спостереженням.:scratch_one-s_head:
    Час покаже :P. Виїжджу ше трохи та знову перевірю свічки.
     
    Останнє редагування: 3 вер 2013
  6. teratino

    teratino Початківець

    Авто:
    Jetta coupe
    Джета 1.8 карб
    залив один раз на 100 грн бло все добре і другий раз на 200грн почала погано заводитись і холостий сильно пригав і після того залив 200 грн 5 на окко зразу все пройшло
     
  7. Nick Wolf

    Nick Wolf Місцевий

    Авто:
    VW Passat 1.8GL
    Клубна карта:
    000015
    Не маю нічого ні "проти", ні "за" той бензин - не пробував. Лише цікавить, де гарантія, що ти не зацікавлений в продажу/рекламі цього "супер" бензину? :)
     
  8. memline

    memline Active Member

    Авто:
    Гольф 2 1.3 1987(був),Mercedes-Benz Vito 108 CDI
    А де Ви тут якусь агітацію чи рекламу побачили???Людина попробувала і їй підійшло,а от чи їздити на цьому чудо-паливі,чи ні,вирішувати кожному особисто.
     
  9. Nick Wolf

    Nick Wolf Місцевий

    Авто:
    VW Passat 1.8GL
    Клубна карта:
    000015
    Людина так хвалить, що хочеться самому спробувати. Але йдуть і негативні відгуки. Тому хочеться знати де правда прихована :)
     
  10. Shpuganich

    Shpuganich Місцевий

    Авто:
    Volkswagen Golf2 1.8 PB AUG GTI 89 р.в.
    То просто п.Микола він такий всюди монстрів бачить які хочуть його кинути)))).
     
    • Подобається Подобається x 1
  11. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    А првда в моторах - не всім це підходить.
     
  12. VovaVirus

    VovaVirus Active Member

    Авто:
    Seat Cordoba 1,6 98р
    Клубна карта:
    70
    Я рекламний агент:rofl: Я всього трохи грін піснутий :D

    Добавлю що я думаю :girl_angel: про заливання цього палива на карбюраторні машини.
    Карбюратор не має лямбда зонда щоб збільшити подачу палива як це робить інжектор. Інжектор занюхавши що на виході забагато кисню (в спирті він є в молекулах і заодно це паливо його менше палить) то й збагачує суміш щоб на виході досягти тих же показників що він налаштований нюхати після бензини. Звідси й більше споживання а тому й хороші тягові показники в моєї машини.
    Карбюратор ж відмірює строгу кількість палива відносно положення заслонки, а оскільки це паливо має меншу енергію вибуху (здається так воно звучить) то й тяга пропадає.
    З іншого боку, якшо лямбда зонд давно мертвий на машині або там стоїть його емулятор то й інжекторна машине не захоче нормально їхати.
    З йього рроблю висновок шо компутер в моїй машині працює на 100% добре.

    Десь в інеті теж читав що воно лише для інжекторів. Перед тим як його пробувати теж читав всякої єрунди а потім подивився формули, подумав і залив.
     
  13. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Насмішив трохи. Чув де дзвін та не знає де він.
    Лямбда не збільшує кількість палива, а регулює... лямбда часом дає сигнал бортовому компютеру збільшити кількість а часом дає сигнал зменьшити. Сама лямбда впливає на якість горючої суміші в районі 15-20%. На деяких БМВшних двигунах що є лямбда що немає працюють однаково. На VW лямда трохи більше впливає. Якраз кисень "нюхає" лямбда а не інжектор. Інжектор - це форсунка - виконавчий механізм а не управляючий.
    Любий вприск можна накрутити на збагачену суміш і машина дістане більшу тягу... причому це не дуже залежить від марки бензини. Можна на 92 накрутити так що їхати буде краще ніж на 98, але і розхід піде догори.
    взагалі я щось не зрозумів що це за бензин - з кукурудзи з нафти чи з добавками спірту. якщо це з добавками спирту то тут не так все просто.... спирт не змішується з бензином плюс спирт стягує воду і як воно поведеться в циліндрах буде видно з часом, але точно не буде так як від звичайної бензини
     
  14. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Здається, VovaVirus якраз правильн овсе написав. Ви щось сам не правильно прочитали)))
    Пропан-бутан рішає)
     
  15. Nick Wolf

    Nick Wolf Місцевий

    Авто:
    VW Passat 1.8GL
    Клубна карта:
    000015
    Може і рішає. А мужика он на заправці розрішило повністю... Разом з машиною... В бак півлітру? Та нівжисть :)
     
  16. Nick Wolf

    Nick Wolf Місцевий

    Авто:
    VW Passat 1.8GL
    Клубна карта:
    000015
    Злий ти якийсь, як я бачу. Київстару переївся чи що
     
  17. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    якщо здається то треба хреститись....))))) вчи вчи одні двійки......
     
  18. VovaVirus

    VovaVirus Active Member

    Авто:
    Seat Cordoba 1,6 98р
    Клубна карта:
    70
    Не в образу але не вважайте усіх ідіотами.:ireful1: Не буду ж я писати що лямбда дає сигнал компютеру скачкоподібної форми, компютер оцифровує його в двійковий код. Далі бере до уваги положення форсунки або оцифровує напругу давача витрати повітря і ще всякі інші показники. На основі цього, за суперсекретним алгоритмом вираховує час відкриття форсунки. Чим і регулює кількість подачі палива.

    ямбда часом дає сигнал бортовому компютеру збільшити кількість а часом дає сигнал зменьшити. - Не зовсім вірно, вона завжди дає сигнал про рівень кисню.

    спирт стягує воду - і виходить горілочка. Мотори теж випити хочуть.:mocking:

    ПС. Машина успішно проковтнула наступні 100л. :gamer: Їздив у Київ, пока свічок не дивився.
    В мене щодо цієї горілочки є лише один сумнів. З якою бензиною його мішають і зовсім до лампочки з чого його роблять. Надіюсь мотор не має язика і не пробує його на смак.:D
    Тому й дивлюся на свічки. По них дуже видно присадки БАСФ які використовують на АНП і Укрнафті щоб солярку зробити 95м ЕНЕРЖІ. Вони осідають червоним нальотом на ізоляторі свчки як накип у чайнику. Так само ця фігня осідає на всьому в циліндрі і клапанах, що здоровя їм не добавляє. Цей накип з часом починає пропускати через себе іскру. Це видно по павутинці на ізоляторі. Там де іскра бігає по ізолятору час від часу утворюється видима доріжка.
    Тому з часом перейшов на 95й Мустанг і ніяких 95 ЕНЕРЖІ. Після Мустанг свічки майже не покриваються нічим.
     
  19. Олег М.

    Олег М. Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 16V GTX 1991, VW Scirocco mk1 1979 16V, VW Colf-1 Cabrio 1989, VW Golf Country 16V, VW Scirocco GTE mk1
    Клубна карта:
    000001
    Хочете економити бабло?
    - ставте газ!
    І не шукайте в сраці меду!
     
  20. KIT

    KIT Аксакал

    Авто:
    ВАЗ 21013
    Клубна карта:
    0011
    от, довго у всіх розпитував що то за е95с, щоб знати чи варто лити його у свою машину. довго всі крутили носом, мол "та ми поняття не маємо шо то таке" і поїхав я до батька в гості і шо ви думаєте ? той на лачетті вже третю тисячу км доїжжає на цьому пальному.

    з того що взнав від нього:
    -розхід більший, але навіть не на літр
    -машина заводиться норммально (я особисто взагалі різниці не відчув)
    -тяга менша (не набагато, але шпроньки після 3 тисяч на тахометрі має менше)
    -загалом получається дешевше.

    ось, стосовно тяги слідкую за вашими дописами з лямбдою. є в тих дописах логіка, але чому тоді лачетті будучи повним інжектором збільшує кількість подачі (розхід же більший?), а шпроньки не має тої самої ?
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)