Вау!!! Тута таку дискусію розвели, та ще й без мене!!! Скажу коротко, новий сірко мені спочатку не дуже сподобався, а зараз все більше закохуюсь в нього по багатьох параметрах. Гадаю прийде час і розставить всі крапки над "і". І вся критика вельмишановного паньства в плані дизайну це все, вибачте - чипуха. Спілкувався про цю машину зі своїм племінником Богданом (один з ведучих "Ало Гараж"), котрий реально проводив тест-драйв цієї машини у Чехії, правда з двигуном 1.4. (Повірте, хлопчина протест-драйвив не одну сотню нових і не нових авто, і через його конюшню пройшло чимало марок - Субару, Мазератті, Форд, Ауді, Фольц ...) Після дискусії я ще більше захотів новий Скірокко! Пишу з його слів кілька аргументів. 1) Салон і загалом машина дуже якісна 2) Зовнішній і внутрішній Дизайн зроблений в стилі сучасних тенденцій (особливо задні арки, нахил заднього вікна (спори купе - не купе теж чипуха, є дизайн! така задумка дизайну, а концепти - це щоб заплутати конкурентів) та передній фартух), це ми замилили свої очі класикою і стали консерваторами, ніяк не можемо натішитися стилем 80-х, Адже за вікном 21 століття! На початку 80-х Scirocco MK2 теж публіка неоднозначно сприйняла. 3) Двигуна 1,4 маловато, краще зекономити на непотрібних опціях і купити з двигом 2.0 4) Кому мало місця в цій машині - купуйте Golf GTi і не страдайте фігньою! 5) По ціні/якість - конкурентів нема, покищо. крапка. дискусії не підлягає по означенню Особисто я набираюсь терпіння на кілька років, щоб купити б/у . Скірокко з салону за такі гроші не для мене. Хто ще готовий признатися?
Фольцвагени дуже повільно дешевшають, багато років доведеться терпіти Ліпше відразу бери з салону. І ще. Те, що ми критикуємо нового сірка, не означає, що це погана машина. Просто це - СКІРОККО, а отже до нього заздалегідь завищені очікування, сподівання і вимоги. І він, нажаль, цих очікувань не виправдав
Завжди думав, що купе - то машину класу седан(обов*язково з багажником, а не лядою), але кількість дверей - 2. Що сірко МК1, МК2, МК3, що 2-х дверний Гольф - то все хетчбеки. Чи я помиляюсь? А новий сірко приваблює тільки одноковою назвою - Сірко МК3! Доречі були плани назвати Коррадо, але все таки Сірко!
Так, помиляєшся. Купе - це не обовязково 2-дверний седан із окремим багажником. Багажник може бути і лядою , взяти хоча б ТТ Чи Селіку
Народ у нас на сайте(если я не ошибаюсь) то был где-то ролик тест-драйва ЗЕЛЁНОГО Сирки!И я сейчас не могу вспомнить где он!Может кто-то знает где находится это ролик скиньте ссылку или где его найти????
Ну ок, Дякую Олегу М. за підтримку!!! Отож, якщо до діла, Якщо взяти подану тут критику нового сірка - то, не хочу нікого образити але, якщо взятись за інтерєр/екстерєр МК2 на ті часи, то його по дуже схожій схемі (а при бажанні, ще більше) можна розкритикувати в пух і прах (чесслово не буду починати, всі і так більш-менш знають, а я тільки наживу собі неприятелів, яких і так в житті вистачає, я тут не для того)... конкретні дані у ролику - гг... ти ніколи схожих роліків не готував?? чи може не знаєш скільки коштує таке зробити ?? може і є доля об'єктивності в цьому роліку, але, машини обрані в ньому до порівняння - чомусь виключно японського виробництва, на ті роки... (ну давай зробимо схожий ролик і будемо порівнювати по характеристкам новий сірко з корейцями і тішитися). Чомусь немає там Honda CRX (на її вагу двигун 1.6 L VTEC мав 150 hp ) чи Сівікa, і т.д. (ліньки далі ритися). До речі - подивився - Порш Карера 944 тих років знаєш за скільки до сотні розганявся - за 8,4 с.. а 968 - 2990 cm³ 240 KM - 6,5 с. І чомусь, незважаючи на ролик, не стали всі практиками ТТХшніками, і купували інші марки - це все справа смаку... Ну і питання - чому ваг здав позиції?? Я не зовсім погоджуюсь. Супернадійним він рідко коли вважався. По харакетристикам своїм він особливо не вирізнявся, в порівнянні з іншими. Але завдяки, мабуть в основному, Бітл/Жук та масовості створив собі хороший імідж машини з серцем. В нас він створив собі імідж як досить витривалої машини, але ІМХО то в основному завдяки Гольфу. Можна собі уявити/пригадати дискусії які велись навколо нового ВВ жука, тож хаяли нівроку, і пахлєщє, але нічьо, машина і далі випускається, продається, і помаленьку зайняла своє місце і має свій позитивний імідж серед сучасних машинок. Ясно, що за ту ціну "нинішнього сірка можна обладнати старий у значно кращих параметрах комфорту/ТТХ/вигляду/чи інших параметрів". А що можна зробити з москвичем 408-им, чи пабєдою, то взагалі краще мовчати Але нову машину, з сучасним дизайном, сучасними системами та розрахунками ваги, аеродинаміки, настроєнь підвіски, бездоганну у багатьох відношеннях, яка тебе дужже рідко коли підведе найближчі 2-3 роки, ти зі своєї ніколи не дуже скоро отримаєш, навіть дійшовши на половину цієї сумми. Є певні деталі, які є тільки в новій машині, і в старій ти їх в житті так не поставиш гарно і зручно, як воно вже є продумано. Ті самі склопідйомники, кондиціонер, обігрів зеркал, обгрів форсунок до омиваня скла, відсутність надоїдливих ніколинезнайдених скрипів і т.д. Погоджуюсь з тобою, що можна трошки "в ущерб" тому всьому, собі майже з таким самим успіхом переміщатись з точки А в точку Б з такими самими ТТХ (чи навіть крутішими) зберігши для себе купу грошей. Але погодься, якби була можливість її купити, не "в ущерб" іншим потребам, які нині, на жаль, висять на шиї, багато хто її купив би! А тепер, умовно, на мить, уяви себе за кермом цієї машини... підходиш, натиснувши на кніпочьку, вона слухняно відкривається, і ти сідаєш за кермо і їдеш по Києву по своїх потребах... фіга з два ти тепер купиш місюпісю чи сюбярю... І ти не будеш вірити в ТТХ, чи ролики, чи порівняльні таблиці. Отже тепер берем зовнішність авто, зоврема з даних фотографій: Імідж супер, да, задок не то хонда сівік, не то шо, ну такий він ВВ, старий теж не без недоліків був, але от шо я Вам скажу - вигляд спереді - з жодною машиною не порівняється!!! Супер, і я б сказав, що не схоже на модельєрів ВВ )) Салон Сидіння - не бачив я таких поки що в жодного ВВ... Дверні ручки і обшивка дверей - та сама тема Кермо... Прилади і т.д. - ну не без гріха, але унікальністю в цьому плані стара Скірока теж не блєщєт, але новьйо, і в пасатівському стилі, що теж в принципі достойно.. Задні сидіння (мабуть ніхто ще не бачив їх) - супер, на двох правда, але дизайн і з бококвими підтримками !!! фантастика, мені нравицця )) Насчот того, що "це не купе" - не парьтеся, немає однозначного визначення "купе". Є БМВ, Мерседес, Альфа-Ромео - купе, з окремим багажником - яке скірока МК2 купе(?), у цьому порівнянні??? . В мене зараз Е36 компакт з заднім вікном з нахилом, навіть кращим ніж в сірка МК2, але називається він чомусь хетчбек... І я тепер вночі спокійно сплю, тому що знаю (!) по вагенівських мірках в мене справжнє купе і нііпьот. Двигун 1,4 ТСІ - найбільш сучасний на нинішні часи, визнаний там якимись номінаціями "двигуном року". З компресором і турбою. 240 НМ на 1.500- 3.500 оборотів. (при тому, що 1.8 16V - 168 НМ при 4600), що, попри відношення 136 на 140 к.с. в новому, завжди вважається більш важливим. По ціні/якість - тут справді, треба сісти, проїхатися, і знову ж таки - заби/ути на ті всі таблиці ТТХ і роліки, і що де коли хто і кому казав насчот того (а ше крім ево, є кіа сід, чи хюндай купе, чи тойота целіка чи ще якась тому подобная ... з майже такими самими характеристиками... Дюжже глибоко сумніваюсь, що в когось будуть хоча б якісь заперечення позиції Олега М.!!!! порівняльний ролік паклєїм ). На мою думку - в новій скіроці ВВ зробив нарешті якись прорив в плані классної зовнішності машини. В тому, що машина на дорозі і в практиці буде себе поводити достойно, в мене сумнівів немає! Купувати - да, чекати, і десь на чомусь економлячи відкладати гроші, щоб і на інші потреби вистачало, і наближатись до того, щоб "воплотіть мічту в жизнь"!!! Будьмо!!! Мдя.. много букаф получилось....
Знаю, що сам почав, але як адмін пропоную більше не обговорювати тут "гарний" чи "не гарний" дизайн. Це справа особиста, і не може бути приводом для дискусії. Так і посваритися можна Ок? Що таке спорткупе - читаємо тут Кому ліньки, скажу, що за багатьма прийнятими твердженнями купе це не тільки дводверна машина, а машина, що відповідає набору вимог. Мартіні повністю правий, коли каже про схил багажника - одна із характеристик купе - спортивний занижений дах, - керуючись цим принципом Мерседес і Ровер випускали так звані чотиридверні купе. На жаль, цього фактора немає в Сірку версії 3.1. Логічно, що в екстер'єрах старших машин є менше комфорту, адже комфорт це прерогатива нашого століття, як правило в збиток іншим, часто практичнішим параметрам авто. Часто саме тому старші авто є дорожчими на ринку. Та і мочиться та захищається тут новий Сірко а не старий В ті роки CRX не випускався, а сівік програвав параметрами та вважався машиною дешевшого класу, як бачимо, конкурентом був Прелюд. Щодо ролика - я таким не займався, в європейських країнах на жаль заборонена чесна реклама, базована на порівняннях з конкурентами. До речі, такі ролики в США можуть виходити лише з відсутності контраргументів згаданих у ролику конкурентів, тобто цифри в ньому погоджені з Тойотою, Хондою та Маздою, ролик повністю чесний. Це значить що він програвав Скірокко 0,3 секунди а тепер Сірко не дотягує до наймасовішого поршика по кілька секунд Не згоден. Зовсім. Попунктно: -Але нову машину, з сучасним дизайном - ноу комментс -сучасними системами - ну про ці системи тут багато сторінок, зокрема про те, що з ABS машина має довший гальмівний шлях, чи про те, що таке глюк EBD, який стався в CATа, коли при їзді заклинило переднє колесо. Можна багато говорити про те, чи це робилося маркетологами чи ні, але тут цьому не місце. - та розрахунками ваги, аеродинаміки - січення лобового опору в Мк3 є більшим ніж в Мк2. Данина комфорту і безпеки. Розрахунок ваги далекий від ідеалу в обидвох, але загальна вага та вертикальний центр ваги (мк3 значно вищий) робить Mk2 переможцем на слаломі, як не крути. Тому це програш а не перевага у ТТХ Мк3. - настроєнь підвіски - там стоїть той же макферсон, тому настроєння ті ж, що і в мк2, а на зад для економії металу дали багаторичажку, що не впливає на ходові характеристики, а є тільки менш міцною від балки а також менш залежною, що теоретично викликає більші крени на поворотах. - Є певні деталі, які є тільки в новій машині, і в старій ти їх в житті так не поставиш гарно і зручно, як воно вже є продумано. Ті самі склопідйомники, кондиціонер, обігрів зеркал, обгрів форсунок до омиваня скла, відсутність надоїдливих ніколинезнайдених скрипів і т.д. - мушу тебе розчарувати, але всі перелічені опції ставилися на сірків Мк2 80-років Сорі, але не переконливо. По своїх потребах я ходжу а не їзджу а от щоби класно поїздити потрібна не кніпочка в дверях а ті ж ТТХ. Це моє імхо. А чо ми мотори в НМ міряємо? Ми що, причепи тягати плануємо, чи про фури говоримо? В двигуні купе важливі такі пропорції як кінські сили, оборотистість двигуна та його підлаштованість кпп І знову ж таки - в мк2 16 кл робоча зона обертів закінцується на 7,2 тисячах, в мк 3 на 6,5. Знову програш, зате на висоті екологія та комфорт... Не зовсім зрозуміло, але характеристики в ево та кіа сід є різними, а щодо забути ТТХ і сісти в машину - то вже імхо краще купити собі гарну канапу - навіщо кудись їздити якщо лежати на великій шкіряній канапі комфортніше P.S. Для того щоб тема не була такою обворожитєльно-грустною додав опитування
ну наймасовішим поршом є каєн і точно не турбо тому новий сірко думаю його обїде я думаю справедливим буде добавити такі самі пункти про мк2 бо тут постійно порівнняння з старішоюмоделлю йде.. або зробити голосування яке прікольніше шось типу того..
от тут я не погоджусь:якщо взяти просту балку і комплект задньої підвіски на ричагах - остання далеко не легша. на ходові характеристики впливає, щей як!перевірено особисто на В-3,катався на звичайному пасі(з балкою) і на своєму(в мене екссінхра,тобто задня підвіска незалежна),так от - різниця досить відчутна як по комфорту,так і по керованості !!!
А от с тим вже я не погоджуся. Як раз ФВ і ставив собі за мету створювати супернадійні машини. Чи може про Кафер тобі розказати? Якаб світова армія взялаб на озброенння ненадійну машину? Чи ти вважаеш рейх поганою конторою, яка брала на озброєння що попало(мова ведеться про роки 1937-1943 і не пізніше)!? Жук післявоєнний - основна мета наднадійність за свої кошти. І ФВ то виконав! Продовження того став Г1, Г2, сірки, пассати, всі машини випускалися дуже надійними. І в тому я теж переконаний. Так, може до надійності 70-80 рр тогож МБ - ФВ далеченько, але не так далеко, як тим же Італійцям і Японо-Корейцям. 2 Орест: С приводу задньої балки і керованності... Так, балка відпочиває по керованості відповідно багаторичажної схеми. То догма. І краще не сперечайся! А от надійність балки набагато вишче! Доречі і балка набагато дешевша в виробництві, так що ФВ поставив багаторичажку тількі з міркувань більшкерованості машини.
Не знаю про що ти, але ричаги завжди легші від балки, якщо туди доплюсовуєш роздатку, то вона не належить до підвіски. Так і запаску можна важити Як перевірено? Як комфорт і керованість можуть зрости одночасно? Шо за диво? Тут суперечки нема. Балка є гіршою, бо важча, але кращою бо міцніша, дешевша в обслуговуванні, кращі показники поперечної стабілізації і що головне витримує більші повздовжні та поперечні навантаження. Тобто балка програє на дрібних ямах завдяки більшій інерційності, але виграє на асфальті бо краще триматиме машину в поворотах. Також балка є міцніша при ударах, що актуальний плюс при заносах, ударах об бардюр та великих ямах. Також плюс балки в тому, що вона не потребує обслуговування, тому технологічно вона є правильнішою для масового виробництва, але на жаль виробники мусять економити на металі та для кращої рентабельності використовувати більш дешеві способи, що і є наслідком тотального переходу виробників на задню багаторичажку, яка ще 15 років тому була прерогативою японських авто з тоненької бляхи. взято з вікіпедії: Cayenne Diesel 3,0 l V6 240 к.с. 550 Нм 8,3 с 214 км/год Cayenne 3,6 l V6 290 к.с. 385 Нм 8,1 с 227 км/год 12,9 літрів Перефразую кайєн 2008 року розганяється так як сірко 1988 - го Та вже зробив як є. До речі відразу показує, що прихильників в нового сірка більше ніж шанувальників класики. Таки німці вміють продавати
І до чого ті суперечки про балки, розгони і ТТХ, голосування говорить само за себе. Для концерну ВВ добра машина то та яка добре продається, хочеш спорт кар візми Ауді ТТ або Р. А стосовно ТТХ думаю якщо продажі нового сірка будуть успішні і проблема буде в малій потужності то розробляті і дооснастять і новим мотором і повним приводом, все впирається в платіжоспроможність потенційних покупців.
щоб краще поглинати ями, надавати більше комфортності в їзді та глушити максимум звуків, але ніяк не збільшувати ттх - чим гірша поперечна стабілізація тим слабше ти відчуваєш ями своїм задом але тим більші крени в поворотах, як і шанс вилетіти з них. Це правило, від якого не втече жоден інженер. Наприклад в спортивних машинах підвіски стабілізують торсіонами без жодних гумок, щоб уникнути хоч мінімальних кренів. Тому або комфорт або стабільність - кожен виробник вибирає яким повинен бути компроміс. Так, 100% згоден. Колись робили для репутації, тепер для продажів. І якщо серійна Лянча Дельта І 80-х років коштує на аукціонах в 30 разів дорожче ніж коштувала в магазинах, то новий Сірко завжди буде тільки дешевіти Швидко перейде мода на надутий дизайн і в машині не залишиться нічого цінного Саме про це я і говорив.