Золоті слова, часи коли машини робили для душі безповоротно залишились в минулому.Цікаво яка буде мода через років 10, почнеться повна і еклектика креатив чи авто будуть відрізнятись тільки шильдіками на радіаторі і написом на багажнику? Дивишся на нову мерсівську єшку і згадуєш лексус 90 років. Мода на зубила пройшла, мода на мильниці пройшла,ретро стиль тоже пройшов, що наступне?
Нічого голосування не показує, я от проголосував, шо скіроко ХОРОША машина, хоча я цілком згоден із тими, хто вважає, що він не став ПРОДОВЖЕННЯМ, не виправдав сподівань, які на нього покладали прихильники мк1 і мк2. Це не так. У всі часи і зараз роблять машини "для душі". Кому потрібна така машина, той її знаходить. Так само у всі часи роблять машини які є транспортним засобом, і в тому нічого поганого нема, особливо, якщо транспортний засіб якісно зроблений. В яку категорію потрапляє Скіроко-3, наразі ми з вами остаточно сказати не можемо, бо ніхто з нас не те що не є його власником , а навіть не мав змоги побачити вживу чи прокататися бодай на пасажирському місці Наразі наші схвальні відгуки і критика базуються виключно на фотографіях і заводських показниках, і тільки Олег каже, що йому розповідав про цю машину племінник, який бачив її вживу Чи стане новий сірко культовим авто, покаже тільки час.
Ja iz Latviji. Mne ochenj povezlo, tak kak nowyj Scirocco poluchil na 3 dnja na test :D Primerjaju lezet-li v garaž Jele-jele Moji vpechatlenija, Mashina super
Дико заздрю, у нас напевно на тест можна буде записатися дуже нескоро До речі, на третій фотографії чітко видно недолік дизайну, якось дуже розбалансовано виглядає з цього ракурсу. Капот куций, а "тулуб" громіздкий, некрасиво... Вибачайте, не втримався Але вид зпереду просто бомба
+1. Проголосував проти, тепер пожалів, машина красива. Думаю треба дивитися вживу, бо на фотках не видно. ІМХО, це буде також новий напрямок в цьому класі машин. Погодьтеся дизайн дуже специфічний і не схожий на інші. І що саме основне - щось таки нагадує в ній мою любу кораду - чи то форма загнутих вверх задніх вікон, чи боковина - але щось є. І! Ще її треба трішки "кинути" на землю і правильні і більші тітани. Тоді буде бомба повністю. Новому Сірку зачьот. Мартіні поміняй мій мінус на плюс в голосуванні.
Чесно тибе сказать,на этих фотках белаый (и тот синий)намного красивей и симпотичней чем тот красный!!! Может я и ошибаюсь!!!
КІА Сеед, 3-дверний, до речі, дуже навіть симпатична машинка, напротивагу 5-дверномук. Мені подобається майже як скіроко
Na zadnem sideniji mesto bolshe Ja byl silno udevljon etim faktom Mashina obsaljutna nepohozha na tu kotoraja na foto, ona ne fotoegenichna :D no v zhizni na 100% ludshe kazhetsja. Mne ooooochenj ponravilasj i zhene i detjam :D No pokupatj nebudu poka, podozhdu novyje interesnyje versii
Півтора тижні хворів, далі праця не дала змогу відповісти на багато суперечливих речей Ліньки зараз реферати писати, але зазначу пару моментів (1) цівік в ті часи з значно кращими характеристиками (7.1 с.) випукався перелельно з скірокою, було багато інших конкурентів в ті часи в тому самому ціновому діапазоні і з такими самими чи навіть кращими характеристиками () тільки на початковому етапі найшов відразу таке: Alfa Romeo 75 2.0 T.S. (7.8 с.), Fiat Tipo 2.0 16V (160.AV) (146 Hp), Ford Fiesta 1.8 XR2i 16V (130 Hp), Ford Escort 1.6 XR3i, Ford Escort 2.0 i 16V RS 2000, Ford Probe 2.2 GT - які взували сірка 16В... а однак був попит і на скіроку чомусь.... тож ненормальні мабуть на ті часи... повелись на ролік... (2) покажіть мені ево, котра прожила більше як 5 років?? по моєму жодна з них більше не проживає чомусь (3) Ок, візьмемо ізначальна, що нова скірока коштує - тут на цій фотографії 19 Є + розмитнення, ну, нехай 29 т.юсд. scirocco каже, що вклавши значно менше грошей в стару, він отримає кращу машину... ок... Роскладемо 1. Сучасну зовнішність і таку ІМХО красу ну ніяк не отримаєш (і не треба припиняти розмови про зовнішність, тому що саме з неї ця дискусія почалась) 2. Скільки ти вже вклав в ту скіроку, що в тебе є зараз ? за моїми скромними підрахунками біля 10 т. (сорі, що рахую чужі гроші) і то ще далеко не ідеальний варіант получився все таки, не новьйо, весь час щось тре доробляти, ремонтувати, склопідйомників в тебе немає, обігрівів форсунок немає, кондюка немає, звукоізоляції немає (те, що в нових машинах є в базі, але я їх назвав умовно, ти мене не розчарував, просто зараз це в базі, а тоді за це тре було доплачувати страшне бабло, тому знайти машину з цим нелегко, а ставити дуже геморойно і недешево), десь подерто, десь затерто, і т.д. Скільки тобі треба ще вгатити бабла в стару скіроку, щоб зробити з неї ідеальний варіант (практично новий) ? Скільки в світі ентузіастів є на цьому напрямі, але якщо подивитись по цінам на найдорожчі МК2 на Мобіле.де... ну ентузіастом і прихильником старої МК2 ніхто не забороняє бути, але більшість дужже добре подумає... 3. Насчот розрахунків підвсіски, макферсона і багаторичажки... Наведу приклад на основі БМВ 3 - Е36 і Е46 мають майже ідентичну підвіску, багато з/ч навіть підходить одне до одного, але поведінка машин є дуже різною.. справа власне в розрахунках, міліметр туда - сюда, і це вже грає роль. тому те що це все такий самий макферсон - мона тоді і з фіатом 126 порівнювати по керованості.. як і ролік славнозвісний, тож макферсон, але чомусь різні поведінки... і не могли ВВ випустити машину щоб не покращити ці розрахунки, зробити поведінку кращою.. зрештою подивись на роліки, які танці на ній витворяють, стара такого не зробить )) + нові системи... ну зразу десь в когось щось раз зламалось, то вже всі машини під прес тре кидати, бо ті всі системи до дупи... АБС постійно вдосконалюється, і не тре казати про те, що з абсом гірше гальмує - вже неодноразово доведено, що найефективнішим методом шальмування є максимально можливе гальмування перед блокуванням коліс ... + те що без абс краще гальмує - перевірено у всіх умовах, на льоді, снігу, мокрій дорозі, піску на асвальті? на тих самих машинах - чи знову взяли двохтонну тойоту ГТС і скіроку? на однакових марках і температурі коліс? при блокуванні коліс без абс вдасться так само маневр зробити пересічному користувачу? Я скажу про своє БМВ з АСЦ - я припух, коли я троха злетів з дороги в гололід, одне колесо висіло над ровом, друге стояло на льоді - і саме завдяки цій системі, я самостійно вибрався звідти... на бусі Т5 влітав одним колесом на великій швидкості в глибокі калюжі, якби не системи, не знаю де б я був зараз - блимали, мерехтіли але справились достойно... але схоже нам то не треба, ми знадто сліпо віримо в ідеали минулого... Згадався анекдот, по моєму в тему Он полюбил ее с первого взгляда. Со второго взгляда он понял, что без нее он никто. С третьего - что она его разорит. С четвертого - что контакт с нею разрушит его семью. С пятого - что она отнимет у него все свободное время. С шестого он понял, что опоздал, и ею овладел другой. Тогда он бросил на нее прощальный взгляд и, не оглядываясь, пошагал прочь. Покупка автомашины была отложена до лучших времен
Додам свіжий ролік, думаю відкриє очі на пару речей, все-таки авторитетне видання )) Volkswagen Scirocco Fifth Gear