Не треба ля-ля. Максимально ефективним є гальмування з короткочасним 10% блокуванням коліс. І повір, шо я без АБСу краще загальмую на слизькому/неоднорідному покритті ніж з АБСом на тій же машині. Це до слова. я не спречаюсь, краще з електронікою чи без. кожному своє (С). Але скірокко не мінівен для домохазяйок, а таки машина для агресивної їзди. Які б не були переваги нового, такого відчуття від драйву, поведінки машини, точності реакцій на керування машиною і зв*язку з дорогою як у МК2 в третього не буде. Бо таких машин більше не роблять. Тепер комфорт-безпека-купа допоміжних систем. Раніше - голий драйв, і є купа людей (в т.ч. і я) які цінять саме його. Краса машини для мене полягає в збалансованості, цілісності дизайну і гармонійності. Для спортивної машини тут має бути ше і стрімкість ліній, агресія, хижість і передача руху. В старому я це бачу, в новому....задумка добра, але якась незакінчена чи шо...ніби одні почали а другі доробили, не видно лінії - напрямку- ідеї. А в цілому класна машинка.
- не можу на жаль ні погодитись ні заперечити... але чомусь позволю собі залишити сумнів щодо цих слів... тим паче все це суб"єктивне... просто був час - я їздив на ауді А6 (98 р.в.) - новіша А6 (2003 р.в.) - тепер найновіша А6 2.0 ТФСІ (2007 р.в.), був також батьківський гольф 3 - пересів на службовий гольф 4 - і бачу у всьому прогрес і вдосконалення у багатьої речах, дрібницях, поведніках цих машин... і ще жодного разу в мене навіть думки не було про те що старіша була краща, навпаки... Це мабуть так само як Г2 - Г3 - Г4 - Г5 порівнювати... кожна з версій - це покращення комфорту і практичності, але, водночас, це свої болячки, які складніші... свого часу в лондоні мав товариша, котрий мав причетність до продажів ферарі - так в нього схожа історія була - казав, що спершу молоді/середнього віку люди купували собі найновіші ФР, але потім дозрівали до купівлі старіших, бо там є той драйв при всій повазі, на мою скромну думку, (розумію що можу перегнути) МК2 теж має свої недоліки (двигун - пасато-гольфівський, передок - теж, задок-сантано-ауді80-ий) і в плані довершеності дизайну - далеко не ідеал (Audi Coupé GT тих років ІМХО по дизайну цікавіша), корадо - краще з точки зору дизайну вишло, ну на практиці не спробував, не вишло). сірко МК3 - справді революція як для нашою коханої марки в плані зовнішності, і не дарма за неї взялись тюнінгові компанії (ще не чув щоб хтось колись брався за ВВ, поправте якщо помиляюсь). І я особисто бачу в МК3 цілісність дизайну і гармонійність. Бачу і агресію, і хижість (+ тобі за влучне визначення спорт машини ) ... мля забув, що хотів цим всім сказати... згадаю, доредагую....
гольфи не рахуються!!!! Geremy, згідний з Джеремі!!! як би там небуло але стоковий сірко ше треба доводити для активного драйву (підвіска і тормоза) так само і новий сірко просто дещо треба повідключати
Не погоджуся. Дизайн Ауді90 купе цікаміший, ніж Сірко МК1, у МК2 дизайн набагато кращій, ніж у Ауді Купе початку 80 рр.
я вже колись писав але повторюсь... кожна жаба своє болото хвалить!!!! і тому той хто хоче купити нового сірка буде його хвалити а ті хто є власниками старих будуть шукати плюси в своїх авто... думаю пацан з Латвії саме обєктивно тут написав (він то хоч має що з чим порівнювати)
(глянувши в вікіпідію і прикидаючись умніком) скіроко МК2 на 2 роки пізніше почала випускатися Я не навязую всім свій смак, але маю таку думку + глянь на мк2 перших років, без обвісу...
Ну канєшна ти і екземпляр підбрав, гірше нема куди, і колір і нерідне фарбування нижньої частини та і диски фіг-зна від чого, передок битий і недбало зарівняний, немита. Так будь-яку машину можна спаплюжити.
на мобіль найшов скіроки - оригінальні і не перероблені... ща міня закидають камнямі - але для порівняння авдя тих років на мобіль + схоже як вікі авдя але як то говориться, сорі за офф
Задок в тої аудюхи як "приший кобилі хвіст". Точно як з якогось сітроєна відкусили і приліпили. Як вважає товариство, задня частина в ауді природньо виглядає? + оцініть як в загальному гармоніюють форми заднього бокового вікна до лінії кузова... Я б скірокко і ауді купе не прирівнював...
Авдя купе цих рокiв менi теж дуже подобаеться. Але кожна жаба хвалить свое болото (с) Думаю тут всi знають що я понад 10 рокiв закоханий в рокко мк2. Але це менi абсолютно не заважае покохати рокко мк3! Мабуть тому що це перш за все рокко i направду мрiю такого коння приручити до своеi конюшнi. А от потiм можна буде порiвнювати, ато обговорювати коня котрого не осiдлав - абсурд! Зараз можна хiба що любуватися його красою на фотках в нетi. Правда в журналах теж вже друкуються фоти. Згадалася iсторiя: Сусiд на початку 90-х купив шкiряну (тiпа лайка, хто памятае) куртку. Iнший сусiд розкритикував мовляв не практично, не гарно i т.д. i т.п. Ч-з деякий час теж купив таку куртку. А той нагадав, ти ж казав що "нема змiсту давати такi грошi" На що той чесно сказав " тодi вимушений був критикувати - бо немав грошей"
лана, сорі за офф... справді відволіклись від теми... та авдя була для порівняння в плані ІМХО досконалості спорт дизайну на ті роки... + дивитися роліки
Олег М., погоджуюсь на всі 100! Для того щоб щось стверджувати, або спростовувати, треба в цему для початку самому переконатись. Що стосується Скірокк. . . сидів в Скіроці МК2 Олега - враження незабутні, машина емоційна, нею хочеться володіти і водити, витвір мистецтва. . . тих часів, саме ТИХ ЧАСІВ! Моя думка МК3 - гідний СУЧАСНИЙ наступник МК2. Я звичайно не експерт, але відгуки людей (зокрема викладені у цій темі), які мали честь прокатати цю пташку - тому підтвердження! Машина ніштяк ІМХО.
нема питань, це справді класний хетчбек, а хотілося б знову побачити спорт купе від VW ... дочекаємось колись? але добре шо хоч мінівен не назвали Скіроко...
скоро буде. А шо таке спорткупе, VWдавно забув. Стосовно аудюхи купе: на фотках вона без заднього обвісу чомусь і на смішних колесах. В мене така була, виглядає вживу і укомплектована дуже навіть гут, мені подобається, хоча зад в скірокки таки гарніший. Ауді з скірокко некоректно порівнювати, бо вона в 1,5 рази більша, важча і вища класом машина. І мотори там були від 1,6 до 2,8, і кватро такі теж були. А ше в неї реально оцинкований кузов. Скірокко - зовсім інший автомобіль, не розумію хто і для чого придумав порівнювати його з ауді. Ви ше з Поршом Скірокко порівняйте.