Ого, скільки сторінок дискусії! Ну що, я теж мабуть відпишуся Якщо би тут всі жували, не було би ні форуму, ні теми ні твоїх дописів Щодо голосування - воно показало, що новий хетчбек Scirocco подобається людям і вони будуть ним любуватися не менше а то навіть більше ніж Кіа Cееd. Давай попунктно: 1. Сівік в ті часи, за свідченнями вікіпедії мав в топовій генерації 95 коней, що його розганяло до сотні десь за 10 сек. 7,1 мав CRX кінця 90-х в версіх (EE8) з двигуном VVTEC. Тобто програвав скіроко по повній. 2. Альфа 75 - це ніякий не конкурент, це важкий чотиридверний трилітровий седан. 3. Фіат тіпо - по перше у вказаній комплектації він ніколи не випускався паралельно з Сірком 16v, а по-друге в нього розгон складає 9,8 проти 8,1 у сірка. Теж не конкурент 4. Фієста XR2I - теж облом, розгін до 100 довший 5. Ескорт RS 2000 - початок випуску тієї машини припав на кінець випуску сірків мк2. Та і розгон в нього довший 6. І останній Форд Проб 2,2 Турбо теж смокче по розгону в сірка Так що твоя фраза це дезінформація. Намагайся користуватися джерелами, коли постиш, не вводь публіку в оману вона перероблена - модель GT а ришітка приклеєна від моделі 16v Резюмуючи, скажу, що новий Сірко по технологіях, дизайну ітд - це ще одна серійна машина, в якій мені складно знайти різницю з іншими новими машинами типу Сеата Леона, Опеля Астри ітд. Нехай більшість викладених тут роликів та статей хвалить Мк3, як і хвалить будь-яку машину, що з'являється на ринку (думаю, тут більшості зрозуміло, на яких умовах друкуються огляди і виходять автожурнали, звідки в цих журналістів береться зарплата і за чий кошт вони їздять в Іспанію та чому таких оглядів немає на ринках, де нема продажів моделей). Але ніколи не погоджуся з тим, що це еволюція та з тим, що цій машині пасує назва scirocco. Це як роками випускати якісний ровер, а потім його іменем назвати ширпотребівський мопед (скутер). Прихильників в скутера буде більше, особливо якщо говорити, що це удосконалений велосипед, але кайф від їзди на ровері не порівняється ні з яким скутером. Власне я, як власник scirocco, чекав машини, яка буде кайфовою для водіння, де компроміс між штучним комфортом і характеристиками буде в користь другого, (саме тому наводив Ево), як машину, в якій приємно кататися, де твоя поїздка є не очікуванням кінцевої точки прибуття (нехай в зручному фотелі) а відчуттям життя, відчуттям того, що ти живеш в дану секунду не марно
може наші і так але даю 100% що TOPGEAR i 5GEAR є передачами які незалежать від автовиробників.. вони взагалі рідко щось одобрюють
все точно, це МУТАЦІЯ, відгалуження від еволюційної драбини кудись в сторону. Сподіваємося, що драбина прямо вгору таки продовжиться З іншого боку, їх можна зрозуміти. Ламборгіні, Порше, Бугатті, Ауді (ТТ, S5 і R8)... Мабуть не хочуть ще й у модельний ряд VW вводити спорткар...
+ 99% Ща абіжусь кхм... йшлося про CRX першого та другого покоління, котрий, в певних версіях, випускався з двигуном 150 к.с. ЕЕ8 90-91 р.р. і витягував її до 7.2 с.1.6 i 1986 - 1987 (AS) (125 Hp) - 8,1 с. Тепер поясни мені будь-ласка, темному сільському хлопцю, яким чином сівік практично таких самих років випуску, з 7.1 с. та 8.2 до 100 (в деяких відомостях по різному, є також 7.5) "програвав скіроко по повній" ??? сівік (мать його за ногу) дo 100 km/h розгянався так 1.5 GL (1983 - 1987) (86 Hp) 9,9 с. 1.5 GT (1983 - 1987) (101 Hp) 9,2 с.. інші машини (зараз немає можливості шукати точні дані), але тоді як я дивився в інших джерелах, теж йшли в орієтовній 100 км за 8 +/- 0.3 сек.. і зрештою були як приклади альтернатив сірку з такою самою розгінною динамікою... (сорі - певні дані виявились справді не достовірними) хоча також додам, що прелюд, котрий є на роліку, розганявся до 100 за 7.8, при тому що на роліку скірока з її 8.6 с. її якимось чином взуває (різниця в оф даних - 0.8 сек, майже ті самі що між ЕВО Х та скірокою ІІІ (6.2 та 7.1 с), на ролік 100% тягне !!!). сірко з двигуном KR - почав випускатися в червні 1985 р. і йшоф, наскільки я зрозумів з енциклопедичних даних інету - тільки до 1986 р. далі був замінений на 129 к.с. PL (тільки я тут не розумію на пасати вроді далі ставився він, як і на коради, а тут кажуть, що ставився тільки на Volkswagen Scirocco II GT, а з 1986 р. пішов з каталізатором = -10 к.с.). на початку випуску Скіроко був... як би ж то нікого не образити, з двигунами і 1,3 (50 Kс), 1,5 (70 Kс), 1,6 (85 Kс) Як ти думаєш, за скільки вони розганялись до 100 ?? Відповім для всіх, 1,6 12,2 с 1,6 85 к.с. - 11 с. 1,6 110 к.с. - 9.5 1,8 90 к.с. 9.9 с 1,8 112 к.с. 9,1 с 1,8 16V (139 к.с.) 8,1 с 1,8 16V (129 к.с.) 8.6 с (використовував різні ресурси, досить повний і непоганий цей), хоча мабуть не є 100% достовірним, але тут тобі і альфа нетрилітрова... і фіат , і пижо 205, і т.д. По великому рахунку, кожен з нас сам собі творить ідоли, в які вірить... але якось, так зване засудження "богохульства", та хаяння всього нового тут трошки ІМХО недоречне... Є думка, що наприкінці 80-х рр., власники МК1 та Г2 ГТІ теж на форумах хаяли МК2, і казали, що за майже ті самі гроші можна купити ЦРХ з кращою розгінною динамікою і т.д. Додам ще таке, згідно польської вікі, в нових Скірок розрахунки такі 1.4 TSI 160Kс (118KW) 8,0 (!!!!!!!!) 2.0 TSI 200Kс (147KW) 7,2 2.0 TSI 200Kс (147KW) 7,1 2.0 TDI-CR DPF 140Kс (103KW) 9,3 2.0 TDI-CR DPF 140Kс (103KW) 9,3
А в часи випуску МК2 Скірока хіба чимось відрізнялась ?? Я вже, троха спересердя, розказав свою думку про її дизайн... стара мала свою "харизму" на ті часи, нова має свою !!! (ну не порівнюй з астрою, кіа сід і т.д., "нє то"), є в ній щось своє унікальне, ВВ непогано виклались в МК3 в плані дизайну + є певна цікава ізюмінка (АСС)... Щодо кайфу водіння, ми на жаль наразі судити не можемо, але як вже вказувалось, "TOPGEAR i 5GEAR є передачами які незалежать від автовиробників", які позитивно оцінили машинку (на 30% краще ніж Гольф ГТІ)... З іншого боку, якщо йти виключно "на поводу" характеристик, ну власне пара прикладів довела, що МК2 не "блістал" найкращими драйверськими характеристиками на ті часи, окрім як з KR-ом (цікаво було б побачити ціну на них на ті часи і порівняти з іншими), водночас мав своїх прихильників. Для драйву є інші машини, і мислєю тут можна йти далеко, але зрештою концептуально ти правий - брати старий кузов і на нього вішати начинку, але драйверська машина є в більшості ІМХО тільки на короткі дистанції, натомість на довші - кайф поїздки в ній пропаде... + все рівно десь щось в ній постійно ламатиметься і т.д. Прикладовий Ево - ІМХО - не витримає пересічна людина їзду на ньому більше 3 годин поспіль по наших дорогах... Ну тепер скажіть мені критики МК3 - що мав ВВ зробити, щоб вас задовільнити?? Дизайн вибрав такий який вибрав... Може й були кращі варіанти, але вибір зроблено і на думку дуже багатьох (я б сказав більшості) вибрали вдалий, цікавий і унікальний (не отой дводверний пасат). ТТХ - ну що - МК3 має розганятись до 100 за 5 с.? чи за 3??? 7.1 чи 8.0 с. - погано ( МК3 1.4 - МК2 на KR теоретично взуває)?? Ринок просто завалений машинами з такими характеристиками в цьому ціновому діапазоні??? чи мав би бути мати повний привід? ну звиняйте - ні МК1 ні 2 на Корра не мали... традиція + кошти тоді на неї не витримали б жодної критики... Салон - а як він мав би виглядати ?? І так ІМХО дюж непогано і цікаво. Що ще ????? От не розумію я - що ви від неї очікували з рівнем технологій ВВ на сьогоднішній день ??? Порівняйте з туарегом, пасатом, гольфом ГТІ, борою, А3, А4, А6, і побачите що є непоганий крок вперед, є багато нового і цікавого в ньому. є своя "ізюмінка"! Але щось я ото собі думаю - є люди які купують КІА, Хюндай, є такі що купують мітсубісі, є такі що купують тойоту, хонду, є що купують Ауді, БМВ, Мерседес... і є що купують ВВ чомусь... чому ?? А тому що сів, проїхався, порівняв, і прийняв таке рішення... думаєте дарма?? безпідставно?? нащо купувати гольф ГТІ, якщо є багато кращих машин з кращими ТТХ і прочою муньою?? нащо купувати пасат, якщо кемрі, акорд чи мазда краща?? і т.д. а той хто купив, той собі знає, чому він зробив такий вибір... є певні нюанси машини, які жодне ТТХ чи таблиця не покаже... А критикувати і хаяти це найлегше і найпростіше... Як в тій історії Олега!!!
Мартіні, як палкий прихильник цих програм, не дасть збрехати, вони хоч і не 100% але одобрюють більшість машин, які беруть, але беруть вони тількі заряджені машини. Може ти пригадаєш передачу, де би вони порівнювали машини з рахунком 5:0 або загнобили якогось виробника? Я такого не пригадаю. З іншого боку там ніколи не побачиш ТАЗа чи Трабанта. У даному випадку сірко був з аналогічним двигуном що і в гольфа ГТІ і мушу сказати, що огляд не особливо відрізнявся від огляду ГТІ чи, наприклад Сеата Леона (з тим же 2,0ТФСІ), чи Астри GTS. Вот і все. Так само підбиралися максимально ефектні ракурси машини, ведучі апелювали до максимальної кількості позитиву в машині. Як і у всіх оглядах. Так шо ненада. та чекай, нам ше тут спорити і спорити Ти мабуть ене врахував, що 16v сірко випускався з 1985 по 1988. "Твої" сівіки 90-х років. Тому на момент випуску сірка в топовій версії сівік програвав, як не крути. Знову дезінформація На KR Сірко Мк2 випускався з 1985 по 1988. Не знаю, звідки в тебе дані, дивися в ЕТКУ або на доппель воббер. перестань, ніхто не робить ідолів, я не стверджую, що сірко це сама потужна машина на свій час, я не є її сліпим фанатом, зрештою в мене це не єдина любима машина. Просто хочу довести істину, що на час випуску 16v сірка в нього було мало конкурентів, набагато менше ніж в теперішнього топового. Згідний, є. Але є і високий дах, короткий капот, задок як в хачбека це все елементи дизайну, які ніколи не дозволить собі наприклад Порш, який раніше брав запчастини від Сірка на свої моделі (підвіска, ручки, пічка, переключателі ітд від сірка мк2 стоять в 924 порші). Тобто це елементи, які відносять цю машину від поняття спорткупе і наближають до сімейного хатчбека з потужним двигуном. Зате скільки проїде за той час! солідарний з МАРТІНІ - Спортивну машину для громадських доріг Власне я сподівався, що теперішні технології дозволять створити спорткупе від одного з найдорожчих в світі брендів, яке буде відповідати своїй ціні своїми характеристиками - це мала бути машина, що викличе wow-ефект в світі а не стане новою формою ауді а3, сеата Леона, гольфа, Шкоди ітд, котрі вже роки комплектуються цими ж підвісками, електронікою та двигунами. А є такі що купують Дачію, а є такі що Черрі беруть за ціною вживаної ауді 100. То що вони дурні? Та ні, просто мають бажання мати саме таку машину. Як і я маю бажання побачити нове спорткупе з якісними ТТХ. Чи я не маю права на це? Не знаю, яка історія Олега мається на увазі, але думаю, що я маю право на певні очікування, принаймні як користувач марки. Ця ситуація подібна до ситуації, коли якісна рок-група починає грати неякісну поп-музику, щоб сподобатися більшій кількості людей. Давні прихильники групи критикують її, хоч і з точки зору комерції група зробила правильний вибір, буде продано більше її дисків, адже в розділ "поп" у магазинах ходить більше людей. Власне чому я не маю права очікувати більшого і критикувати те, що не оправдало мої очікування?
ІМХО порівнювати сірка і Хонду(а не Цівік!!!) CRX - некорректно! Абсолютно різні машини і різного класу! Хонда Цівік і Хонда CRX тільки зроблені на одній і тій самій платформі, але місця в CRX немає практично зовсім і він дуже сильно схуд на пластикових єлементах кузову.
Бу-га-га! Так, я не зарікаюся, що колись не стану власником Мк3, хоча щодо ціни - більше схиляюся до Сеата Леона 2,0 TFSI, на Петрівці в салоні 189 000 грн стоїть. Той же двигун, ті ж навороти по електроніці, фактично та ж форма та вага. Тільки ціна менша. Але ніколи не скажу, що це спорткар для егоїста . Це так, для сім'ї...
суть не в тому що можна взяти щось що по характеристиках таке саме!!! леон гольф ібіза вони немають такої харизми тому що в них є прості дешеві комплектації (доречі багато людей неможуть відрізнити базову комплектацію від спортивної)!!! нашо було брати сірка Мк2 якщо можна було взяти гольфа з такими самими характеристиками?
як навіщо? гольф - це найбанальніший хетчбек в історії, і одна із наймасовіших машин в історії. В ньому їдеш, як усі. А в сірку ти сидиш дупою ближче до асфальту, підвіконник на рівні плеча, довгий капот, пологе лобове і заднє скло... ти їдеш у спортивному купе від Джуджаро, майже у легендарному DMC12 Так, у тебе менше місця для пасажирів і багажу, але тобі на це насрати, бо це авто - ДЛЯ ТЕБЕ. Ти отримуєш задоволення від їзди і навіть від самого перебування у цій машині, від володіння нею. І, в принципі, не важливо навіть скільки там в тебе клапанів під капотом, ти всеодно постійно ловиш погляди перехожих, бо такі машини непоміченими не проїжджають. А у новому сірку ти опинишся у хетчбеку, яких у потоці кожен другий, якшо не більше. Нехай навіть у гарному, зарядженому, але хетчбеку. Та це лише моє припущення. Може, коли я матиму можливість сісти в нового сірка, то говоритиму інакше А про те , що характеристики гольфа Мк2 і сірка Мк2 однакові, це ти мабуть погарячкував. Краща аеродинаміка і нижчий центр ваги апріорі повинні означати кращі характеристики.
До двох вище наведених дописів... Коли замовляв свого кроса, манагер мол - добавте там тисячку-другу і беріть гольфа...а я йому - Ти кіко гольфів продав?...після чого питання зникли ...І так вже кросів розвелося, що зявляються ідеї потюнити свого, але ж бл.. гарантія, такшо поки наклейка нашого клюбу на лобовому)))
Бачив на власні очі!!! Не пригадаю марку - але якась чи то кіа чи то хюндай... від їхньої криртики в мене сльози на очах текли від сміху. Потім свого часу ферарі вони хаяли за їх автоматичну коробку передач. Не все так погано! Цитата з польського вікі, + той ресурс, що я давав, всі чомусь пишуть про 85-86 р.р. Не маю на жаль доступу до ЕТКИ, але польска вікі (не остання інстанція, але...) пише таке Яещо чесно - з тим KR-ом містика якась, але в більшості чомусь пишуть, що МК2 з ним випускався тільки в 85-86 рр., після чого, мабуть, у зв"язку з введеднням екологічних норм ВВ був змушений поставити каталізатор = 129 к.с... "мої" сівіки 2 і пижики і альфи мали практично такий самий по часу розгін ніж GT 16V (після 88 рр. навіть кращий), та й прелюд, що на твому роліку, по показниках взував його. Зрештою, ідея полягає в тому, що після 5 років випуску Scirocco МК2, концерн VW нарешті спромігся поставити на нього самий потужний мотор, який існував у ВВ на ці часи... Зараз маємо ситуацію один в один - найкраща гамма моторів яка є у ВВ на сьогоднішній день на сірку представлена. Чи який двигун ви хотіли бачити??? 2.7 бітурбо (що, зрештою, тількина 50 к.с. більше від 2.0 ТФСІ) чи 3.8 ??? Зрештою, ще 5 років не прошло... Ноу, як то говориться в нас на Галиччині, коментс... Сам то зрозумів, що написав ?? МК2 і 924 сімейний хатчбек з потужним двигуном ??? Йдеться може про Опель Зафіра ОРС... Додам зрештою, що історія 924 поршака така - 924 випускався з 1975 року - всього навсього за 6 років до МК2... Таким чином, що від чого і де стоїть питання відкрите... (хьто тут дізінфарматар??) Знову повертаємося до початку випуску МК2 і 5 років його жалісного існування без КР... 2. одного з найдорожчих в світі брендів - нарівні з Поршом?? Maserati?? чи хоча б Ауді ТТ (30 т.Є) чи БМВ 6 (74 т.)?? Субару ВРХ (49.490 €)??? Акури ?? Вартість твого ланцера Ево в німеччині - під 50 т.Є чомусь... не треба тут росказувати про "такі самі гроші"! візьмем інші ціни в Німеччині Вартість Пижа 307 CC - 30.350 €, Civic 2.0 Type R - 27.590 €, (дизайн?) Octavia 2.0 Turbo FSI DSG 147 kW - 29.750,00 (дизайн?) Leon Cupra 2.0T FSI 177kW (240PS) 27.990 € (дизайн?) продовжувати далі ??? Це при тому, що в найвищій версій МК3 - 2.0 TSI 147 kW 6-Gang-DSG - 27.400 €, найнижчій - 21.750,00 €... Віриш - при сьогоднішніх штрафах, і процедурах та тривалості оформлення протоколів не набагато більше : Маєш повне право... просто критикувати - найлегше... Тим паче я так і не почув чітко, чи хоча б порівняння, що б ви хотіли бачити в ній... Хотілисьмо щось, але не знаємо що... Але щось таке щоб було ВААВ... Мабуть щось на рівні Порш 997 Turbo, чи GT2, GT3 за 20 т.Є??? ІМХО - щось дуж на це схоже... Я щось навіть переконаний, що і в тому випадку не вгодили б... ІМХО - всі машини, що випускаються серійно - це попса!!! І нікуди від цього не дінешся...
я говорив про інші машини як про другу машину в сім'ї, одну для себе, іншу для сім'ї. Не знаю, скільки бачив тих програм - ніразу хюндая не зустрічав. Але ок, значить не все так погано, скіроко їм сподобався на рівні інших хатчбеків. Ти собі віриш? твій сірко ж на КР-і був І 88 року випуску На роліку прелюд програвав, можеш подивитися уважніше - на всі інші машини я привів лінки. Думаю досить сперечатися про непотрібне. Навіть якщо знайдеться машина-одноліток з кращим розгоном, це нічого не докаже, факт є фактом - колись в сірка було менше конкурентів в класі. Так як ти цитуєш зрозуміти справді важко. Я писав, і високий дах, короткий капот, задок як в хачбека це все елементи дизайну, які відносять scirocco mk3 в бік сімейного хатчбека. Шо нєпанятна? Питання закрите - вікіпедія стверджує, що 924 Порш був створений тими ж руками що і Скірокко, конструкторами Volkswagen, а тому в ньому стоять елементи фолькфвагена а не навпаки. Щоправда Мк1. Читай тут перед тим як питати хто тут дезінформує Може це складно уявити, але вартість бренду VW є дорожчим від будь-якого названого тобою бренду крім БМВ, про яке не йшлося. І одна з складових вартості бренду це саме довіра спожтивачів! Давай не будемо флудити - в попередніх дописах я привів вартість Ево та вартість нового Сірка, при умові якщо я їх хотів би купити в один час в одній країні. В нашому випадку в Україні. Ціни близькі, як би цього комусь не хотілося. І не треба тут наводити лінків з інших країн і розказувати про різниці, я не сперечаюся що ця різниця десь в Європі чи Африці може бути більшою, але тут то не доречно. Не вірю, бо на спортивній машині більше шансів відтормозитися до підняття фари, а ще повинно бути менше постів по кущах. Принаймні моя остання автопоїздка Львів-Київ після введення штрафів це доказала. Нафік таке писати? Я ж навів масу аргументів, а не тільки критики. Зрештою навіть якби тільки критикував, то що в тому поганого? Знайди краще контраргументи а не колупайся в тому чи мені легко чи складно тут писати, давай не переводити дискусії в особисті доколупування. Знов заходиш поза дискусію, тут маса аргументів було які ти не спростував, але далі починаєш з нуля. Ок, зберігаючи толеранцію, повторюся: В МК3 недостатньо таких характеристик, аби бути продовженням Мк2: У дизайні: Довгого капота (частина моторного відсіка перебуває під лобовим склом) Скосого заднього скла, що є свідченням кузова купе У аеродинаміці: Більший коефіцієнт лобового опору, оскільки площа січення більша за рахунок більшої висоти авто. У компоновці: (припускаю) розподіл ваги, судячи з розташувань сиджень пасажирів та масивності задньої частини Завдяки висоті сидінь зміщення центру ваги вгору, що погано відбивається на дорожніх характеристиках. В керованості: Завдяки більшій вазі гірша керованість, гірше гальмування та стійкість в поворотах при однаковій гумі Завдяки неможливості відключення таких систем як АБС збільшення гальмівного шляху. Думаю, є й інші. Завдяки збільшенню комфорту пасажирів погіршення керованості (більші та м'ягші сайлентблоки, очевидно плаваюча поперечна стійкість, хоча останнє не факт) В ТТХ Спорткупе вимагає більшої динамічності ніж у штатних сімейних моделях - тут таке відсутнє, характеристики фактично ті ж що і в сімейних кузовах. Спорткупе вимагає надання більшого егоїзму для водія - центральне розташування крісла, збільшена оглядовість, при потребі лежача позиція водія - на всіх фото такого не проглядається. Це я перелічив навскидку те, що бракує для спрорткупе, яким ця машина була ще в 80-х. Але логічно що за 30 років технології повинні були просунутися настільки, щоб крім переліченого мати ще і чимало приємних сюрпризів як на очікування у цьому класі. Перелічу і їх: - розгін та гальмування як у топових японців (нехай не найкраще, але на рівні з Субару, Міцубіші, Ніссаном, Тойотою), на жаль відставання дуже великі. - наявність технологічних новинок (напр. новий двигун з приголомшливим ккд, нові системи, що показують унікальну керованість в класі, можливо особливі інженерні досягнення в гальмівній системі, приводі тощо. Ну нема там нічого такого, що би дозволило сказати, що джерман інжинірінг знову всіх вставив або хоча б заявив про це. В результаті вийшло, що два роки шугали появою спортмашини, а в результаті маємо новий хатчбек від вагена. Нехай він нічим не гірший від інших стандартних хатчбеків, але що не кажіть спорткупе у 2009 році від VW не вразило. І цієї думки мені на жаль ніхто не поміняв.
ну в клубі є можливості це перевірити згідний про динаміку і всьо таке але наскільки воно дієво можна переконатись тільки в порівнянні вживу кору тоже не всі назвуть купешкою то чого ти в ній їздиш?? я веду до того що в новому сірку тебе полюбому сприймають як водія спорт кару.. нехай можливо навіть старий рулиться і розганяється ліпше але погляди завжди буде притягувати новіший... бо так воно є і то ніяк не оспориш..