я думаю, що у нас такий тест навряд чи можливий, оскільки нема гольфа і сірка в однаковій комплектації, а тим більше в заводському стані. 20-річні машини навіть із однаковими моторами мають ці мотори по різному зношені, оскільки за своє життя по різному експлуатувалися, пили різний бензин, різне масло , їздили в різних кліматах і тд. Відповідно, такий тест буде необ"єктивним
Сталося! Новий Сірко в Україні, в магазині в Києві! І ось тут його обговорення. Приємно, що там всі солідарні з моїми думками і не ведеться жодних дискусій
Повір, люди, які зараз їздять на скіроках МК2, роблять це не для того, щоб їх сприймали як водіїв спорткару і не тому, що вони притягують погляди перехожих. Такі люди просто люблять цю машину, бо її є за що любити. І вони не поміняються на ланоси, кіа чи навіть цівіки тайпер. Я маю на увазі справжніх любителів і цінителів скірок, а не випадкових власників. І таких любителів по світу десятки тисяч, вони розкопують з/ч до своїх 20-25 річних скірок і намагаються утримувати їх в ідеальному стані. А машинки таки тримаються купи і досі тішать активним драйвом і чудовим виглядом (не зважаючи на багатократні зміни тенденцій моди в автоіндустрії). А от як сприйматимуть новий скірокко через років 10 (я вже не кажу про 20-25), коли його хай-тек дизайн вийде з моди, і люди будуть звертати увагу не на деталі інтер*єру, а на його цілісність, форму силуету і відповідність канонам спорткупе? Це питання, на яке відповідь дасть час...але я дуже сумніваюсь в тому, що новий скірокко матиме стільки поціновувачів (чи взагалі їх матиме) у 20 річному віці і стане класикою. А ше сумніваюсь, що в такому віці він взагалі зможе самостійно пересуватись...
Зараз мене знов звинуватять у перекручуванні, але логічно продовжуючи цю тезу, позволю собі В МК3 ти сидиш як в звичайному КІА СІД чи Шевролє Лошетті (нє, КАМАЗІ краще), підвіконник на рівні коліна, капот як в смарта, лобове і заднє скло аж на 5-15 градусів випирає не в ту сторону... ти їдеш у типовому хетчбеку від бездарних дизайнерів ВВ, майже як у легендарному Лашетті хетчбек (звичайно переплативши в майже три рази). Так, у тебе гарне, комфортне і приємне на дотик сидіння, з сучасними принципами енергономіки та комфорту, цікаве кермо і оформлення панелі приборів, (місця для пасажирів і багажу - упустім), але тобі по ВЕЕР, бо це авто - для сімї, не для тебе. Людина в цій машині - типовий водій з кєпкою, який возить начальство на роботу. Ти не отримуєш жодного задоволення від їзди чи хоча б від самого перебування у цій машині, і боїшся признатися знайомим та друзям про володіння нею, від одного її вигляду тебе викручує і тягне до білого брата. ти в житті не зловиш погляди перехожих, а якщо й зловиш - то тільки з помідорами та яйцями в руках, якими кожен перехожий неодмінно схоче скористатися (якщо відрізнить від лошетті), щоб жбурнути в цю жертву аборту від ВВ, який пересувається з точки А в точку Б тільки завдяки свому бренду. (вибачаюсь, ну не зміг стриматись) Додам для загалу, хто такий Джуджаро Джорджетто (Giugiaro Giorgetto) таким чином (знову ж таки трошки перегинаючи, ну, як завжди ) можна їхати собі на Sonata (1988) чи Croma (1985) і уявляти себе за кермом майже (далі виберіть собі).
Вєк живі - вєк учісь, поправився Вже купу сторінок списав, і разів 5 звертав увагу на те, що МК2 перші 4-5 років був пересічним купе з не найкращими характеристиками. І єдиним двигуном, з яким він взував всіх був КР (роки випуску якого залишаються під питанням)... Ну але що ж, вважай це фактом... Якщо по ТТХ прелюд на 0.3 сек взував сірка (не беру до уваги на 30% більшу вагу), а на роліку все інакше, то може МК3 на роліку теж взуватиме ЕВО ?? Проїхали... Ну сорі, спільні уроки в Сербенської не навчили нас однієї мови... я прочитав ще раз, і не зрозумів... Якось моє знання мов свідчить, що якраз навпаки... З твоєї ссилки Volkswagen commissioned Porsche to design the car (VW project number 425), who developed a fresh chassis and transmission that would work with an existing Audi I4 engine. They also handled the suspension, and the interior and exterior design. Due to growing concern over the 1973 oil crisis and a change of directors at Volkswagen, they put the 425 project on hold, eventually dumping it entirely after their decision to move forward with the Volkswagen Scirocco model instead. Porsche, who needed a model to replace the 914, made a deal with Volkswagen leadership, agreeing to buy the design for an undisclosed figure—some suggest 100 million DM, others say 160 million—but most agree it was less than the amount Volkswagen paid Porsche to design it. Volkswagen замовив в Porsche проектування автомобіля (Проектний номер VW 425), який розробив свіже шасі і трансмісію, яка працювала б з існуючим двигуном Ауді. Вони також розробили підвіску, і внутрішній і зовнішній дизайн... У звязку з зростаючими стурбованостями у звязку з нафтовою кризою 1973 року та зміною керівництва у ВВ, проект 425 було призупинено, і згодом закрито повністю після ухваленого рішення йти далі з моделлю Scirocco замість цього. Порше, котрий потребував модель на заміну 914 домовився з керівництвом Volkswagen, домовившись відкупити дизайн за неопубліковану суму (100-160 млн.ДМ але більшість погоджується, що це було менше ніж ВВ заплатив Порше за розробку проекту... Прочитав, перед тим як питати хто тут дезінформує... однозначно Я... Ну, прикро, що ціни МК3 та інших машин з офіційних сайтів виробників в країні - батьківщині МК3 (ну і МК1, МК2) є для тебе ціною "десь в Європі чи Африці", і ніц не варті в порівнянні з таким авторитетним виданням як newcars.ua... Ще в "глибшій" Європі - Польщі, з сьогоднішнім курсом долара, без ПДВ, МК3 починається від 16 т.дол... Я розумію, що ти пересічний покупець, котрий купить авто тільки в Україні (цікаво, теоретично на документи МК2 можна пригнати ? :rofl але крім України є ще й інші країни, де також пересічний громадянин хоче собі купити машину... і тут ми маємо зовсім іншу картину, якраз на користь МК3... Залишимося кожен при своїй думці... Ну нарешті конструктив... мушу втікати, згодом допишу...
Найшов цікаву статтю про Скірок - Джеремі Кларксона, який власне в своїх телепередачах славиться реальним та незаангажованим підходом... Щоправда на шпальтах видання The Times, англійською... Цікава ))
Ну, закінчивши всі справи, маючи трішки часу, перейдімо до справи дякую scirocco за чітке описання своїх очікувань від МК3 Якось замахався писати тута реферати... Але поки є час і натхнення то можна.. Щоправда, відчуття себе якимось халявним промоутером МК3 троха мене замахало... ... але менше з тим... істина дорожча ))) 1. Чому ми вперлися в те, що МК3 має бути обовязково "продовженням" МК2 ??? Пассат Б2 і Б3 теж разюче відрізняються... Пасат Б4, Б5, Б6 - цілком різні машини... Ауді 80 Б2 і Б3 теж мають мало прав на правонаступництво... теоретично... на практиці йдеться про концепцію машини... Скірокко МК3 є продовженням концепції недорогих але досить непогано заряджених спорткарів від ВВ серед, яких були і Скірокко МК1, МК2 і Коррадо... Наскільки ми знаємо думали над назвою Iroc... Вирішили назвати Скірокко... Повне їхнє право... І Скірокко МК2 не диктує їм вузьких панацейних умов чи рамок, за які вони не мають права виходити... Якщо подивитись уважно, то Скірокко Мк1 і МК2 теж суттєво різняться... Джуджаро робив тільки МК1, МК2 - удосконалений витвір інженерів та модельєрів ВВ (за участю мабуть ще когось). Далі, довгий капот - це не панацея... сказати, що в спорткарів обовязково має бути довгий капот не зовсім вірно... Я розумію, що концепція трошки інша, але наприклад Бугатті Вейрон чи Lamborghini Diablo теж має мінімальний капот спереді, що, зрештою, не робить його не спортивною машиною (ок, знаю, що зараз почнеться про ншу концепцію, мотор там ззаду, але йдеться про дизайн). Те, що в МК3 частина моторного відсіка перебуває під лобовим склом теж не зовсім дійсність, (дивимся уважно МК3) зрештою дивимось також в профіль на МК1 та мк2 і побачимо невелику різницю... ну ще корадо додам, для повноти картини... Щодо заднього косого вікна - ну вже зламали стільки пальців... ну не є сьогодні скосе заднє скло свідченням купе... глянь на сучасні купе, пліз... + згадай БМВ, Мерседес, Пежо, Рено, Пасат купехи... Вже наводив приклад хетчбека (з ідеально косим заднім шклом) на прикладі свого БМВ компакт (є в підписі) чи пежо 309 (можна продовжити - Лада ашмьорка, Таврія)... так ні, знову за старе... і контраргуметів я так і не почув... Зрештою наведемо вікі і розстроїмося остаточно - Вибачаюсь, що умнічаю, але мабуть йдеться про фастбек який також мав місце і в пасаті Б1, Б2, і в Ауді 100... О(за окрему пляшку), найшов тобі твій контраргумент, йшлося мабуть про такий тип як Sports coupé чи berlinetta ... зрештою сеат леон та шевролє лачєтті маючи таке як тобі треба заднє вікно все рівно вважаються хетчбеком... натомість МК3 не позиціонується як таке... а багатьма аналітиками вважається, що має характерний силует спортивних автомобілів... знову дивимось на картинки, дивимось дані висоти МК1 - 1310 МК2 - 1280 Корадо - 1310 МК3 - 1.400 (Passat B2, хетчбек 2-х дверний мав 1380) маємо 12 см. різниці з МК2, 9 - з МК1 та Корадо... додам також, для загального розвитку, МК3 - на 10 см. нижчий від Гольф5 ГТІ та Лансер Х, 8 см. - від Mitsubishi Lancer Evolution X (нового модельного ряду 2009 р., 2008 р. - 5 см.), 6 см - від Леона, 2 см - від А3, 5 см. вижчий від ТТ, такої самої висоти як Audi S3. Тепер, при різниці в 12 (та 9) см та 61 к.с., останніми розрахунками форм, які зменшують лобовий опір, не факт, що все настільки погано... Додам також, що МК3 це найнижча машина які випускаються ВВ на сьогоднішній день ... задні колеса набагато ближче до кінця машини, передні ближче до середини... пропускаємо це як аргумент, оскільки це є припущення, зроблене на основі розташувань сиджень пасажирів та висоті сидінь і ми не знаємо розподілу ваги... додам тільки, що на мою думку не виключено, що хетчбек спецом було зроблено, для більш ідеального розподілу ваги... хоча звуження даху зверху ззаду троха сумніви породжує... ми вже вище маємо порівняльну характеристику висоти машинни, однак додам, що Хаммер має висоту 1890 мм, однак завдяки розрахункам центру ваги перевернути його вдалось небагатьом... На сьогодні все, далі буде... мля, люблю пагаваріть с умним чілавєкам... тоість сам з сабой...
Ціна нового рокко під 40 штук баків (в Білірусіїї від 27штук) Не всиляє надій на хороші продажі. Як би 25-30 штук, я б задумався. Тут порівнювали GTi і рокко. Порівнювати їх можна, але нема що порівнювати, так думаю. Скажу наступне, в гаражі маю Рокко МК2 і Гольф-1 (правда кабріо). Незважаючи, що у цих машин абсолютно однакова платформа і відповідно ходова 1в1, а в кабріка ваабщє амо Кoni-спорт та пружини H&R, а в Scirocco вся підвіска вообщє на сьогоднішній день заводська (все ще з заводу) то рокко на дорозі веде себе набагато краще ніж кабр, в кабра одна єдина перевага - він кабр . В рокко приємно сісти, сівши, з машиною зливаєшся, дупа майже на землі по центру між осями, кермо стоїть там де треба, органи керування в очікуваних місяцях, газу і пішов, і пішов, і пішов поворот 135градусів - швидкість 180 і жодних проблєм, красота! Машина описує весь рельєф дороги І це все на заводській підвісці! Пересідаю в кабра, кайф! Нема даху, з моїм ростом 180см, взагалі ніщяк! Вмостився в сидіння рекаро, кайф закінчився! Кермо стоїть каряво як у вантажівки, органи керування хєр знає де, до ручки КПП дотягуюсь не мов би до "бардачка". Їду (з відкритим дахом), кайф! Вітерець над головою - миле діло! Незважаючи на супер-модну підвіску машина всерівно веде себе, вибачте як козлик! (можна догадуватись як вона себе веде на заводській підвісці )Єдине що радує це двигун 2е 115к.с. (але знову ж таки це не сток). Scirocco - це форма кузова, продуманий салон з ідентичною підвіскою гольфа принесе набагато більше кайфу ніж Гольф! Гадаю, що це порівняння буде аналогічне з новим рокко і гольфом.
По-переш, кабр важчий, має гіршу жорсткість кузова, розподіл ваги по осях і вищий центр ваги від некабра, в силу конструктивних особливостей машини. По-друге, установка нестокової (нехай навть жорсткішої) підвіски незавжди є тюнінгом і покращенням характеристик. По-третє, в Гольфі нерідний мотор, яки має вищий блок і сам по собі важчий, разом з КПП. Тому описане тобою порівняння ні разу не є об*єктивним, візьми гольфа і скіра в стоку і з однаковими моторами - і тоді порівнюй. Єдиний незаперечний + скірокко це його аеродинаміка, скірокко з 90 сильним мотором здатний розігнатись до більшої максималки ніж гольф з 140 сильним (хоч і буденабагато довше розганятись), це вже з моєї практики. І шумів на порядок менше на таких швидкостях.
Ну вернімося до свого... хоча, пишучи цей свій "реферат", бачу що наводжу аргументи у відповідь на "високі сидіння", "не напевно" і тд. Ну лана Мк 1 (800 кг) важив на 150 кг менше від МК2 (950 кг)... Корадо - 1141 кг, Мк3 - 1350 кг... Дивно, що керованість, гальмування, стійкість в поворотах ми привязуємо виключно до ваги ??? Тоді виходить, що МК1 на порядок кращий в керованості... А гольф МК1 кабріо (1015 кг) так само краще керується від Коррадо, як і Скірокко МК2 відносно нього (при фактичній відсутності ваги зверху)... останній абзац - не буду нічого писати - на не факт і котрафакт нема... Додам також таку деталь МК1 Длина, мм: 3880 Ширина, мм: 1620 Колесная база, мм: 2400 МК2 Длина, мм: 4050 Ширина, мм: 1640 Колесная база, мм: 2400 Коррадо Длина, мм: 4050 Ширина, мм: 1690 Колесная база, мм: 2470 МК3 Длина, мм: 4255 Ширина, мм: 1810 Колесная база, мм: 2580 Колея колес спереди, мм: 1570 Колея колес сзади, мм: 1575 Відомо, що в МК3 VW ще більше удосконалив характеристики керованості автомобіля в порівнянні з Гольфом GTI - відстань коліс збільшено спереду на 3,6 см, а ззаду на 6,2 см. Таким чином коворити про гіршу керованість при більшій (на 37 см) ширині автомобіля, не зовсім корректно... Далі буде....
Згоден що не зовсім об'єктино порівнювати мій Г-1 з рокко, але тим не менше це так! І моя дружина взагалі не любить їздити на Г-1 ні за кермом ні пасажиром, завше надає перевагу - рокко.
я вже не знаю, як пояснити, що коли у кузові є форми, не притаманні купе а іншим типам, но не зовсім є правильним називати його "купе". Ну як навпаки, якщо ти у своєму ж перекладі пишеш, що Порше вікупив у фолькса дизайн 924 Порша, як заміну 914-го. То значить, що Сірко був донором для 924-го і ніяк інакше. До речі на ручках 924-го написано vw-audi. Сам бачив, тому і стверджую. Вибач за прикрість, але тут український форум і щоб українцю купити машину в німеччині потрібно платити за поїздки, пригонку, розмитнення, можливо хабарі на митниці ітд. Тому, не зважаючи на прикрість давай тут говорити про українські ціни і ставити крапку на цінах в інших країнах, де до речі зараз починають доплачувати громадянам за покупку нових авто. Але це інша тема. Наполегливо пропоную її завершити. Станом на зараз офіційно в Україні Сірко 1,4 коштує 35500 а 2,0 TFSI коло 42 тисячі доларів. Це фактично ціна Ево 2008 модельного року, яке продається в салоні неподалік. Можеш сам подзвонити. Я думаю, тут не місце, щоб оспорювати вікіпедію. Якщо тобі вдастся змінити статтю в першоджерелі тобто в вікі, я погоджуся. Такі фрази не пасують до чітких дискусій. Сорі, без образ, але особисті думки тут недоречні, тутешніх не бракує. Тим паче, коли йдеться про неназваних аналітиків. Я і не сперечаюся, що в кори з тим трохи тугіше Але у всякому разі не так як в мк3. Ну та, коли в хамера 2 тони нижче рівня вертикального центру колеса а тона вгорі - перевернути його справді складно. Але не быльше складно ніж 30-тонного танка Навіть дуже коректно, поясню чому на хлопський розум: Усі обговорювані машини мають 4 точки доторку з асфальтом. При умові однакової гуми та покриття при повному гальмуванні найдальше винесе ту машину, яка буде більше важити. Проти фізики не попреш. Так само для розгону потрібно буде більше енергії (читай бензину для ккд або сили двигуна) щоб розігнати важчу машину з тим же показником. Так само коли йдеться про подолання кінетичної енергії на поворотах - при однакових умовах дорожнього контакту занос швидше почнеться у важчого тіла. Шириною та довжиною бази можна тільки компенсувати підняття вертикального центру ваги, не більше.
Фантастичний аргумент... Дивимось вищенаведенну ссилку на вікіпідію, і, порившись в неті викладаємо їх динамічні харакетристики... Даю парочку, з тих останніх років випуску - Штатні сімейні моделі - що мається на увазі ??? Прошу їх хоча б частково перечислити, з відзначенням розгоннних харакетристик... (замахався я вгадувати що ти мав на увазі, Гольф ГТІ??). Далі можна константувати, що характеристики ті ж що і в сімейних кузовах... Такої вимоги встановленої якимось стандартом - нема... Є що для пасажирів зазвичай менше місця, тут це є... Зрештою, якщо ти так турбуєшся про те, щоб тим клятим пасажирам не було місця... "центральне розташування крісла" - що ти маєш на увазі??? Ти фотографії салону дивився?? збільшена оглядовість - в якій спортивній машині є збільшена оглядовість ?? при потребі лежача позиція водія - принцип цей закладений, навіть дуже гарно... Тому, звиняйте, аргумент піддається жорстокому сумніву... "нехай не найкраще" ??? Наведи приклади !!! Але зроблю за тебе роботу... Время разгона до 100 км/ч, сек.: Subaru Impreza 4 дв. седан (2008 —) 15 с. Subaru Impreza 2.0R AWD (2005 — 2007 (вартість в Україні 28 850)) - 12 Subaru Impreza 2.5 WRX STi AWD Executive (вартість в Україні 57 000) - 5.4 Lancer X Sportback 1,8 - 10.4 Lancer Evolution 2,0 - 5,4 або 6,3... Nissan більшість моделей просто без коментарів, хіба може йдеться про 350Z (Двигатель 3.5 л., Базовая цена 54 490 у.е.) - 5,7 с. - але це трошки інший клас машини і двигуна... Тойота - нема ніц!!! Таким чином єдиним конкурентом в плані розгону є Lancer Evolution... Але якщо йти по твоїй логіці (висота та вага), то не так все добре... Ну нема там нічого такого, що би дозволило сказати, що джерман інжинірінг знову всіх вставив або хоча б заявив про це. є технологічна новинка, у вигляді двигуна 1.4 з 140 к.с., всі плюси якого я не буду описувати (вже описував, і не треба тут про прицепотягання говорити, всі експерти спортмашин знають, що це разом з конями теж дужже важливе, і на нього звертається більша увага ніж на коні на, наприклад, раллійних машинах) + вартість його розмитнення, страховок, ТО... Про "нові системи, що показують унікальну керованість в класі, можливо особливі інженерні досягнення в гальмівній системі, приводі" Adaptive Chassis Control - АСС - This is a system similar to the ones found on the Audi TT and R8 and the Ferrari 599 Перекладу - АСС ця система, така сама, які можна побачити на Audi TT та R8, а також Ferrari 599... Нічим... І навіть кращий... Особливо по дизайну... по інших моментах сподіваюсь мій реферат щось показав... при потребі можу нвавести дані "інших стандартних хатчбеків" (напр. Лошетті від Джуджаро??? :rofl За результатами своєї роботи, в мене складається враження, що ти "ізначально" просто підходиш критично (прєдвзято) до машини, не розібравшись у всіх нюансах, навіть теоретичних... Тому і позволив собі фразу насчот "критикувати", копірайт якої не належить мені.... Зрештою це твоє право...
Яке донорство ??? На ручках 924-го написано vw-audi - значить сірко донор ??? Це по твоєму аргуметована інформація ???? NO COMMENTS!!!! Прочитай ще раз, пліз... Бо в мене слів немає... Повторю ще раз... Volkswagen замовив в Porsche (Додам - в 1972 році) проектування спортивного автомобіля (Проектний номер VW 425), який розробив свіже шасі і трансмісію, яка працювала б з існуючим двигуном Ауді. Вони також розробили підвіску, внутрішній і зовнішній дизайн (Porsche)... Далі, З огляду на зростаючі стурбованості у звязку з нафтовою кризою 1973 року та зміною керівництва у ВВ, проект 425 було призупинено, і згодом закрито повністю після ухваленого рішення йти далі з моделлю Scirocco замість цього. Додам, що згідно вікі 924 Порш використовував ручну коробку передач Audi, та двигун VW EA831 2.0 95 кс, котрий раніше використовувався для Ауді 100 і Volkswagen LT... (на МК1 2.0 не ставився!!!). просто нема слів... нема мені прощення в цьому житті за таку підлу, ницу і цинічну дезу... кидайте в мене помідорами, тільки по губам не бийте бо я на флєйті іграю... Керуючись твоїми вимогами до характеристик машини, бачимо, що Ево 2008 року (ІМХО - ПОПСА остання, ну але менш з тим) не витримає жодної твоєї критики, оскільки важить на 170 кг більше, на 6 см. вищий від МК3... далі більше - при вужчій на 4 см ширині, та на 5 см вужчій колісній базі (ззаді ще менше)... Додам також, що за 30 500 ЮСД, можна взяти Hyundai Coupe 2.7 V6 DOHC (167 к.с.)100 км за 8,2 с. A Civic Type R - 250 т.грн.. S2000 - 350 т.грн (по сьогоднішньому курсу 45 т.) При умові однакової гуми Мк3 - 225/45R17 (стандарт) МК2 - 185/65R14, але думаю 225 не влізе... Тому при "при повному гальмуванні" не знаю кого "найдальше винесе"... фізік... так, для розгону потрібно буде більше енергії (читай бензину для ккд або сили двигуна) щоб розігнати важчу машину з тим же показником, але якось нові технології знову хєрим, як і офіційні показники Расход топлива (смешанный цикл), л. на 100 км.: МК2 16В (139/129 кс)- 8.3/8.5 МК3 2.0 TSI - 7.6, 1.4 TSI (160 к.с.) - 6.6 при ширшій ширині, друга половина авто компенсуватиме той кінетичний тиск на колесо, яке має зірватися в занос, тому ту критичну вагу, після досягнення якої колесо йде в занос, досягнути буде важче... грубо кажучи санки з тілом важче зсунути з місця ніж без нього... тому тут якраз навпаки... Зрештою МК2 важчий від МК1, як ми це вже вирахували, і на характеристики управління це по твоєму не вплинуло... якщо йти за твоєю логікою, то всі спорт кари треба випускати з мінімальною вагою (що я думаю при сучасних технологіях, було б не складно), натомість в вазі та ширині машин закладено певні нюанси, про які ти мабуть знаєш... і якось, признаюсь тобі чесно, мало я в свому житті бачив спорткарів "вузьких і легких"...
Є рація у сказаному, але не впевнений що його дизайн "вийде з моди"... Візьмімо чимось схожу Мітсубісі Галант (я про вигляд спереді), ІМХо до сих пір актуальний і цікавий... Ну інтерєр там мітсубісівський був є і буде, тому його не судитимемо. З іншого боку не можна сказати, що екстерєр, а ще більше, інтер*єр МК2 є цілісним і досконалим на сьогоднішні дні... І на мою скромну думку, він буде так само виглядати як МК2 сьогодні (ІМХО його екстер*єр був цілісним 10 років)... І мабуть так само будуть хаяти МК4 чи 5, і казати, що в 2012 році МК3 зробив машину з найкращими характеристиками в свому класі (а це ще думаю буде, якщо криза не знищить)... А сумніви в тому, що він зможе самостійно пересуватись, теж з натяжкою, оскільки рідко яка МК2 на сьогодні пересувається на штатному моторі, коробці і т.д. (ну є вийнятки). Слід також взяти до уваги часи в які ми живемо, коли пробіг авто 20 т.км. в рік це так - з роботи і на роботу, ну і па мєлачі... В мене БМВ за 3 місяці володіння вже на 14 т.км. вишла... Тому 5-7-ми річну машину з пробігом в 120 тис. знайти в 2014 році знайти не думаю, що буде легко ... відповідно і стан і ДТП там буде 100% (не битої не знайдеш, хіба в селі якомусь). Зрештою, говорити про майбутнє, як і пити за нього, справа невдячна... Будьмо!
Ну і додам цікаву думку з статті Джеремі Кларксона про скірок... МК1 і МК2 створювались таким чином, щоб водій отримав задоволення, рівнозначне сексу, від керування, володіння нею... На його думку в МК3, попри суперечливий, на його думку, дизайн ("в білому виглядає як шльом солдатів з Зоряних війн ) збережено цей принцип... Додам також, що ВВ молодець в тому плані, що після 14 років застою, розробив нарешті свою, більш-менш доступну загалу спорт машину, кращу по всіх показниках ніж Гольф ГТІ, і ніж будь-яка машина ВВ, чи яка випускається в Європі на сьогоднішній день... Да, япошки вже давно витісняють німців з ринку машин, ну що ж - це правила ринку... Але споживач, котрий мав МК1, Мк2, знає що це за машина... і стоячи перед вибором при купівлі нової машини, побачивши цей витвір від ВВ, я думаю, недовго роздумуватиме... Це не та машина, яку можна забути... навіть ставши свого часу "випадковим власником"...
хлопаки, давайте на цій оптимістичній ноті закінчимо написання теоретичних рефератів за мотивами різних вікіпедій Ато в мене вже починає МК1 МК2 МК3 рябіти в очах