Зранку пробок з Липинського на Єрошенка в рази менше. Але ввечері з Клепарівської кожна друга жопа старається поїхати прямо на цеглу, причому бачить цей знак, бо пригальмовує, але далі їде вперто прямо, бо бачте, навпроти немає автівок. А з Єрошенка в сторону Липинського, коли кільце для них зліва, кожна третя жопа не дає дорогу тим, хто виїзжає з кільця наліво на Єрошенка в сторону Липинського. Хоч і знак "Обережно, головна дорога" для них стоїть. То ж будьте обережні там! Гайців не бачив, то ж ні одну жопу порушника ніхто не зупинив. До речі, табличка з тих нових ПДР "Увага, змінено рух на перехресті", там стоїть. Але її і гарнозрячий не побачить, не те, що сліпі жопи.
Вчора під вечір там проїжджав, їхав з Клепарівської, як на мене нічого краще не зробили для тих хто їде з Клепарівської на Липинського (як всіх пропускали так і пропускають). Для тих хто їде з Клепарівської на Єрошенка в сторону вул. Під Дубом стало ще гірше, так як затори перед кольцом стали через тих хто їде на Липинського. Тобто одне покращення стало для тих хто їде з Липинського, бо вони виходять на головній і не мають нікого пропускати, швидше за все такий дурдом з цим не правильним і не повним кільцем для цього і робився. ІМХО.
Всі, хто вже на кільці, всі на головній. Інше питання, що не всі, хто НЕ на кільці, про це знають. Дуже важко звикнути до знаків навпаки - була головна дорога, а стала другорядна. На мою думку, там мало інформації для водіїв про зміну руху. І інформаційна табличка про це, до речі, не відповідає новим ПДР. Ось зранку зараз знову їхав там і знову що вниз з гори Єрошенка, що з Липинського в сторону Під дубом - машин практично немає. А до введення кільця зранку годі було проїхати там. Ще би більше дисциплінованих водіїв, а не бидла, яке хоче проскочити за будь-яку ціну поперед всіх, було би ще менше затримок там. Загалом, як і будь-де в іншому місці. Ввечері часто повертаюся тою дорогою саме з Клепарівської. Колись хто хитровидуманий, повертав направо і відразу через Єрошенка на Липинського, а то і в гору. А всі інші, хто поїхав прямо, чекали, чекали і чекали, пропускаючи то зверху з Єрошенка гонщиків без гальмів, то з Липинського всіх, то знову з Єрошенка, але вже з іншої сторони, тих хитровидуманих. А тепер в рази краще. Звісно, ІМХО.
Це було в межах правил, там правила і розмітка і знаки цього не забороняли, і тепер всі так їдуть (бо є кільце, яке проходить саме так як раніше з ваших слів їхали всі "хитровидумані" ). Те, що наші люди не дисципліновані і не дивляться на знаки, то правда і зараз там багато такого твориться, що не всі знають куди їхати і через це затори починаються.
Ремонт, після чого там зявиться велодоріжка, окрема смуга для громадського транспорту з зупинкою і надіюсь вулиця перестане бути суцільним паркінгом. Щось приблизно таке: http://www.skyscrapercity.com/showpost.php?p=103805925&postcount=10941
ідіотизм.... там і так місця немає. Реально машини будуть на тротуарі, і по велодоріжці іздити. Що толку з тиж пару метрів велодоріжки коли дальше вона пропадає. Мудро - то спочатку вирішити питання з паркуванням, а потім уже все решта.
як паркувались там, так і будуть! kym добре каже, питання з паркінгом потрібно вирішувати, а не доріжки будувати... + наш "дорогий" громадський транспорт як їздив де хотів, так і після ремонту думаю не раз ми його побачимо не на своїй полосі;
на тротуар там далеко не кожна машина вилізе. Ну, а як вилізе, то фіг з нею, там нехай з нею вже розбираються пішоходи чи ДАІ. А велодоріжка, заплановано, буде відгороджена стовпцями, таким чином вулиця фізично розділена на дві половини, з одної на іншу не заїдеш. На смузі для громадського транспорту звичайно запаркуватися можна, але таким чином буде паралізовано його рух по ній. Так що продумано все правильно і повинно зробити вулицю більш прохідною. Там і зараз рух тільки однією смугою, бо правий бік повністю запаркований. Так і буде рух авто однією смугою + другою маршрутки + ще й для велотрафіку передбачено смугу. В чому проблема? Я на мене одні переваги. Ну, звичайно, за винятком того, що тепер тут не припаркуєшся. Значить паркуватися треба десь подалі, а в центр пішочком, це нормальна європейська практика, ми ж в Європу хочем? А Європа і не тільки вона давно взяла курс на розширення у містах простору для людей і звуження для машин. І дуже добре, що у нас цей тренд хоч поволі, з помилками, але також намагаються втілювати. велодоріжки практично ніде не будують окремо. Їх будують тоді, коли реконструюють вулицю. Як ти собі уявляєш, спочатку кілька років робити вулиці, а потім знову їх перекривати і робити велодоріжки? По-перше дорого, по-друге маса зайвих незручностей. А так ми за кілька років, якщо з цього курсу не звернуть, отримаєм повноцінну велоінфраструктуру в цілому місті. Цьому треба тішитись. ну, власне, що тут вирішувати? Нельзя впихнуть невпихуємоє. Старе місто не пристосоване до такої кількості автотранспорту. Якщо намагатися підлаштувати мість під машини, то воно зрештою стане абсолютно непристосоване для людей. Це не кажучи вже про те, що вщент запарковані старі вулиці просто потворні.
Ну якщо зроблять велодоріжку зі стовпчиками то туди вже не запаркуються. А як вирішити питання з паркуванням? ДАІ не виконує своїх функцій і не розрулює ситуацію з вакханалією з паркуванням в центрі. Тому міська влада (і я її в цьому підтримую) використовує метод фізичного обмеження, стовпчиками, бордюрами і т п. А будувати підземні паркінги міським коштом це ненормально - хтось мудро про це сказав - "ЧОМУ ПРОБЛЕМИ ЛЮДЕЙ НА "ДЖИПАХ" МАЮТЬ ВИРІШУВАТИ КОШТОМ ЛЮДЕЙ ЯКІ ЇЗДЯТЬ НА ТРАМВАЯХ". Та й поки в центрі існує купа місць де можна тупо вилізти на тротуари чи газони попиту на платне паркування не буде (не буде цікаво інвесторам вкладати кошти в послуга яка нікому не потрібна). Але це вже трохи інша тема. Мартіні в принципі все правильно описав, велодоріжки будують поступово де дороги ремонтують і навіть інколи не за наші гроші (наприклад на Науковій за гроші німців).
Будуть паркуватись на повороті(Біля Чілінтано) де зараз пракуються. Тролейбуси і автобуси габаритні створюють там страшну пробку вчора там був)
а ти в курсі, що к-сть людей перевезених одним великим автобусом чи тролейбусом рівна такій, яку перевозить кілька десятків автомобілів, які створюють значно більшу пробку. Громадський транспорт - ось вирішення проблеми як заторів так і парковок
А ще великий автобус, а особливо тролейбус і трамвай значно менше забруднює навколишнє середовище, ніж 50 автомобілів, які перевозять ту ж кількість людей Про екологічність велосипеда взагалі мовчу