У столиці з початку року 308 авто поцупили.....за 2 місяці......це "пісець" "таваріщі" приходить.....
...пісець повний, але для чого їм Б3-го красти - вони ж в ціні взагалі не привабливі і на зч не дуже нагрієш... ?!
в цих злодіїв поганий смак на авто то або дєвок покатати взяли або в сьогоднішніх оголошеннях на олх з назвою типу " пасат па кускам" альбо "пасат на розрив " з описом " запчасті нідорого ж німчів тікішо приїхав"
Хлопці, на таких машинах дівок не возять і такі машини під донори не крадуть... Машина 100% пішла на металолом. Вскрити її можна викруткою, завести тоже нею, і ніяких мінінгітів з компом чи чіпами.
В Б3-му якраз багажник для того діла - купу долярів можна запхати ...і з 2Е звижком в міських умавах можна копам клопоту наробити
Доброго дня . Вчора на стоянці Епіцентру на городоцькій теж відкрили мою машину. Багато читав про такі випадки але не думав що хтось зацікавиться моїм б3 пассатом. Я приїхав в епіцентр десь біля 17.00. Закрив машину і пішов в середину. Далеко від кас не відійшов , тому брелок був в радіусі дії. Брелок подав звук що машина відкрита, я натиснув що закрити знову , брелок показав що відкрита дверка. Я зразу пішов до машини. Коли йшов до машини вона автоматично стала на сигналізацію. Недалеко від машини крутився мужик , високий худорлявий в темних окулярах і з кимось розмовляв по телефону. Десь через дві машина стояв хлопчина і конкретно дивився на мене поки я відкривав машину. Мій брелок з двохстороннім звязком , не міг відкрити машину. Але в мене на ключах є ще звичайний брелок ( без дисплея) ним я відкрив машину. В машині нічого не зникло але там нічого цінного і не було. Магнітофон китайський за 700 грн...Я сів в машину , вирішив треба з відси їхати. Завів , на виїзді став на світофорі. Зі мною на світофорі вирівнюється білий мерс , опускається вікно , а там той пацанчик який на мене так пильно дивився . Просить щоб я опустив своє вікно. Я опустив вікно і він питає , чи в мене нормально відкрилася машина? Я кажу що не нормально. Він каже що той мужик в окулярах зняв мою машину з сигналки і хотів відкрити двері. Але той пацанчик стояв коло своєї машини і дивився , тому той мужик не сідав в машину. Не знаю чи той пацанчик з ним в ділі , чи дійсно сумлінний громадянин але я поїхав з епіцентру і той пацанчик тоже забрав машину і поїхав. Нажаль я не догадався зробити фото того мужика. Така історія вже була на варті 1 http://varta1.com/2017/04/22/oberezhno-na-stoyanci-epicentru-nu-vul-b-xmelnickogo/ правда на хмельницького. Так що , друзі будьте обережні.
Саме тому я практикую відвязувати сигналку від замків. Сигналка чисто як охорона, а закривати машину ключем. Сучасні злодії колупатися викруткою в замку не будуть, бо це "паліво"... Мав таку саму ситуацію, що машину відкривали, я повертався до машини, хтось підійшов дьорнув за ручку, а машина закрита.
Дверний замок відкривається методом забиття в середину стальної чи титанової планки . Планка ламає середину замка і він прокручується. Так само робиться з замком запалювання. Думаю на В3 тренувались Є давнє римське прислівя..... Від злодія і совісті ще ніхто не заховався....
Чесно не розумію логіки. думати що в б3 лежить щось надто цінне - наївно. Може думали що я вожу якийсь товар і в авто є каса ? не знаю... В мене машина не відкривається ключем. Я погоджують з кумом . відкрити пассат б3 без ключа не проблема але і Шег правий , це зайвий час і більше привертаєш увагу. Щось придумаєм і Якийсь жучок мабуть прийдеться приліпити..
+1 Також відєднав сигналку від ЦЗ. І хоча ЦЗ є штатний і закривається/відкивається штатним брелком але в людних місцях, а особливо, на стоянках супермаркетів, ринків і т.д навіть не користуюсь ним, а закриваю просто ключем.
Не думав що хтось зара на Б3 може повестися. Мабудь дійсно перевіряли кейграббер. Ну і ставити дорогі сигналки які кейграббером не відкрити на такі машини теж не варіант. У мене сигналка звязана з ЦЗ Та й саму сигналку я брав лише для того двостороньього звязку, щоб почути що щось не так, але навіть відкривши машину її не заведеш без серйозної роботи з використанням важкої електроніки - потрібно ввімкнути запалення, підєднатися до бортового - задісейблити іммо(що без сервіс кодів, які привязані до він, зробити неможливо) і тоді пробувати завести.
Зараз мабуть що зроблю , то перепрограмую сигналку , щоб коли знімаєш сигналку вона не відкривала замків . а там придумаю щось ...
Професійні ворюги ходять з спеціалізованим програматором. Кидають його на діагностичну колодку і перепрошивають вхід на себе... потім таж титанова планка в замок і поїхав... Самий ефективний метод заховати діагностичну колодку з штатного місця кудись в друге місце. добиратись до колодки бортовика довго і нудно. інакше Іммо не обійти