Як можна в банкоматі зняти гроші не маючи картки ні пінкоду, а на іншу картку кинути є проблемно, як я писав вище??? А навіть якщо кинути на іншу картку, то по тому номеру картки легко вийти на конкретну людину.
для відновлення номеру потрібен паспорт! + не вірю я, що якшо маячити стоп'ятсот раз на телефон, то КС , чи будь-який інший оператор, розцінить це як три виклики, які найчастіше здійснювались. стосовно холівару : всьо удалось, ОлегМ - маладетс
Мабуть я якийсь неправильний, або в злобних шахраїв їх волохаті руки до мене не доходять, але в мене досвід з ПБ цілком нормальний Користуюся виключно послугами ПБ вже декілька років. До того юзав ПроКредитБанк, але то вже позавчорашній день. ПБ сучасніщий банк, його інтернет-банкінг жоден інший банк не переплюне ще довго, це велика зручність. У мене в ПБ 1. Кредитна карта, 2. Розрахункова карта, 3. Долларова карта, 4. Розрахунковий рахунок яко підприємця + при ньому ще поточний депозитний. Все це я юзаю дуже активно. Бувають, звісно всякі нюанси, коли щось працює не так як хотілося б, або як мало б працювати. Але я думаю, нема жодного ідеального банку в цій країні. Тож загалом я як клієнт задоволений.
Так ПБ на першому місці тут не поспориш, але це є конюшня! Раз був змушений відкрити в них карту, кожен мій візит закінчувався скандалом, персонал не компетентний, воно і не дивно з їхньою кадровою політикою. Є багато альтернативних банків, з меншими комісійними, з повагою до клієнта, заходиш і тобі посміхаються, пропонують каву ітд...
Для чого туди ходити і скандалити? Карту можна замовити через інтернет, а туди просто прийти і забрати. Так, прийдеться в черзі потратити до пів год часу, бо клієнтів багато.
Ну, а тепер скажу я... З українськими банками взагалі не маю нічого спільного (звичайно, крім того, що Ощадбанк мені дещо винен). Але кілька років тому, коли в батьків не було мобільного, дала покористуватися їм свій український номер КС. Потім вони вже мали свої телефони і від минулого року (ВІД МИНУЛОГО РОКУ) заявили в ПБ, щоби мого номера телефону вже не використовували, а подали свій. Було дуже багато походеньок до ПБ, оскільки кожного місяця мені приходило повідомлення, що мені нарахована пенсія... За кожним разом працівниця банку пояснювала, що щось було в системі, і тому та система не захавала нового номера телефону. Врешті терпець мені увірвався - поїхали до центрального офісу в районному центрі. ДВОЄ працівників ПБ записали новий номер телефону. Крім того, я особисто ввела його в відповідному банкоматі, отримала підтвердження... В результаті! Повідомлення про нарахування пенсії мені перестали приходити. Натомість! Почали приходити по два повідомлення, що в мене з рахунку (якого я в принципі не маю!) знято то стільки, то стільки грошей... І вічно недостатньо коштів (мої батьки замовили собі послугу автоматичної оплати за компослуги). Ці смс-ки приходять по дві штуки щодня, о 23 год. ночі! Нерви - на закінченні...
У мене таке враження, що ПБ створює проблеми всім, хто не користується його послугами От я активно користуюся і всьо чудово Може то такий хитрий маркетинг?
читаю і сивію... у мене була цікавіша ситуація - якась бабця ввела мій номер до своєї картки. я завше знав коли у неї пенсія і як вона її тратить. мені це набридло - зайшов у банк, розповів про цю кумедну ситуацію і мені запропонували принести паспорт (!) оформити на мене рахунок і ВЖЕ В НЬОГО ВВЕСТИ МІЙ НОМЕР. звісно я відмовився, сціпив зуби і пішов. а через декілька місяців у ПрівєтБанк пішов працювати мій братисько. один дзвінок телефону до нього і листи щастя про бабціну пенсію до мене перестали приходити. Чортопхай, думаю мій братисько не образиться, якщо я до нього зателефоную і попрошу видалити твій номер з їхньої бази ти тільки напиши
Буду тільки вдячна! Спочатку думала поїхати до них і розказати, як я їх люб"ю. Але, переконана, то буде тільки шарпання моїх нервів. ПиСи. Вчора прийшло три смс-ки. Остання - о 23.40... ПиПиСи. О67-9З-77-ЗЗО