Всім ріспєкт і уважуха, хто не побоявся зливи і таки приїхав! Файно потусувалися) В3 універсал і Т4 рішають)))))
Перші учасники з'їзду. Uploaded with ImageShack.us На 402 метри кабрік з Scirocco mk1 поганявся, змагався достойно, але KR зробив своє діло і далі відпочивав, потім кабрік тягався з Sciricco mk2 GTI (mixonoff) хто кого - важко сказати бо мокра траса була. Для довідки: Кабрік двикун 2,0 2е 115к.с. КПП - AUG Sciricco mk2 GTI (mixonoff) двигун 1,6 EG 110к.с. (прикормлений) КПП - 2Y Інші учасники з'їзду Uploaded with ImageShack.us ППП.ССС. Курва, дощ всі піпсув :
Kym! Радий знайомству. Під кінець зїзду таки дійшов до висновків що: - ВАГ-ком рішає - Температура (ту що ми бачили 80с) - це скорше за все була т-ра масла - Час відкриття форсунки коливається від 1 до 5 мс в залежності від двигуна і системи вприску. В мене цей час майже 5 а в прізрака 1. - Кут відкриття дроссельної заслонки також залежить від моделі - Ноут періодично рвав зєднання (раз на 7 секунд) тому толком було важко побачити всю картину Всім дякую за "опытные образцы" До наступного зїзду постараюся підчитати трохи доки, поламати ваг-ком. Попросимо Олега26 взяти перехідник і запросимо на діагностику машини з 92-го по 94 рік Ну погода конєчно була мрачна.
мдя.. Ми з Олегом приїхали раніше, капець який дощ був. Ледве потім вдома перцовкою відігрівся. Дякую всім за зустріч, а також окрема подяка команії Nemiroff за чудові ліки.
хлопаки, щоб не ламати ВАГ КОМ, юзайте ВАГ ТООЛ, прога нічим не гірша, русифікована і має значно кращу швидкість передачі даних.
Вчора бавились. Для прикладу на жодному МК4 ваг тул не мыг прочитати абс Ваг ком прочитав на раз Та ладно. Сам найду )
А в мене після зброса помилки датчика дросельної заслонки перестала дьоргатись на другій передачі. Або вилікували або совпадениє.
Швидкість більша за рахунок меньших можливостей і відсутності авторського захисту. ВАГ ТООЛ може 20% від того що може ВАГ КОМ і 10% від того що може VAS 5051. Але є варіанти старих машин що їх можна прочитати тільки ДОСівською програмою або ВАГ ТООЛом а ВАГ КОМ не бере. Це в основному машини які мають два режими... мигаючі коди і зчитку компютером ( в основному випуск 88- 90 років)
не буду сперечатися, бо я не аж такий спец в цьому питанні, але свій В4 94 року 2Е ваг-ком 3.11 або ваг-тоол юзаю без проблем. може для нових авто треба шось новіше? для моєї вроді цього достатньо.
Ні в мене не блінк коди. Але свій контроллер я не можу ні чим прочитати. То видно причина з засраною бортовою шиною.
О, тут до мене п"ють а я не кажу дай боже :D помиляєшся друже, у мене не блінк коди. на В4 уже їх не було, у мене K-L лінія.
Боюся, що вже без сенсу розділяти тему з 2,6 тисячами дописів і без копійки (!) 150-ма тисячами переглядів