Вийшов з кваліфікації, брав участь у фінальних заїздах, але ті суперники які змагались зі мною були на сліковій резині, шансів догнати їх на 201м не було.
як на мене то в тебе були всі шанси обігнати тих 2 жигулі на сліках, тим більше по результату кваліфікації в тебе було 1 місце. по потужності було видно що в тебе замітно більш потужний мотор і досить незле валив. просто збоку виглядало так що ти психологічно перегорів, тому і зробив помойму тільки 1 нормальний заїзд серед всіх фінальних (ці стабільні невключання передач і попадання у відсічку стали несподіванкою).
Так, було таке, дуже вибивало з рівноваги що суперник на старті зразу випригував вперед, і то на корпуса два. Ну і досвіду не було... А куліса, то ваще, так мене підвести... Матадори як гума для драгу - то гівно, взагалі не чіплялись за асфальт. Вопшем суцільний фейл. http://www.youtube.com/watch?v=sSgZ_PWgiwM http://vk.com/video_ext.php?oid=134948729&id=169588010&hash=f5470d3aeb0142dc&hd=3
я вважаю, що головне участь! Хотів також там побувати, а вірніше бути присутнім, але пізно побачив інфу.
Бля, ото сільські перегони... невже важко комусь зібрати з всіх присутніх по 10 гривень аля за вхід, знайти спонсора аля перлова, купити конуси, прапори, покосити траву збоку врешті-решт, запросити діджея, зробити нічну диско.. рагулі, курва! Так само і з форумом цим... користі 0,ХЕР...
Пару фоток зробив: https://plus.google.com/photos/1099...ms/6049039860328307425?authkey=CIOhq5P95faTcQ
Я шось тоже не зрозумів приколу в 201 м, через те що там далі погана дорога коли тормозитись треба, чи як . Є ж різні двигуни, а за 201 м не кожен може розкритись на повну. По відео так не скажу, яка там перевага, але якщо б ти нормально переключився, по суті ти б мав бути першим. І від шин дійсно залежить багато.
А, ну тут все ясно звідки пара корпусів в таза на старті. Зверніть увагу на нєзатєйлівого пацанчіка в рожевій футболці що стояв за жигульом!!!
Він стояв збоку, а з іншого боку ще один такий, д-я-е-ятель, прижимали вони до асвальту таз для ривка на старті...