А головний герой того відійо то я, 50х50!!! п.с. А шо більше ніхто неробив світлин, ану викладайте, це перший літній з'їзд 2015!
Було дуже круто, правда прохолодно, і замість диму від шин був дим з мангалу, що також непогано. Відео супер !!!
Як я хочу глянути тоте дійство, Шег, тобі конкретний виклик. Як буде добра погода і бажаючі потягнути/ся з моєю запальникою, буду радий. Ще ні з ким неїхав 402м, тому цікаво, як себе поведе АКПП проти МКПП, об'єм ролі не грає.
Ну ти і дрищ))) Я десь 100 майже важу_) Поки ти дозбираєш то ше рік пройде, може я вже тоді собі 2.7ТТ запхаю під капот)
надійся надійся ) ти правий , аск то навіть на смарт слабувато ) закінчуєм фантазьорства і зустрінемось на 402 ))))
Я так щоб ти приїхав, а то ти шось ламався )) ти казав в кінці зїзду до мого 1.8 букву добавити, а я подумав, краще напевне першу цифру поміняти )))
Не знаю не знаю))) Но шкода рс-ка 1.8Т мене на корпус об"їжджала сволачь))) Але то на 200м походу, чи скіки біля МРЕО траса?
Мій товариш, коли мав Целіку то РС-ку рвав більше ніж на два корпуса,а на старті програвав більше корпуса. Видать рішає КПП.
Шег, я її тестував, крутиться до 8000об/хв, а гарно дихати починає від 4500об/хв, доволі весело їде. Її тримати в 6500об/хв і можна рвати майже всі передньоприводні. З повним приводом не пробував тягатися, на старті однозначно програє, але потім повинна догнати і обійти. Целіка ГТі без турби, там зміна фаз VVT-i і 192к.с. своє дає.
6500 це вже край твого мотору. Крутний момент на спаді і нема ніякого смислу в цьому. Пікова потужність не думаю що більше ніж на 5500об/хв. Тримати оберти щоб всіх рвати треба на піку крутного моменту. В мене 3000об/хв. Я так переважно і тримаю. Це самий більший підрив. З 6500об ти можеш когось рвати хіба 50метрів, поки не закрутишся до 8000 і всьо)