обороти двигуна взлітають на максимум

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем serg9, 18 лис 2009.

  1. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Точно блін...... ось що значить неуважно читати..... Газ може таке творити, якийсь клапан залипає. Може ще бути питання правильності підключення ГБО в обхід контроллера. Для повністю правильного необхідно міняти прошивку в контроллері, або ставити обманку. Але то навіть в Польщі не всі роблять
     
  2. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    не в тому справа. Глюки при їзді на бєнзі чи на газу відбуваються з обертами?
     
  3. serg9

    serg9 Місцевий

    Авто:
    VW Passat B4 2E 1994
    глюки відбуваються на газу, т.я. на бензі я їду тільки зранку 1 км до прогріву. :yes:
     
  4. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    З цього і треба було починати. Їдь до ГБОшників, ДЗ і інжектор тут ні при чому 95%.
     
  5. serg9

    serg9 Місцевий

    Авто:
    VW Passat B4 2E 1994
    ок, побачимо.
     
  6. serg9

    serg9 Місцевий

    Авто:
    VW Passat B4 2E 1994
    ітак панове, проблема не заставила себе довго чекати.
    сьогодні приїхав з міста на постійних оборотах 4 т. об/хв.
    причина банальна - зломалася зовнішня опльотка троса газу і трос закусило.
    терміново шукаю трос акселератора.
     
  7. serg9

    serg9 Місцевий

    Авто:
    VW Passat B4 2E 1994
    трос сьогодні куплений на шроті за 30 грн. сподіваюся що скоро моя ластівка знову буде в строю.
     
  8. pop

    pop Початківець

    Авто:
    vw j2, vw g2.
    вмене таке колись було, проблема може бути в датчику, порвана мембрана... зремонтував, але ремонтують не всюда )
     
  9. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    ??? в датчику чого?
     
  10. pop

    pop Початківець

    Авто:
    vw j2, vw g2.
    зараз знайду малюнок.
     
  11. pop

    pop Початківець

    Авто:
    vw j2, vw g2.
    [​IMG]
    не датчик, як я казав, а регулятор. вот він і виходить з ладу, на шротіякшо брати то довго він не прослужить, виходить з ладу десь на 250-300 тис. км. Знайшов людину яка реставрує їх, вони на ауді стоять, коротче карбюратири Pierburg 2ee (Pierburg 2e2 вроді тоже )
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)