якщо з жигулями та москвічами в транспортному потоці їдеш,то 1.4 дійсно гут, а на трасі що 1.4 що 1.8 110 кмвч потянуть, а швидше їздити зараз дорого, та й практично ніде, хібащо машину не шкода. турбо дизель, ІМХО, найкращий варіант, тільки вибирати уважно.
Скажу тобі так: по місту їздити можна, на рахунок економічності по місту-то тут все залежить від темпераменту водія, 8л. вкластися можна, а так приблизно до 9л., на трасі якшо сам то ше так більш-менш, а якшо 4-ри пасажира то вже про обгін і не думаю, по розходу на трасі в режимі 90-110 без обгонів- 6.5л-7.5л. П.С. В мене після пробігу 1900км.(70% місто, 30%траса) показує розхід 7.7л., отакої!
Тут ти правий на всі 100%. Yra Golf3-дивись добре на того гольфа з 150 кониками, і якшо все гуд - бери. Машина просто РАКЕТА!
Сам власник говорив що ці турбіни ходять 150 тис. а потім треба ремонтувати. Щось перспектива не дуже. і розхід н неї 6-7 літрів. як на дизель це багато. Напевно треба брати щось по простіше.
Дороге абсолютно все.Я вже не точно не пам,ятаю, але в знайомого Кадді, то він казав наче паливний фільтр коштут 200 грн, а мяняти його треба чи раз на 20 тис, чи взагалі при кожній заміні. В деяких дизелів форсунки не чистяться, а просто заміняються. А скільки коштує паливний насос, то я вже навіть цікавитись нае хочу. З обслуговуванням зучасних дизелів взагалі проблема. На СТО іноді взагалі жахаються. Було діло я собі хотів Г4 1.9 ТДІ, але бідмовився, щоча в нас соляру можна 3.50-4.50 грн куплять.
З мотором 2.0 краще не бери.Він дофіга бензини хаває:місто 10-13л,траса 7-9(залежно від манери їзди і з кондюком чи без)А ще чомусь дволітрові беруть масло...А у Гольфах і Октавіях мотори однакові!Та й ціни на машини з такого року майже не відрізняються.Ти просто визначся шо ти хочеш-Гольфа чи Октавію.Я би радив Шкоду з 1.6 бензин,бо дизельна дорожча набагато,та й фіг його знає як на тій турбіні їздили...потім не натішишся.