OOOO Allroad Diesel Power

Тема у розділі 'Наші авто', створена користувачем Shaggy, 14 січ 2018.

  1. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Пост про передув, недодув, вакуум і геометрію турбіни.
    Пост про вічне - клапан N75.

    Перш за все дякую Олегу @RaZoR за інформаційну і технічну допомогу по всіх моїх проблемах) І дякую за те що позичив вакууометр для сьогоднішнього тесту.

    Отже, що ми маємо.
    Турбує мене передув турбіни) Більшість забивають і так їздять, але то не про мене)))

    Закислу геометрію я відкинув відразу, так як, знявши актуатор турбіни спробував руками порухати лопатки геометрії - все ходить легенько. Тому поки туди не заморочився лізти. Намагався, але не зміг зняти. В будь-якому випадку підозри на саму турбіну немає.

    Отже, треба міряти вакуум, раз передув, значить геометрія працює на правильно. І дійсно, на самому вакуумном насосі вакуум порядка -0,75бар. А на ХХ на актуаторі турбіни заледве -0,3бар. На клапані ЕГР взагалі вакууму немає на ХХ. От і питання виникає чому? Закисли клапана N75 i N18.
    31543557_1605859856129462_4548770459847491584_n.jpg 31517506_1605859876129460_6909001563348402176_n.jpg

    Розібрав обидва клапана на чистку. N18 той що на ЕГР був забитий наглухо і не продувався.
    31542717_1605859922796122_1745677586169593856_n.jpg 31687442_1605859919462789_1054555547958771712_n.jpg

    N75 був чистіший, але теж не ахті.
    Почистив обидва карбклінером і продув. Добре висушив і можна збирати.

    Для порівнняня - клапани ідентичні повністю. Відрізняються лише діаметром отвору в центрільній частині.
    31582681_1605859976129450_4657606911108055040_n.jpg 31672773_1605859962796118_5866575265026539520_n.jpg 31682462_1605860006129447_619845307882012672_n.jpg


    Після зборки замір вакуума на клапанах не помінявся фактично. Ті самі -0,3бари на актуаторі турбіни... При цьому шток закритий не повністю.
    Шкода що я не поВАГав машину на предмет скважності N75 до того, але мені здається що скважність турбіни на ХХ була 85%. А тепер чомусь стала 50% і вакумм такий самий на клапані.
    При цьому актуатор турбіни не повністю закривається, ну само собою вакууму не вистачає. Якщо подаю на нього на пряму з насосу то підтягується моментально.



    Але від цього можна абстрагуватися. Тому що мені здається що я зовсім не розумію в чому проблема. При ВАГанні 11ї групи по базовим параметрам актуатор в тесті повінстю відкриваєтсья і закривається. По вакууму видно що це проходить миттєво. При скважності 0 вакумм теж 0, при скважності 100% вакуум -0,6бар і актуатор закриває лопатки геометрії повністю до регулювального болта, тобто все наче як треба...
    Чому тожі на ХХ скважність 50% і низький вакуум??

    Є в когось ідеї хто шарить?
    31500266_1605860019462779_54177585055137792_n.jpg
     
  2. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Ну ти, мабудь бачив що клапани мають 2 входи і один вихід. Один вхід з вакуумного насосу другий... правильно- з коробки фільтра! Тому не може бути у тебе того самого вакууму який є на виході вакуумника. Власне ту різницю і регулюють клапани. Тепер питання як це вони регулюють - і це видно про вагкому - регулюють вони правильно... Доречі, клапан егр відкривається в момент пуску і одразу закривається, і почне працювати лише коли температура мотору буде 90 і оберти більші за 1400. Турбіна ж може передувати ізза того що комп керує неправильно 75м клапаном через те що отримує неправильні дані з розходоміра повітря, і\або датчика залишкового тиску в колекторі.
     
    • Подобається Подобається x 1
  3. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    А на вищих обертах скільки..??... Шток на актуаторі турбіни має ходити досить туго там є зворотня пружина... Плюс якщо він ходить то не значить що якась частина лопастей не закисла
     
  4. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Я розумію. Просто хочу вияснити якусь залежність скважності-вакууму.
    Тобто яка скважність має бути на ХХ і в якому положенні має бути актуатор?
    Видно що актуатор нормально закривається-відкривається і вакуум в системі таки є, то я згоден, значить на нього впливають інші фактори якісь...
     
  5. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Досить туго шток на актуаторі має ходити - питань нема.
    Я просто шо шток актуатора коли знімаєш то ричажок який він тягає на турбіні легко ходить.

    Якщо він ходить то не може закиснути якась частина лопастей, а інша працювати. Вони там всі з"єднані між собою на закривання відкривання фомованим кільцем.
     
  6. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    upload_2018-5-1_12-2-13.png
    Так виглядає карта 75-го в прошивці
    Чому в тебе 50% на ХХ, без поняття.
     
  7. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Мені здається, що в прошивці скважність йде від закритого, а в ВАГ-комі від відкритого показує.
    Тобто по ваг-кому 85% це геометрія закрита на це число. А по прошивці 15% це якраз відкрита на це число. Тобто це один і той же параметр.
    В мене була колись 85% то точно на ХХ, довлюсь по логах старих.
    Йду ще раз подивлюсь зараз))
     
  8. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Лог на ХХ 03 і 11 групи. Правда А4 AVF.
    upload_2018-5-1_12-10-44.png
     
    • Красунчик! Красунчик! x 1
  9. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Точно не памятаю, може і так, але суті це не міняє, на ХХ має бути приблизно 0,5 вакуум!
     
    • Подобається Подобається x 1
  10. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    А він і буде приблизно 0,5 якщо скважність буде 85%. Тому що при 100% вакуум 0.7 а при 50% вакуум 0.3. От тобі і буде 0.5 при 85% скважності як і мало б бути. Просто в мене шось не то чи з прошивкою чи я хз.
    Сьогодні ще раз передивився покази то в мене на ХХ постійно 50,1%. При перегазовках до 1200-1400обертів доганяється до 85%.


    Щодо розхоміра повітря теж питання є. Звернув увагу зранку що показує розхід повітря десь 320мг. А це щось дуже мало як на в6 двигун.
    Заскочив в гараж, брудна була дуже сітка та й він трохи чорненький, хоча я його помоєму чистив вже) Але не точно)
    Почистив ще раз все до блиску.
    31676540_1606440019404779_5491074185667018752_n.jpg 31706570_1606440056071442_6025647814149668864_n.jpg 31727722_1606440096071438_3827569747755532288_n.jpg

    Після чистки покази зрости до 380мг, але я думаю це всеодно мало. Десь би 420мг то мало б бути ок.
    В @RaZoR он на 1.9 розхід повітря 440мг...

    31682566_1606440122738102_6631372682606673920_n.jpg
     
  11. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Ні має бути стільки скільки розраховує копютер по плану... Якщо спеціфед 280 то правильний актуал може бути 280 +/- 20%... Якщо не так то або підсос, або фільтр забитий або вакуум травить або ще щось.... І не морочся з тим передувом ... ми вже десь дискутували на цю тему.... різкий газ на турбодізелі дає запізнілу реакцію і получається передув, щоб ти не робив... то специфіка турбодізеля... на турбобензині цього немає.
    Прошивка то не заводська... вірити їй не зовсім можна
     
  12. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Ну канєшно, німці блін дурні зробили передув.
    В батьковій А6 передуву немає зовсім, постійно актуатор тримає 1,9-2,0 бар наддуву при запиті до 2100. Машина набирає від 1600об/хв і рве асфальт з-під себе. Олроуд порівняно з нею просто не їде.
    При скиданні передачі вниз вона виходить на передув і в результаті втрата потужності на обгоні. При постійному розгоні з нуля цього не відчутно майже. Але я знаю що динаміка не достатня.

    На турбобензині цього немає бо там переважно клапани стравлення тиску є, а не турбіна з геометрією.
     
  13. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Ось так виглядав лог до того як я почав шось крутити. Але по факту нічого дуже не змінилось.
    Дійсно таки скважність на ХХ 50.1%. Що мало. Звісно що турбіна піде в передув, тому що вакууму не достатньо на актуаторі, він не встигає піднімати шток.
    Скважність помоєму виставляється тільки прошивкою на ХХ і ніяки фактори її не міняють. Тому дивно, бо всі дизеля 2,5 що я дивився в всіх було 85% саме.

    Screen Shot 2018-05-01 at 11.21.58 PM.png
     
  14. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Якось дивно себе N75 поводить, на найбільших обертах його скважність падає до 26 з 52 і наступного моменту знову 52, тобто що відбувається при збільшенні обертів? вакууму бракує щоб різко шток підняти на 0.5 мм??? Не думау. ІМХО - він вже в крайньому положенні...
     
  15. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Ну якраз в тому положенні оберти вже йдуть вниз, відповідно в цей момент передув на 200мбар і N75 різко відкриває геометрію щоб скинути наддув. Відразу передув проходть і клапан знову скаче на 52.
     
  16. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Не німці зробили... в фізика процесу така... передув .... на старих турбодвигунах був турбоямою... щоб ліквідувати турбояму і точніше управляти вприском зробили змінну геометрію..... або байпас на холодну і горячу частини( основному на бензині) ... Батько твій просто вміє їздити на турбодизелі а ти ні.....))))))))... Ти пересів з бензини на дізель і хочеш щоб було так само У Баса та сама проблема була.... тиснув на газ як на бензині і був постійний передув)))))))
     
    • Смішно Смішно x 1
  17. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    При чому тут хто вміє їздити? Я їду сам на батьковій машині, хоч в підлогу хоч не в підлогу ніякого передуву немає. Машина реально валить як підірвана. При скиданні передачі моментально йде на розгон. Фізика процесу така що так має бути, все решта або пофіг ітак їде, або впадло ремонтувати і дойти до суті проблеми.
     
  18. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    У мене помилок по передуву вже нема, після чистки геометрії і клапанів N75 i N18, хоч би як я не тиснув тапок, і як би не завивала турбіна. І доречі це завивання мене останнім часом напрягає, бо звук в районі 1Кгц і хз що за причина того.
     
  19. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    А в мене помилок і немає) Але відчувається затуп якийсь.
    При цьому турбіна не виє зовсім, а в батька виє трошки якраз.

    Кароч буду знімати турбу чистити а там побачим)
     
  20. Exoto

    Exoto Місцевий

    Авто:
    Passat B5
    те саме було.
    декілька рах чистив і міняв н75.
    пару місяців все ок, далі знову передув.
    Скажеш потім як вирішив проблему)
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)