Ну наразі я розбираюсь не те щоб з передувом як таким) А скоріше з вакуумом. Чистка Н75 якийсь результат дала, наче почала їхати краще. Але вакууму від того більше не стало. Сьогодні в Разора підставляли Н75 з його машини - результат той самий, вакуум не змінний, отже проблема не в клапані. Є питання в цикловій подачі, так як вона в мене зараз порядка 1мг/цикл, що дуже мало, відповідно наливає багато палива. При цьому двигун працює добре - як мінімум може значити що ТНВД вже зношене добряче. Відповідно через це може бути недодув на низах і передув на високиз обертах, власне що в мене і є. Після встановлення додаткового насосу буду пробувати виставити циклову знов порядка 4-5мг/цикл можливо при цьому зміниться скважність теж. Так що гадаю) Ще як варіант сам датчик тиску наддуву бреше. Але думаю тоді б помилка була. Або навпаки бреше і тому помилок нема.
Карочє так, разгаворчікі атставіть. Тєорія це добре, але я по досвіду люблю все перевіряти на практиці. Ато не їде не їде, тупить... Не може всесвітньо конкуруюча компанія робити машини які туплять, який би двигу не був. Як виявилось, стан ТНВД, циклова подача прямо чи криво пропорційно впливають на скважність турбіни, відповідно і на вакуум. Крапка. Сьогодні я таки псіханув і поліз ще раз в ТНВД щоб поставити циклову подачу яка б там мала бути. В мене машина їздила з цикловою 1-1.3мг/цикл без жодних розковбасів і проблем. Натомість коли циклова була в межах норми 4-5мг/цикл то при включенні Д на АКПП вона скакала від 4 до 11 тим самим створюючи дивні звуки вібрації і тд... Так це свідчить про знос шиберного насосу в ТНВД, безперечно. Але не так давно вже всі дуже мене переконували що не треба ставити ніяких додаткових насосів тощо. Я ж всеодно поставив і писав про це вище. Отже, розраховуючи на допомогу додаткового підкачуючого насоса я сьогодні поліз ставити циклову ще раз до норми. Разом за 3тім вдалося виставити порядка 4.5мг/цикл подачу. При цьому переваги додаткового насоса: - розвоздушити систему проблем не складає - ТНВД таки працює без проблем і потряхувань, при цьому циклова на Д стає порядка 6.5-7мг. При цьому після виставлення потрібної циклової скважність стала відразу 85%. Видно по даному фото і циклову і скважність. А тепер стає цікаво. Йду міряти вакуум на актуаторі турбіни і тішусь. -0.5бар. А не -0.3 як було. Отже висновки собі можна зробити. Щодо зміни динаміки. Відчуття розгону вже присутнє при 1600об/хв яке правно переходить в наддув без "відриву башки" ніби хтось копнув в сраку. Отже, геометрія працює і наддув на низах появився. Ніякого затупу при педалі в підлогу (не стосуєтья старту з місця на АКПП). Щодо високих обертів все не так однозначно. Відчуття таке, що при скиданні передачі затуп пропав. Але те що машина стала якось краще їхати важко сказати. Треба знімати логи. Вона ітак дуже непогано їде як на 2тони ваги. Далі буде видно.
Тут така думка . Якщо підєднати цю зарядку від положення АСС замка запалення. Там біля зарядки бачу є регулятор зеркал. Чи помиляюсь. Вони повинні регулюватись від положення АСС . Тоді щоб не тягнути провід від замка можна взяти живлення від них.
Забув шось написати, але минулого тижня були поміняні гальмівні диски і колодки спереду, так як з"їжджені вже були просто до неможливого і гальмувати було страшно. Диски поставив Otto Zimmerman, колодки LPR. Але пожалів трошки бо вони скриплять як виявилось. Хоча гальмують добре. Сам поміняти не зміг, бо заксили поршеньки супортів так шо розжати в гаражних умовах без підйомника я не міг, бо треба було знімати суппорт, а там треба добру метрову трубу щоб його скрутити, тому поїхав на СТО. Після заміни супорта таки клинили, тому їх довго і нудно розробляли. Потім вони ще трошки підклинювали, але за пару коротких поїздок розробилися і зараз вже все ок. Хоча про всяк випадок замовив ремкомплекти передніх супортів, з часом поміняю. Ціна питання: диски - 2500грн колодки - 720грн робота в два етапи з розрухуванням помоєму 800грн, що дорого як на мене. Але шо вже є.
Дуже мене нервував не працюючий кінцевик водійської дверки. Бо ні підсвітка в салоні не горить як сідаєш, ні зуммер виключених фар не пищить. Одні незручності. Добрався до нього в суботу. Все просто, розібрав дверку, зняв замок, зняв кінцевик. Замок почистив добре і змастив, кінцевик напаяв пластмасою і тепер все працює, але подумую на алі замовити пару китайських про всяк випадок.
А і ще, не ставте пакет з яйцями на заднє сидіння))) Гальма виявились доволі хорошими) Пощастило що на ковролін не розбились, а тільки на килимок)
В мене теж, виникла потреба в заміні накладок. Передні пищать так, як мартовські коти. Саме їх, я купив і планував сам міняти, але почитав твій пост, і поїду на СТО. Але буду докуповувати ще задні накладки, саме вони зара почали чархати, не пищати а реально чархають. Особливо, коли взаді пасажири сидять. І тут питання: то чархання, то приклинювання поршеньків? Чи в тебе було щось схоже. Получається так: пригальмовуєш до повної зупинки - чархає із наростанням, рушаєш з місця - чути припідчархування і з набором швидкості затухає. Так, як постійно їжджу, хочу уточнити - можливо тре запастись ше чимось, крім колодок? Якщо буш замовляти, то падаю на хвіст ))) в мене на пасажирах вони не фуричать. Тому взяв би 3 (три) штук. Гггг... В мене так теща поставила морожену рибу, котра протекла на килимок в багажнику, дрбре шо під ним пластмаса. То ледь вивів той штин. З органічними пррдуктами тре бути обережним, завжди в багажнику возиться тепер відерко пластмасове для домашнього сиру і же подібного.
В тебе гальма простіші, я думаю і сам справишся) Я шось не дуже розумію що таке чархання)) В мене такого не було. Але мені шось здаєтсья що то не в колоднах справа якщо це ззаду. Може який підшипник... Ну бо шось дивно. Там є різні вони трошки) Треба вибрати. Ну мене колись молоко розлилося, ото реально було вивести найважче)))
Скажу по власному досвіду, що навіть преміум бренди інколи скриплять, а причиною тому може бути наступне - стан направляючих, стан поршеньків, стан скоб... Так як в тебе - То не факт, як би ти поставив щось дорожче, було би тихо і спокійно!!!
Потім відпишусь вже у своїй темі, щоби тут не смітити. Якраз зара на СТО ))))) ліквідовують причину того чархання, та ін.
Ну назвем то не підклинювання, а клин суцільний)) За 2-3км пробігу диски гарячі були дико і смерділо колодками)
Сьогодні мене дістало не працююче світло) То ліве дельнє перестало працювати, то ближнє. Підсвітка номера не працювала. Плафон в багажнику теж не працював. Самі незручності. Тому зранку псіханув і пішов на базар за лампочками. Купив лампи в ближнє, в дальнє, габарити діодні і діодні лампочки в плафон багажника і підсвітку номера. З пасажирською фарою проблем не було з заміною ламп, хоч і довелось витягнути повітряний фільтр. З водійської сторони я б може і поміняв лампочки, але відкривши кришку стало ясно що там біда з проводкою, і треба її знімати. Зняти фару не знявши бампар я не зміг. Бокове кріплення ніяк не вилізало. Тому довелось знімати бампер. На лампочці дальнього згоріла фішка, запобіжник відповідно теж. Тому поки буду шукати фішку поставив два роз"єма "мамка" Світло стало явно краще. Лампочки були хоч і OSRAM але вже явно вигорівші. Тим не менш чекаю досі посилочку з АЛІ зі своїми копіями Hella 3r лінзами щоб їх ставити. З плафоном вічна проблема всіх старих машин - потріскалась пайка. Тому він і не світив. Пропаяно. Лампочки в плафон багажника поставив світлодіодні так як там мало світла. В салоні мені все ж подобаються лампи розжарювання, в них доволі тепле і приємне світло. В підсвітку номера також запха діоди. Світять ці пластинки просто бомбезно. І ще пофіксив обдерту антену. Думав на що її поміняти. В результаті просто натягнув термоусадку і прогрів її. Виглядає гуд.
Практично все нормально працює, в чому суть питання? Більшість того що я роблю ніяк не впливає на їзду, для більшості це не грає ніякої ролі, але не для мене. В мене своєрідне відношення до машин. Дякую!