Прикупив за шару ТНВД зі згорівшими мозгами (в чувака відгорів транзистор). До того за його словами машина їздила дуже добре, але в нього здохла перекачка в баку і насос завоздушився, а він газу в підлогу і за 2км машина стала бо згоріла плата. Її вже паяли, але якісь криворукі і не запаяли нормально, тому він псіханув і купив інший вживаний насос. Цей я забрав за 1500грн - ціна не велика, тому ризикнув щоб спробувати поставити його собі. Мене ітак цікавить тільки залізо, а мозги буду переставляти свої на той насос. Візуально він в хорошому стані. Навіть з соляркою всередині, яка дуже добре бризкає якщо крутити шків))) Вчора випадково пів хати забризкав)) Не знаю скільки він проїхав, але дротики до мозгів навіть в значно кращому стані ніж в мене, ніде ізоляція не порвана, не тріскається і вони гнучкі, тому можна сподіватися що не так багато він проїхав і з ним буде все ок. Ну наступного тижня поставлю, побачим)
А ти не плануєш, його відвезти і щоб кинули на стенд для перевірки, можливо десь якісь сальнічки поміняти, може втулки мають виробітки та й загалом глянути який тиск видає і т.д. Соррі, що пхаю своїх 5 копійок, але маючи його в руках, то я би так зробив. І вже тоді буш впевнений, що залізо в поряді.
Якщо тре, то відмаяч і я тобі скину в ПП контакти нормального чувака, котрий перебирає (регулює, і т.п.) на Шевченка паливні насоси. Тут світити не хочу, бо до нього звертались напряму, щоби не переплачувати.
Та в нас немає нормальних стендів для перевірки цих насосів. Якщо я не помиляюсь. Та й справа в тому що це треба зняти свій насос, поставити свої мозги сюди, а тоді тільки везти, бо на мертвих мозгах не перевіриш(( Той шо під мостом на Рясне? Дизель-сервіс типу?
Той насос нормально може перевірити лише 815-й від Боша, а він вроді найблище в Хмельницькому... Решта майстрів то шарлатани, розводіли і т.д.
так, він! Скажу з практики, що маючи його в руках, ну і не будучи спєцом ти фіг перевіриш чи в нього втулки ті мідні (латунні) нормальні чи нє і чи не йде на перекос, ну все решта. Хазяїн - барін)))))
Шег встановлюй то що є без зайвих перевірок, бо якщо перевіряти на стенді, то полюбе щось вилізе і тре буде ремкомплект, як мінімум, а це то саме що свій віддати на стенд - ті самі гроші. Ну, і @RaZoR правий: поблизу Львова для тих помп навіть стендів нема.
Власне так і є. І я про це ж, буду ставити як є. Ціна питання така що дозволяє поексперементувати. Якщо буде щось не так, тоді буду глобально задумуватись над питанням реставрованого з Німеччини за великі гроші, але з гарантією на 2 роки без обмеження пробігу. Бо заплатити потім нашим розводілам ще тисячі за якийсь "умовний" ремонт то брєд))
Ітак сьогодні видався жаркий день і я нарешті наважився поміняти крило. Постійно відкладав це на потім, а так поки чекаю ще деяких заплчастин для того щоб міняти ТНВД то вирішив зайнятися саме цим. Крило було куплене такого самого кольору з накладкою в суперовому стані за 1500грн + 300 доставка. Було таке, в шпатлівці яка тріснула. Щоб поміняти прийшлось розбирати дуже багато і це повна жесть під таким сонцем робити)) Я шось на годинку зняв футболку і згорів просто капець. В сумі 4 години роботи.
Кум і Шег приїздіть до мене в Прагу, і під горілочку і ваші спори потихеньку замінимо мої распрєдвали ,))) Ви навіть і не помітите !
2,5 tdi. 132 kw. Уже як купляв 5 років назад то мотор шумів і клацав. Рік назад пропала тяга. Виглядало так ніби єгр або турбіна. Все передивились , включно з вагою повітря, все в нормі. Сказали распрєдвали . А місяць назад просто на ходу на автобані захлохла і все! Притягнув і стоїть під хатою!